مردم از رنگ به طور نامتناسبی تحت تاثیر COVID-19 در گنج ساحل | تحلیل

حداکثر Chesnes و جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 2:14 PM EDT Jul 3, 2020مردم رنگ شده اند به شدت و

توسط ABTINNEWS در 13 تیر 1399

مردم رنگ شده اند به شدت و به طور نامتناسبی تحت تاثیر coronavirus در گنج ساحل TCPalm تجزیه و تحلیل داده ها یافت می شود.

در ماه ژوئن در حالی که COVID-19 رسید, جمعیت فاصله بین که قرارداد این ویروس می شود و بیمار تنها رشد گسترده تر — کمک به توضیح جامعه مهم بخش بیش از مسائل داغ دکمه مانند ماسک-حکم پوشیدن.

در حالی که تنها یک سوم از کل جمعیت را هویت نژادی است چیزی غیر از سفید غیر اسپانیایی 85 درصد از coronavirus موارد در ماه ژوئن شد و مردم از رنگ.

TCPalm تجزیه و تحلیل هزاران نفر از مجموعه داده از فلوریدا وزارت بهداشت به درک شديد سنبله در COVID-19 نفر و بستری شدن در بیمارستان. آنها نشان می دهد:

  • افرادی که هویت نژادی بود و چیزی غیر از سفید غیر اسپانیایی اختصاص 85 درصد از موارد 66 درصد از بستری شدن در بیمارستان و 49 درصد از مرگ و میر.
  • افرادی که به عنوان اسپانیایی — 17 درصد از جمعیت عمومی — اختصاص 36 درصد از موارد 37 درصد از بستری شدن در بیمارستان و 13 درصد از مرگ و میر.
  • حدود 87 درصد از موارد نسبت داده شده به افراد زیر 65 و آنها اختصاص 61 درصد از بستری شدن در بیمارستان و 73 درصد از اورژانس.
  • و 20-چیزی اختصاص 28 درصد از موارد است.

بیشتر: Fellsmere تا به حال 1 مورد 7 هفته پیش. در حال حاضر آن را بیش از 130.

بالاترین نرخ در جامعه

دقیقه قبل از 24 ژوئن ایمیل هشدار Niajee ساقی-Destine او تا به حال آزمایش مثبت او 73 ساله پدربزرگ شروع به شکایت در مورد اشکال در تنفس.

او به عنوان بسته بندی کیسه های خود برای بیمارستان 25 ساله جکسون زن بررسی صندوق پستی خود یک بار دیگر: COVID-19 مثبت است.

او سوار پدربزرگش به کلینیک کلیولند سنت بیمارستان در پورت سنت لوسی. دو ساعت بعد او مطلع شد او نیز تا به حال قرارداد این ویروس گفت: TCPalm.

پورت سنت لوسی مرد در اصل از هائیتی و شناخته شده "واقعا قلب بزرگ" در بیمارستان بستری شد برای نزدیک به دو روز و منتشر شد جمعه Butler-Destine گفت.

"این چیزی است که شما می خواهید برای دیدن خانواده خود را رفتن را از طریق" او گفت:. "شما ممکن است فکر می کنم این است که قصد ندارم به اتفاق می افتد به شما, اما آن را می تواند."

بیشتر: Martin County کمیسیون در مورد ماسک صورت مورد بحث

یک سوم از بستری شدن در بیمارستان در شهرستان سنت لوسی در ماه ژوئن شده است افرادی که شناسایی به عنوان سیاه و سفید. ساقی-Destine پدر پیوست این آمار.

"Long-standing, سیستمیک, سلامت اجتماعی و نابرابری قرار داده اند برخی از اعضای نژادی و گروه های اقلیت های قومی در افزایش خطر ابتلا COVID-19 یا دچار بیماری شدید بدون در نظر گرفتن سن" گفت: Arlease سالن وزارت بهداشت سخنگو در شهرستان سنت لوسی ،

افزایش تعداد افراد مبتلا به ویروس خود را نژاد یا قومیت ذکر شده به عنوان "ناشناخته" که در حال حاضر برای 35 ٪ از موارد در سه شهرستان منطقه است. در آغاز ماه ژوئن آن 16 درصد است.

مردم می توانند کاهش به ارائه آن اطلاعات گفت: Renay از خواب بیدار شدن وزارت بهداشت سخنگو در شهرستان مارتین ،

"ناشناخته" می تواند شامل مستند نشده ساکنان و یا زندگی مردم در سایه ناراحت کننده صحبت کردند. بسیاری از کار در "ضروری" کارهایی که باید آنها را در تعامل با عموم مردم.

افرادی که بی خانمان هستند

بیش از 1000 نفر بی خانمان شدند بازدید در ماه ژوئن توسط فرشتگان امید توسعه وزارتخانه داوطلب مردمی سازمان در فورت پیرس مدیر David بلند گفت.

داوطلبان توزیع ماسک صورت ضد عفونی کننده دست و وزارت بهداشت و درمان صادر شده COVID-19 اعلامیه در طول سه شهرستان منطقه بلند گفت.

اما دولت باید انجام, بیشتر, او گفت:.

"وزارت بهداشت همیشه می توانید بیشتر انجام," او گفت:. "آنها نیاز به چند تن از کسانی که موبایل تست واحد در خارج وجود دارد را امتحان کنید و کمک به این افراد است. من به یک اردوگاه و یک جزوه یا یک بسته اما من دیده نمی شود [وزارت بهداشت و درمان] وجود دارد."

او گفت که او نمی شخصا می دانم که هر فرد بی خانمان است که قرارداد COVID-19. او نیز نمی داند که چگونه بسیاری از آنها تا به حال دسترسی به تست; وزارت بهداشت و درمان است و نه به آسانی فراهم COVID-19 اطلاعات در افرادی که بی خانمان هستند.

افراد با بیماریهای مزمن و یا درمان نشود شرایط بهداشتی هستند در معرض خطر بالاتر ابتلا به عوارض ناشی از COVID-19 گفت: از خواب بیدار شدن.

"این بسیار مهم است که ما همچنان حفاظت از جمعیت های آسیب پذیر ترین," او گفت:.

'آن را سیاسی'

Indiantown صفحه اصلی از بزرگترین شیوع در Treasure Coast شده است تنها جامعه به تصویب یک ماسک مورد نیاز برای عموم مردم. رای آمد, مارس 28 بعد از این ویروس در حال حاضر در سراسر ویژه آسیب پذیر جامعه است.

بسیاری از عمدتا اسپانیایی ساکنان زندگی در خانه های کوچک با چند خانواده ترک آنها هیچ اتاق به قرنطینه. مردم زندگی می کنند چک چک. بسیاری می گویند که آنها نمی توانیم به ماندن در خانه به مدت 14 روز بدون علائم قبل از بازگشت به کار.

موانع زبان و عدم هدفمند پیام از محلی و مقامات دولتی تعریف شده اولین ماه از گسترش ویروس.

معاون شهردار جانت هرناندز تنها اسپانیایی در شورای روستا بیشتر بود آوازی مدافع برای یک ماسک قیمومیت آن را "زندگی یا مرگ" موضوع است.

بیشتر: یک شیوع کروناویروس در یک روستا از کارگران ضروری می تواند تهدیدی برای منطقه سلامت

سریع به جلو به روز شنبه دو ماه و صدها مورد بعد زمانی که مارتین ساکنان شهرستان در ساعت را صرف اعتراض بالقوه ماسک قیمومیت در چهره یک 16.7% مثبت رای دادن در این ماه بالاتر از سطح ایالت متوسط 10.6%.

گنج ساحل مثبت نرخ 11.5%. مقامات دولتی توصیه می شود کمتر از 10 درصد رای مثبت برای بازگشایی کسب و کار.

در یک شهرستان جلسه کمیسیون با حضور صدها نفر از مردم روز شنبه, تقریبا تمام ده ها صحبت کرد که به مخالفت با دستور ماسک سفید شدند. تقریبا هیچ کس صحبت از هر تجربه با ابتلا به ویروس و یا دانستن کسی که تا به حال.

بیشتر: دو کلانتر نمایندگان تست مثبت برای COVID-19

تصمیم گیری های سیاست

سیاستگذاری در گنج ساحل تا حد زیادی غایب است, از صدای, از کسانی که شخصا تحت تاثیر ویروس.

در Indiantown شخصی, داستان کمک کرده اند به شکل تصمیم گیری های سیاست. آن در حال حاضر به خصوص آمار خانه برای هرناندز.

او مشغول مراقبت از پدر او که در این ماه متناوب تبدیل به یکی از بسیاری از Indiantown ساکنان به قرارداد این ویروس و در بیمارستان بستری شود.

"پدر من یک گواتمالا کسی که واقعا دوست دارد به کار" او گفت:. اما پس از "بهبود" از COVID-19 او تا به حال مشکل در صحبت کردن و راه رفتن و خارج شدن از رختخواب. "من هرگز او را دیده بود که."

هرناندز پدر صرف نزدیک به یک هفته در بیمارستان است. او را در حال حاضر, اما او را ضعیف و به چالش کشیده برای رفتن به کار در هر زمان به زودی.

"من تحمل مردم گفت: آن را سیاسی" هرناندز گفت: از پوشیدن ماسک. "در پایان روز آن را سیاسی نیست چرا که من در زندگی آن است."

برای اخبار بیشتر به دنبال حداکثر Chesnes در توییتر اینجا را کلیک کنید.

حداکثر Chesnes است TCPalm را خبرنگار بهداشت. شما می توانید نگه دارید تا با حداکثر در توییتر @MaxChesnes ایمیل او را در max.chesnes@tcpalm.com و او را در 772-978-2224.

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com.

اگر شما مشترک با تشکر از شما. اگر نه, لطفا در نظر حمایت از کیفیت روزنامه نگاری محلی با عضویت اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن