'پشت در منع روز': میله بسته شده در حالی که کارخانه های لبنی رستوران ها هنوز هم در خدمت الکل

Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 2, 2020سه میله Jared اسمیت صاحب د

توسط ABTINNEWS در 12 تیر 1399

سه میله Jared اسمیت صاحب در ورو بیچ جان سالم به در ماه اول-طولانی خاموش شدن میان coronavirus بیماری همه گیر. البته آن را در یک قیمت آمد.

بیشه دیگ بخار و تمبر و نوار را از دست داده اند حداقل نیم میلیون دلار اسمیت برآورد از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis دستور میله بسته مارس 18.

او بارها شده بود بازگشایی شد تنها سه هفته که در بخش کسب و کار و حرفه ای قوانین و مقررات از طریق توییتر اعلام کرد که میله بار دیگر می تواند به فروش الکل برای مصرف در محل بلافاصله موثر.

اسمیت ویران شد و گفت: با تکیه بر سود از گرفتن سفارشات است "به اندازه کافی برای نگه داشتن چراغ." بیش از هر چیز او اشتباه گرفته بود.

"آن را می سازد هیچ حس," او گفت: TCPalm این هفته است. "شما می توانید رفتن به یک رستوران و یک آبجو اما شما نمی توانید به یک نوار و یک؟"

DBPR وزیر Halsey r mata' ژوئن 26 جیر نیست توضیح تفاوت بین میله, رستوران ها و کارخانه های لبنی. آژانس مسئله و انتشار اخبار در توضیح تفاوت های ظریف و نه کارکنان پاسخ TCPalm به درخواست های متعدد برای روشن شدن.

پیاده روی درخت آبجوسازی صاحب مایک مالون گفت: او همچنین تلاش کرد با قوانین است.

"بزرگترین مسئله ای است که فرماندار ندارد امضای یک فرمان اجرایی و واقعا صحبت در مورد آن و یا به ما داده هر زمان قاب و یا اخبار" مالون گفت. "عدم ارتباط از دولت شده است خسته کننده ترین بخش."

قوانین مشخص نیست

این DBPR اضطراری سفارش متحده کسب و کار و دارای مجوز به عنوان "عمومی مواد غذایی, موسسات خدمات" یا "رستوران ها" می تواند در خدمت مشروبات الکلی برای مصرف در محل — "تا زمانی که" آنها نمی استخراج بیش از 50 ٪ از درآمد ناخالص از آن است.

سفارش نمی کند به طور خاص آدرس کارخانه های لبنی و نه پاسخ به سوالات در مورد کسانی که تنها غذایی است که ارائه شده توسط جداگانه فروشنده گاهی اوقات یک کامیون مواد غذایی.

سردرگمی رشد پس از اعلام به عنوان برخی از گنج ساحل کارخانه های لبنی بازگشایی شد.

مدیران در کنار درب Brewing Co. در پورت سنت لوسی و Sailfish Brewing Co. در فورت پیرس گفت TCPalm یک DBPR عامل است که به طور غیر منتظره بازدید خود را از موسسات یکشنبه به آنها تصویب به بازگشایی شده است. آنها گفته اند که دستور به منع مردم از جایگاه در, و یا سفارش از نوار و برای خدمت به الکل تنها در جداول.

اسمیت گفت: "نمی دریافت چنین شخصی توجه از DBPR با وجود تماس با بسیاری از مقامات دولتی.

"هیچ یک وجود دارد که هر پاسخ. نمایندگان سناتور فرماندار این DBPR — هیچ کس می تواند به هر کسی هر پاسخ که چرا آنها در حال انجام کارهای راه آنها" اسمیت گفت. "این تقریبا مثل ما هستند در منع روز که در آن ما باید برای پنهان کردن کسب و کار ما همیشه نیاز به نگاه بیش از شانه های ما."

باز برای کسب و کار

DBPR خود را به روز رسانی اورژانس منظور روز شنبه گفت: مجوز کسب و کار برای فروش مواد غذایی و الکل — بدون در نظر گرفتن درآمد درصد — می توانید "عمل به عنوان رستوران" و ادامه خدمت به الکل نه تنها در جداول اما در نوار شمارنده تا زمانی که کارکنان و مشتریان مطابق با اجتماعی فاصله استاندارد.

در آن Sailfish در حال حاضر بازگشایی یکشنبه, برند, مدیر تیلور Welchel گفت. درب سمت محتاط تر بود و بازگشایی پنج شنبه, مالک, Dwayne بوشهلز گفت او می خواست به منظور بررسی مشروعیت بلکه یافت اطلاعات دریافت کنید.

"آن را واقعا دشوار بود نمی دانم انگیزه و یا دلایل," او گفت: "اما هنگامی که (این DBPR) گفت: ما می توانیم شروع به خدمت در صورت محدود من خوشحال است."

کسب و کار خود را از دست داده و 80 درصد درآمد در زمانی که او با توسل به take-out تنها در اولین اتاق ناهار خوری shutdown و او از ترس همان اتفاق خواهد افتاد زیر آخرین دستور.

اسمیت نمی تواند همان می گویند. هیچ یک از میله های عرضه مواد غذایی است. دیگ بخار و تمبر و نوار باز هستند را خارج و نوشیدنی تنها او گفت: اما بیشه به طور کامل تعطیل.

نیاز به نزدیک برای بار دوم با هیچ پایانی در چشم ساخته شده فکر به طور دائم بسته شدن کسب و کار امکان اسمیت گفت.

"مردم و معیشت شروع به خرد شدن درست قبل از اینکه چشم خود را," او گفت:. "و مطلقا هیچ چیز وجود دارد که ما می آمد تا با دیگر به صدای ما شنیده می شود."

Catie Wegman جامعه ایران را که نیز تولید "درخواست هاردکور,," گاه به گاه از ویژگی های برای پیدا کردن پاسخ خود را به سوال در مورد هر چیزی و همه چیز را — بیشتر عجیب و غریب ، حمایت از کار خود را با یک TCPalm اشتراک. تماس با او در catie.wegman@tcpalm.com یا 772-221-4211 و او را دنبال کنید @Catie_Wegman در توییتر و @catiewegman1 on Facebook.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب