باغبانی در فلوریدا: چرا من به تازگی نصب شده گیاهان در حال مرگ ؟

کارول ابر Bailey ویژه به TCPalmمنتشر شده 10:01 AM EDT Jul 1, 2020آیا شما شروع یک چند قرنطینه پروژه ؟ شاید پخت

توسط ABTINNEWS در 11 تیر 1399

آیا شما شروع یک چند قرنطینه پروژه ؟ شاید پخت نان ؟ کاشت گیاهی باغ ؟ تمیز کردن و سازماندهی گاراژ ؟ طراحی مجدد و گیاه جدید درختچه يا درختان چشم انداز? من یک زن و شوهر از قابلمه به ظرف باغ سبزی هستم و تلاش دست من در نان خمیر ترش. خوب برای ما! از جمله پروژه های ما را درگیر و منافع دراز مدت برای سلامت روانی و جسمانی.

به تازگی چند سوال در آمد مورد به تازگی نصب شده گیاهان در حال مرگ پس از کاشت. همواره پرسشنامه گزارش گیاهان کاشته شد به خوبی و در حال گرفتن مقدار زیادی از آب است. اغلب مشکلات آشکار شد زمانی که برگ ها شروع به رها کردن و راهنمایی شعبه در حال مرگ است. اغلب این علائم بگویید دم نشانه هایی از مشکلات ریشه ای و نشان می دهد کمبود اکسیژن و یا بیش از حد یا خیلی کم آب است.

حفاری یکی از تازه نصب شده گیاهان و نگاهی به. ریشه باید نور در رنگ و یا سفید. خاک باید مرطوب باشد ولی خیس نیست. باید وجود داشته باشد بدون خاک در بالای rootball به بالاترین ریشه باید در سطح زمین و یا کمی بالاتر. اگر قهوه ای ریشه یا خشک و یا مرطوب خاک می خواهد تنظیم مجدد گیاهان و صحیح تعمیر و نگهداری است.

توصیه این است که به کاشت درخت و درختچه بالا ریشه نیاز به اکسیژن است. هنگامی که گیاه برداشته شده است از یک ظرف یا کاغذ بسته بندی حذف شده از rootball محل کارخانه در سوراخ. یقه ریشه باید قرار داده شود و پس از آن در سطح زمین و یا به ½ اینچ بالاتر از درجه. کاشت حتی یک ½ اینچ زیر سطح است که به اندازه کافی به علت مشکلات. درختان و درختچه ها که کاشته شده بیش از حد عمیق به طور کلی مرگ یک مرگ تدریجی. آنها ممکن است قادر به رشد خود را از دست دادن برگ و یا کاهش به آرامی.

هنگامی که گیاه به درستی واقع در سوراخ سطحی با بومی خاک. استفاده از آب به عنوان خاک است backfilled برای اطمینان از هیچ جیب هوا شکل در اطراف ریشه است. بررسی ریشه یقه و مطمئن شوید که آن است که هنوز هم در صحیح عمق کاشت. ساخت یک حلقه آب در لبه rootball و چاه آب.

ایجاد آبیاری تنها مهم ترین مرحله در کاشت جدید درختچه ها و درختان. برای ایجاد تازگی کاشته شده آب باید اعمال می شود به مرطوب rootball به طور کامل. این معمولا نمی توان با یک سیستم آبیاری اتوماتیک.

برای درختان بزرگ درخواست دو تا چهار گالن آب در هر اینچ از قطر تنه به طوری که آن را کمپرس آب به ریشه توپ. اعمال نمی شود و آب اضافی به باران خیس و یا در غیر این صورت مرطوب ریشه توپ. در اینجا در گرم آب و هوا از مرکز و جنوب فلوریدا انجام این کار هر روز به مدت چهار تا شش هفته و سپس دو بار در هفته تا شش ماه است. برای بوته ها اعمال می شود به اندازه کافی آب برای مرطوب ريشه روزانه به مدت دو هفته هر روز به مدت دو ماه و هفتگی تا تاسیس شده است.

در نهایت قطع آبیاری برای درختان و درختچه ها به یک بار در هفته تا زمانی که به طور منظم رشد جدید مشاهده شده است; از جمله رشد معمولا نشان می دهد مبارک در حال رشد ریشه و ایجاد یک درخت یا درختچه.

کارول ابر بیلی است که یک چشم انداز مشاور و horticulturist. ارسال سوالات به carol@yard-doc.com و یا بازدید از yard-doc.com برای اطلاعات بیشتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب