در این می دانم که: آیا شما از دیدن گلوله آتش در آسمان غربی و مرکزی فلوریدا شب گذشته ؟

فیل فرناندز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 9:04 AM EDT Jul 15, 2020آیا شما از دیدن گلوله آتش در آسمان در آسمان غرب

توسط ABTINNEWS در 25 تیر 1399

آیا شما از دیدن گلوله آتش در آسمان در آسمان غربی و مرکزی فلوریدا جمعه شب ؟

برای هفته بوده است وجود دارد به سختی هر چیزی در گزارش فلوریدا به شهاب جامعه آمریکا اما ناگهان در 9 بعد از ظهر آن را به حال یک سراسیمگی از رؤیت است.

این گزارش تا حد زیادی تحت پوشش یک مثلث از ناپل از طریق Sanibel و ساراسوتا به خلیج تمپا و در سراسر I-4 راهرو از طریق پولک کانتی به لیسبرگ سانفورد و دولند.

هیچ مشابه رؤیت خارج فلوریدا جمعه شب گزارش شد به شهاب جامعه است. ستاره دنباله دار NEOWISE قرار بود به طور بالقوه دیده می شود در فلوریدا به عنوان به زودی به عنوان پنج شنبه از طریق ژوئیه 22. و بارش شهابی برساوشی بارش شهاب سنگ نیست و انتظار می رود تا Aug. 10-14 با اوج شب Aug. 11-12.

برایان Foshee را ای به در مرکزی فلوریدا دستگیر شنبه شب را شعله ور در یک ویدیو یوتیوب با یک صدا گفتند: "ببین که!"

اما آنچه که ما در جنوب غربی فلوریدا بود قابل ملاحظه ای روشن تر است.

بیشتر بدانید: ناپل فرودگاه $440 میلیون پارکینگش ثروتمند و معروف; به علاوه تلفات برادران و انرژی خورشیدی به روز رسانی

بیشتر بدانید: دیدار با همسایه جدید در تلاش برای فرار از فضاهای تنگ; آنها احتمالا از شمال شرقی و جنوب فلوریدا

که من سوار در انگلوود حدود 1.5 مایل از Manasota Beach ساحل درخشان گوی بی سر و صدا whizzed در تا حدودی آسمان ابری با فقط یک یا دو ستاره به ظاهر درست در بالای درختان که مسدود طولانی مدت نگاه کنید از آن.

دیگران گفتن آن به طول انجامید تا 7.5 ثانیه توصیف یک تجربه مشابه به شهاب جامعه آمریکا که تنها ارائه یک نام و اولیه. یک مرد در ناپل گفته است: "درخشان مانند دم یک ستاره دنباله دار تقریبا. دم روشن و درخشان مانند توپ در جلو. نیمه سبز است. نیمه آبی.

"این شگفت انگیز بود. جالبترین چیزی که من دیده ام. و به نظر من هر شب آن را روشن گفت: Gary S. در ناپل. "آن بود که بین من و آسمان پر از ابرهای باران. کم باران ابرها. آن را نگاه بزرگ. و من دیده ام صدها ستاره تیراندازی. این بود که بسیار نزدیک تر است."

"بسیار سرد تجربه مثل هیچ چیز ما را قبل از دیده می شود. عالی!" گفت: دبی M. ساراسوتا با اشاره به آن به عنوان یک "درخشان قطار به پایان رسید که در دود دنباله از بسیاری از رنگ ها و پس از آن به سرعت ناپدید شد."

Stephen C. در Sanibel نیز استفاده می شود درخشان قطار اشاره کرد و گفت این بود: "بسیار روشن, سبز, سنگ اسمانی بزرگ. من مشاهده یک تعداد انگشت شماری از قرمز در زندگی من, اما این اولین بار است که سبز یکی است. قوس به سرعت در سراسر آسمان شب از تقریبا با توجه غرب به دلیل ایست. بسیار کم عمق مسیر. صرف چندین سال در ارتش به دنبال در آسمان شب است. سه رؤیت من ديده ام."

دیده می شود بسیاری از شهاب سنگ ها در زندگی من" گفت: Fred H. در برادنتون. "این بود که از درخشان ترین و رنگارنگ ترین و طولانی ترین من تا کنون دیده اند. من 57 سال سن دارد."

"این صادقانه درخشان شهاب من تا کنون دیده اند. از چشم غیر مسلح آن را عظیم" گفت: Jourdan T. ساراسوتا. "من فکر کردم این امر می تواند در اخبار!"

خوب در اینجا شما بروید جردن.

این شهاب جامعه آمریکا در حال بررسی است.

در ماه ژوئیه گذشته در جامعه مشخص است که یک رویداد مشابه از یک مدت طولانی, سنگ اسمانی بزرگ است که شکست را به چند قطعه بیش از فلوریدای جنوبی بود یک قطعه از جنس اوراق و شکسته فضایی. نیروی هوایی و Satview.com که آهنگ های فضایی تایید آن چینی CZ3 موشک بدن که reentered فضای جنوب شرقی بخش از کشور است.

این بار اما Satview هیچ پرونده های فضایی فرود بر روی زمین شنبه شب. این نوشته بعدی است که انتظار می رود در روز یکشنبه در اقیانوس بین آفریقا و آمریکای جنوبی است.

گزارش از توپ های آتشین و کامپیوتر هستند و در قابل شکوفایی, همزمان با مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری, با توجه به SatelliteInternet.com.

ملی بشقاب پرنده گزارش مرکز دریافت 6,340 رؤیت در سال 2019 از 3,456 رؤیت در سال 2018 است. و 2020 آغاز کرده است و جلوتر که سرعت 112 درصد و بالاتر در سال چند ماه اول.

"خواهیم دید که چگونه این روند همچنان در طول سال 2020" گفت: نویسنده کریستین طبخ. "پس از همه این سال در جهان به هم ریخت."

به طور معمول این ستون در مورد کسب و کار و رشد و توسعه پس از من بهتر است شامل چیزی برای کارفرمایان است.

بازار برای تلسکوپ صنعت است که انتظار می رود به رشد 2.1 درصد در طول پنج سال آینده با توجه به گزارش های اخیر در داو جونز شبکه MarketWatch. تقاضا برای تلسکوپ است که عمدتا محور توسعه تحقیقات نجوم و سرگرمی افزايش دامنه.

بنابراین اگر شما مایل به شروع یک کسب و کار برای تلفن های موبایل مانند این ممکن است یک گزینه است. به نظر می رسد مانند شما ممکن است مقدار زیادی برای دیدن وجود دارد اما به نظر نمی آید به طور مستقیم به خورشید است.

نگه داشتن چک کردن پشت این فایل امروز به عنوان بحث ما با منابع بیشتر و در ادامه به بررسی رویداد سه شنبه شب.

مستقر در ناپل اخبار روزانه نویس فیل فرناندز (pfernandez@gannett.com) می نویسد: در این که به عنوان بخشی از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. حمایت از دموکراسی و عضویت در یک روزنامه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب