در اینجا است که چرا وجود دارد تنها یکی از انواع پستانداران گوشتخوار دله سر به سمت چپ در کالیفرنیا

کالیفرنیا گروه از ماهی ها و حیات وحش منتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 27, 2020س: من امیدوار بودم شما م

توسط ABTINNEWS در 7 تیر 1399

س: من امیدوار بودم شما می توانید روشن کردن برخی از سردرگمی در مورد کالیفرنیا شکار بوقلمون مقررات. مقررات برای فصل پاییز دولت است که من اجازه یک پرنده در هر روز — مرد یا زن و دو در هر فصل. مقررات برای فصل بهار دولت است که من اجازه bearded bird در هر روز و در هر سه فصل در ترکیب. من تفسیر این به این معنی است که من می تواند شلیک کردن به پرندگان در فصل پاییز و تا سه طول فصل بهار — که متشکل از کلی تیراندازی با کمان تنها و junior فصل همراه — در مجموع به پنج پرنده در هر سال است. من شنیده ام که دیگران تفسیر آن به این معنی است که من می تواند شلیک کردن به پرندگان در پاییز و تا سه در بهار اما من فقط می توانید شلیک در مجموع تا سه پرنده در هر سال است. هر گونه توضیح و قدردانی خواهد شد.

— تیم

یک: اولیه خود را تفسیر مقررات صحیح است. پاییز و زمستان وحشی ترکیه فصول کاملا مجزا فصل و فصل محدودیت برای هر یک درمان جداگانه و همچنین. که به معنی شما می توانید تا دو پرنده از هر دو جنس در فصل پاییز است. و به این معنی شما می توانید یک ترکیب در مجموع سه ریشو پرندگان در طول دوره فصل بهار است که شامل کلی فصل و اضافی و جوانان تیراندازی با کمان-تنها فرصت است.

سردرگمی مربوط به در اختیار داشتن حد. پس فصل های جداگانه فصل در اختیار داشتن محدودیت های جداگانه هستند بیش از حد. به یاد داشته باشید که شما ممکن است بیش از یک ترکیه هر روز در هر فصل است.

س: Wolverines تصور می شود منقرض شده در کالیفرنیا است که درست است ؟ زمانی که من جوانتر بود من قدیمی ترین برادر و پدر به من گفت که آنها کشف یک گوشتخوار دله در کابین ما در سیرا اما که بیش از 10 سال پیش است. من نیز شنیده ام از رؤیت از همسایگان. آیا این امکان وجود دارد wolverines هنوز پر رونق در سیرا?

— Ryder

یک: دانشمندان مستند تک انواع پستانداران گوشتخوار دله در کالیفرنیا از سال 2008 تا 2018. که انواع پستانداران گوشتخوار دله برای اولین بار کشف شده در فوریه 2008 در تراکی منطقه از تاهو ملی جنگل توسط یک دانش آموز که baited از راه دور ایستگاه های دوربین برای نظارت بر اقیانوس آرام دله عضو دیگری از خانواده راسو.

تحقیقات ژنتیکی نشان داد که انواع پستانداران گوشتخوار دله قرار دارد و از یک جمعیت در دندانه اره مانند کوه آیداهو.

دانشمندان مطمئن نیستند که چگونه انواع پستانداران گوشتخوار دله رو در اینجا, اما وجود داشته اند دیگر موارد مستند از wolverines سفر در مسافت های طولانی.

انواع پستانداران گوشتخوار دله نظارت بود در تراکی منطقه با استفاده از کنترل از راه دور دوربین های دیجیتال و از طریق مجموعه ای از نمونه های ژنتیکی. او آخرین شناسایی شده در ژانویه 2018. ما مطمئن نیستیم که چه اتفاقی افتاد به انواع پستانداران گوشتخوار دله اما 10 ساله انواع پستانداران گوشتخوار دله در نظر گرفته خواهد شد نسبتا قدیمی, پس از آن ممکن است او زندگی می کردند زندگی خود را.

اگر خانواده خود را کابین در تراکی منطقه شمال بزرگراه 80 و غرب بزرگراه 89, آنها دیده اند ممکن است انواع پستانداران گوشتخوار دله است که دانشمندان مستند. کالیفرنیا گروه از ماهی ها و حیات وحش (CDFW) محیط زیست دانشمند کریس Stermer کرد نظارت بر انواع پستانداران گوشتخوار دله به یاد می آورد که تعدادی از ساکنان گزارش دیدن آن در آن زمان.

در دهه گذشته چندین محققان نقشه برداری شده است برای دیگر بالا آلپ گوشتخواران با استفاده از baited ایستگاه های دوربین. این دوربین اضافی کار بود و تا حد زیادی به دلیل نیاز به نظارت بسیار کوچک با جمعیت های سیرا نوادا روباه قرمز در آبشار و جنوب سیرا نوادا. این مناطق خواهد بود نخست زیستگاه انواع پستانداران گوشتخوار دله و دانشمندان احتمالا کشف یک جمعیت اگر آنها زندگی می کنند وجود دارد.

"من نسبتا با اعتماد به نفس ما را پیدا پرورش جمعیت wolverines در کالیفرنیا, اما ممکن است گاه به گاه مرد جوان انواع پستانداران گوشتخوار دله در جستجوی یک سرزمین می تواند راه خود را به کالیفرنیا" Stermer گفت. "وجود دارد زیستگاه برای آنها باقی بماند. متاسفانه زنان سفر نیست و تا آنجا که محدودیت توانایی خود را به همسر است."

بیشتر هوای داستان:

بزرگ-بازی فصل شکار شده است لغو شد در این زمان

Pintail محدودیت های اعلام شده به عنوان اردک اعداد کاهش

خرید خود را عمر, کالیفرنیا, مجوز ماهیگیری قبل از شما حرکت از دولت

س: آیا تله برای خرچنگ شبیه به خرچنگ کوچک تله بود قانونی است ؟ خواهد قوانین بود ؟

— Cal

یک: با توجه به کالیفرنیا کد از مقررات (CCR) در بیشتر قسمت شما می توانید خرچنگ هر زمان از سال وجود دارد و هیچ کیسه محدود می کند. وجود دارد اما محدودیت در برخی از بدن از آب در Shasta County است. این محدودیت ها تصویب شد برای محافظت از خطر انقراض شستا خرچنگ.

در بدن آب است که محدود است و شما می توانید خرچنگ با دست قلاب و خط شیب خالص و یا با تله نمی بیش از سه فوت طول دارد.

وجود دارد تفاوت بین تله خرچنگ و خرچنگ تله های که مربوط به سوال شما. یک خرچنگ دام است دراز سیم مش دام با دو باز به پایان می رسد. خرچنگ جذب طعمه و دام به شکل مخروط باز کردن. یک خرچنگ دام یک حلقه دام است که حقا در اطراف خرچنگ پا و جلوتر که کشیده شده توسط ماهی گیر. CCR فراهم نیست را از خرچنگ توسط دام تله. به طور قانونی را خرچنگ شما را مجبور به گرفتن آنها با دست قلاب و خط شیب خالص و یا دام کمتر از سه متر طول.

گرفتن خرچنگ قانونی در آبهای بسته به ماهی قزل آلا و ماهی قزل آلا ماهیگیری تا زمانی که شما با استفاده از هر یک از روش های فوق به جز قلاب و خط.

ایمیل CalOutdoors@wildlife.ca.gov با پرسش برای CDFW.

عمومی برنامه: فصل دهانه تعطیلی

  • ایالت ممنوعیت منجر مهمات به اثر رفت ژوئیه 1 2019.
  • Keswick سد به بزرگراه 44 بسته است تا Aug. 1.
  • به طور کلی ماهی قزل آلا فصل در حال حاضر باز است برای نوامبر. 15 به جز تک و دندانهدار و کوهستانی شهرستانهای استان است.

رفتن به www.wildlife.ca.gov برای اطلاعات بیشتر.

آخرین مطالب