FDLE رد شکایت در شهرستان مارتین ملک ارزیاب انتخابات در برابر زمینه های

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:24 PM EDT Jul 23, 2020مارتین کانتی — شکایت Kelli شیشه لیتون در

توسط ABTINNEWS در 3 مرداد 1399

مارتین کانتی — شکایت Kelli شیشه لیتون در برابر جنی زمینه های حریف خود را در تقویم اموال انتخابات شده است را رد کرد و با یافته های نادرست توسط وزارت فلوریدا اجرای قانون است.

FDLE در حال تکمیل گزارش خود به این نتیجه بررسی خود را از شکایت در اوایل این ماه, سخنگوی Gretl Plessinger گفت: پنج شنبه. این گزارش انتظار می رود در هفته آینده.

"من می دانستم که از ابتدا این قرار بود به موضوع" زمینه گفت: پنج شنبه. "حریف من را درک نمی کنند که."

شیشه لیتون به اتهام زمینه دستیار تقویم ملک اجازه دهید یک حسابدار خبره عمومی که اهدا 50 دلار به کمپین یک فایل ملموس شخصی لایحه مالیات بر اموال دیر است. شیشه لیتون گفت که او به دست آمده تبادل ایمیل بین مزارع و CPA را از طریق یک درخواست سوابق.

بیشتر: دو شکایات انتخاباتی به نوبه خود حرارت

زمینه گفت او شده است waiving مهلت برای افراد با استناد به مشکلات مرتبط با بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان مجاز فلوریدا اساسنامه.

"فقط به خاطر آن است که برابر قانون به این معنا نیست که آن را نه اخلاقی" شیشه لیتون گفت: پنج شنبه. "حداقل باید او را حذف کرده و خودش را از این وضعیت است."

اگر FDLE در بر داشت مدارک کافی برای اثبات این شکایت می تواند از افتتاح یک تحقیق رسمی با پتانسیل اتهام جنایی. اما FDLE حرکت نمی کند و گذشته از بررسی اولیه فاز Plessinger گفت.

زمینه دوم-در-دستور ملک ارزیاب و به دنبال موفقیت دیرین ملک ارزیاب لورل کلی, گفت شیشه لیتون بی تجربه در کار می کنند.

"به نظر من این یک شگرد سیاسی برای تحقیر شخصیت من" زمینه گفت.

بیشتر: مسابقه گرم برای اولین ویژگی جدید ارزیاب در 30 سال

زمینه در حال اجرا مبارزات انتخاباتی خود را در تجربه خود و حمایت از کلی است که اموال ارزیاب برای سه دهه است.

شیشه لیتون که به تازگی استعفا از پست خود در استوارت شورای شهر برای یک دهه است که در حال اجرا مبارزات انتخاباتی او در تازه صدای در اتاق او می گوید: ساخته شده اشتباهات که موجب تنش بین شهر و شهرستان و کارکنان. او گفت: زمینه های معافیت CPA در حالی که ممکن است آن را با کتاب "نیست عاقل ترین تصمیم است."

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن