بررسی برخی مزیت های تشک گارد دار

همه ما می دانیم که خرید سیسمونی یعنی خرید تمام وسایل و لوازم مورد نیاز برای مادران و فرزندان و این خرید شما لو

توسط ABTINNEWS در 26 خرداد 1400

همه ما می دانیم که خرید سیسمونی یعنی خرید تمام وسایل و لوازم مورد نیاز برای مادران و فرزندان و این خرید شما لوازمی از جمله بالش و تشک و... نیز می باشد‌.

 

وقتی در یک خانواده نوزادی متولد می شود همه ما متوجه رسیدگی بیشتر والدین خصوصا در ابتدای تولد، می شویم. این رسیدگی ها به علت ضعیف بود نوزاد در ابتدای تولد می باشد به طوری که مادران اکثر مواقع آن ها را تنها نمی گذارند حتی زمانی که می خواهند استراحت کنند. اما اگر مادری فرزند را هنگام خواب در کنار خود قرار دهد به لحاظ ایمنی اشتباه است چرا که ممکن است فشاری را ناخواسته در هنگام خواب به نوزاد وارد کنند و موجب خفه شدن او شوند. تشک های جدیدی به نام تشک لبه دار طراحی شده اند که ایمنی را در هنگام خواب شما برای کودک مهیا می کنند‌. این تشک ها را می توان روی تخت والدین روی زمین و یا حتی روی تخت خود نوزاد قرار داد.

 

تشک لبه دار آرامش | تبادل نظر نی نی سایت

 

علاوه بر مزیت ذکر شده، تشک های لبه دار قابلیت حمل و نقل آسان را نیز دارند، مثلا برای این منظور، دستگیره ای روی تشک طراحی شده که شما می توانید آن را در دست بگیرید و کودک را در انواع مسافرت های خارج از خانه حمل کنید.

 

مزیت دیگر این تشک ها که بسیار در حفظ سلامت و ایمنی نوزاد اهمیت دارد این است که اجازه جا به جایی بیش از اندازه و یا افتادن از روی تخت را به نوزاد نمی دهند. برخی نوزادان وقتی که خوابند جا به جا می شوند و غلت می زنند و این عمل ممکن است باعث خطری هم چون سندروم خفگی نوزاد شود.

 

آیا تشک گارد دار همان تشک لبه دار است؟

این دو تشک فقط در نام و برخی ویژگی های جزئی اندک تفاوتی با هم دارند که این ویژگی های جزئی شامل ابعاد، قیمت، رده سنی و کیفیت می شود.

 

قیمت گذاری تشک های گارد دار به چه صورت انجام می شود؟

قیمت تشک های لبه دار بر اساس عواملی چون کیفیت، رده سنی کودک، ابعاد و سایز و شرکت سازنده گذاشته می شود‌.

 

تشک های گارد دار را بشوریم یا خیر؟

تشک های  مناسب نوزاد دارای ایمنی را می توان شست اما نحوه شستشو تشک تولید شده در هر شرکت با دیگری متفاوت است، مثلا ممکن است تشک یک شرکت قابل شستشو با ماشین لباس شویی و تشک یک شرکت دیگر قابل شستشو با دست باشد.

یک برند تشکی تولید کرده است که یک رویه جدا شدنی دارد و به راحتی می توانید آن را جدا کرده و بشورید.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن