COVID-19 در ساحل گنجینه: تعداد تخت نزدیک شدن ظرفیت در بیمارستان های مختلف داده ها را نشان می دهد

حداکثر Chesnes Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 10:16 AM EDT Jul 10, 2020تخت مراقبت ويژه و ظرفیت تقریبا کامل د

توسط ABTINNEWS در 20 تیر 1399

تخت مراقبت ويژه و ظرفیت تقریبا کامل در چندین گنج در سواحل بیمارستان و فقط 39 بالغ تخت در دسترس بود از یکشنبه شب با توجه به آخرین وضعیت داده است.

سه بیمارستان های رسیده بیش از 94 درصد بالغ ICU ظرفیت تمام در شهرستان سنت لوسی — ارائه یک پتانسیل نگاه اجمالی به چه coronavirus مؤثر است آسیب پذیر ترین گزارش آژانس برای مراقبت های بهداشتی دولت داده است.

تقریبا هر سنت لوسی ICU تخت اشغال شده است که یک رکورد برای بیشترین افزایش روزانه در مورد جدید گزارش شده است برای دومین روز متوالی در روز شنبه با توجه به فلوریدا وزارت بهداشت داده است.

اما پنج از این شهرستان 90 بالغ تخت ICU در حال کامل بین سه بيمارستان: Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و قلب موسسه کلیولند کلینیک بیمارستان سنت و سنت لوسی مرکز پزشکی ahca صحبت داده ها را نشان می دهد.

پایین ظرفیت داده ها در هر شهرستان در بیمارستان

بیشتر: COVID-19 در Treasure Coast, جولای 8: 746 موارد در استوارت کد پستی

ایستاده در آماده

همانطور که از پنج شنبه سه 54 بالغ تخت ICU در دسترس بودند Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای با توجه به جدید ترین ahca صحبت داده.

اگر نیاز بود Lawnwood آمادگی خود را برای فعال کردن آن خروش طرح که شامل بهره برداری از وزارت بهداشت و درمان و دیگر شرکای محلی به گفته سخنگوی تیفانی جنگل.

"ما برنامه آمادگی برای ارائه دسترسی به منابع حمایتی و بهترین شیوه برای کمک به اطمینان از ما باقی می ماند و قادر به پاسخگویی به نیازهای جوامع ما در خدمت به عنوان وضعیت همچنان به تکامل" جنگل در بیانیه ای گفت به TCPalm پنج شنبه.

افزایش طرح خواهد آدرس بالقوه کمبود فضای بیمارستان و نقل و انتقال کارکنان و پزشکان جنگل گفت. او کاهش یافته است به مشخص کنید که چگونه بسیاری از COVID-19 بيمار در حال حاضر بستری و یا زمانی که افزایش طرح را به اثر.

از ماه مارس 2,483 ساکنان در سنت لوسی شهرستان قرارداد بسته اند این ویروس و 214 در بیمارستان بستری شده است با عوارض ناشی از آن با توجه به آخرین بخش بهداشت و درمان داده است. شهرستان تلفات رسیده 59 نفر دوشنبه ترین در ساحل گنجینه.

یکی فورت پیرس زن, 31, قرارداد ویروس و تجربه تنگی نفس و درد گلو و 103 درجه تب در Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای با توجه به یک منطقه 19 بازرسان پزشکی دفتر مرگ گزارش. او تا به حال سفر به اورلاندو, مارس 12 فقط 20 روز قبل از مرگ او.

"ما برنامه در محل'

به عنوان ویروس موارد افزایش به سطح رکورد و در صورت فشار فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' دفتر گذشته گفت: در هفته دولت آغاز خواهد شد, گزارش روزانه بستری شدن در بیمارستان داده ها برای تمام 67 شهرستانهای استان است.

پس از فرماندار اظهارات هیچ ایالتی COVID-19 بستری داده های توزیع شده publicly.

بیشتر: نزدیک به نیمی از فلوریدا ويژه حداقل 90% کامل

در حالی که برخی از شهرستان دولت ارائه کرده اند عمیق تر نگاه اجمالی به COVID-19 بستری شدن در بیمارستان ، Martin County, برای مثال, تنها شهرستان در گنج ساحل به بیمارستان ارائه داده از جمله کل COVID-19 بیماران بستری در ICU.

همانطور که از دوشنبه 47 نفر مثبت برای COVID-19 بیمارستان بستری شد در کلینیک کلیولند مارتین شمالی در استوارت با توجه به داده ها از Martin County Fire Rescue دفتر رئیس هدر Crary ارائه شده به TCPalm.

از 47 نفر در بیمارستان بستری هفت نفر در واحد مراقبت های ویژه با توجه به داده ها. سه نفر در هواکش.

"کلینیک کلیولند مارتین سلامت آماده شده است به صورت بالقوه افزایش COVID-19 مثبت بيماران پس از همه گیر آغاز شد" رابرت خداوند جونیور رئیس جمهور از کلینیک کلیولند مارتین بهداشت گفت: در یک بیانیه ارائه شده به TCPalm.

"ما برنامه در محل مدیریت تغییر بیمار سرشماری در هر دو بخش مراقبت های ويژه و عمومی پزشکی-فولاد تنظیمات" خداوند گفت. "است که شامل توانایی برای تبدیل کل پزشکی تخت به تعداد تخت. ما همچنین می توانید اهرم دیگر بیمارستان ها در کلینیک کلیولند فلوریدا سیستم باید نیاز بوجود می آیند."

یک مورد روند

به طور کلی افزایش اخیر در بستری شدن در بیمارستان می تواند حداقل در بخش ارتباط با گسترش COVID-19 گفت: سنت لوسی شهرستان افسر بهداشت Clint Sperber.

"است که آن را کنترل? بله. آن است که یک روند ما می خواهیم برای دیدن بعد از هفته است ؟ مطلقا نه" Sperber گفت TCPalm.

بیمارستان خروش برنامه مورد بحث قرار گرفته اند در طول پس از شروع این بیماری همه گیر.

در اوایل مارس کلینیک کلیولند رودخانه هند, بیمارستان, رئیس جمهور دکتر گرگ Rosencrance گفت: این بیمارستان خصوصی مشغول به کار با بخش اورژانس بخش در مورد گزینه ها برای راه اندازی "جایگزین مراقبت های سایت" به عنوان ممکن است لازم باشد.

سریع به جلو به جولای وجود دارد اختصاص داده شده بخش در ساحل Vero بیمارستان برای بیماران مبتلا به ویروس, گفت: سخنگوی آنگلا دیکنز.

وجود دارد در حال حاضر 42 COVID-19 اختصاص داده شده تخت و 10 تخت ICU می باشد برای ویروس بیماران در این مرکز دیکنز گفت.

از اوایل ماه مارس county مقامات بهداشتی نگه داشته اند تماس نزدیک با محلی بیمارستان Sperber گفت. مکالمات گاهی اوقات در مورد پتانسیل برای آینده جامعه موج در حال وقوع چندین بار در هر هفته.

"از آغاز زمانی که این همه آغاز شده است, من تا به حال باز کردن ارتباطات با رهبری هر بیمارستان" Sperber گفت. "کسانی که مکالمات من با آنها حیاتی هستند."

بیشتر: من تست شده است. شما باید? در اینجا روند

بیشتر: 'مثبت نرخ' در حال افزایش در گنج ساحل

بالغ تخت ICU ظرفیت

Indian River County

کلینیک کلیولند رودخانه هند بیمارستان

  • اشغال: 17 24
  • غیر-تعداد تخت های موجود: 112
  • ظرفیت موجود: 36.01%

سباستین رودخانه مرکز پزشکی

  • اشغال: 5 از 7
  • غیر-تعداد تخت های موجود: 19
  • ظرفیت موجود: 20.21%

شهرستان سنت لوسی

Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای

  • اشغال: 51 54
  • غیر-تعداد تخت های موجود: 56
  • ظرفیت موجود: 12.87%

سنت لوسی مرکز پزشکی

  • اشغال: 17 18
  • غیر-تعداد تخت های موجود: 54
  • ظرفیت موجود: 23.58%

کلینیک کلیولند سنت بیمارستان

  • اشغال: 17 18
  • غیر-تعداد تخت های موجود: 26
  • ظرفیت موجود: 14.69%

مارتین کانتی

کلینیک کلیولند مارتین شمالی

  • اشغال: 9 31
  • غیر-تعداد تخت های موجود: 129
  • ظرفیت موجود: 52.44%

کلینیک کلیولند مارتین جنوبی

  • اشغال: 5 از 8
  • غیر-تعداد تخت های موجود: 48
  • ظرفیت موجود: 48%

منبع: ahca صحبت داده که از 5 p. m. 9 ژوئیه.

برای اخبار بیشتر به دنبال حداکثر Chesnes در توییتر اینجا را کلیک کنید.

حداکثر Chesnes است TCPalm پوشش خبرنگار بهداشت و درمان و رفاه و عدالت اجتماعی در گنج ساحل. شما می توانید نگه دارید تا با حداکثر در توییتر @MaxChesnes ایمیل او را در max.chesnes@tcpalm.com و او را به یک تماس در 772-978-2224.

اگر شما مشترک با تشکر از شما. اگر نه, لطفا در نظر حمایت از کیفیت روزنامه نگاری محلی با عضویت اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن