گروه زیست محیطی تاخیر درخواست رودخانه هند رای دهندگان به قرض گرفتن بیشتر برای خرید زمین

کالین Wixon Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:41 PM EDT مارس 11 سال 2020INDIAN RIVER COUNTY — یکی دیگر از پیش

توسط ABTINNEWS در 23 اردیبهشت 1399

INDIAN RIVER COUNTY — یکی دیگر از پیشنهاد های مالیاتی موضوع بود که رهبری برای انتخابات ماه نوامبر شده است به تعویق افتاد.

محیط زیست مشغول به کار بود نسبت به درخواست رای دهندگان OK به قرض گرفتن پول بیشتر به ادامه county برنامه خرید و حفاظت از زمین است. کسانی که تلاش در حال حاضر قرار داده شده است, سازمان گفت.

"با توجه به زمان دشوار اقتصادی ما در, ما در حال رفتن به سعی کنید به ترویج این ایده در حال حرکت در یک همه پرسی به رای گیری گفت:" هندی, رودخانه, زمین, اعتماد, مدیر اجرایی, کن Grudens. "ما می خواهید به صبر کنید تا زمان به نظر می رسد درست تر است."

این گروه — که شامل نمایندگانی از زمین اعتماد رودخانه هند محله انجمن پرنده جزیره Audubon Society and the Pelican جزیره حفظ جامعه — تا به حال نزدیک شدن اتمام یک مطالعه امکان سنجی یکی از اولین مراحل مورد نیاز در گرفتن این موضوع در Nov. 3 رای گیری.

اما هنوز هم وجود دارد چند قدم بیشتر برای تکمیل Grudens گفت.

در سال 2004 رای دهندگان تصویب وام 50 میلیون دلار برای خرید سازگار با محیط زیست حساس زمین. که بدهی است که انتظار می رود به بازپرداخت تا سال 2021 بنابراین محیط زیست امیدوار به ادامه این برنامه Grudens گفت.

صاحبان املاک در حال حاضر در حال بررسی در مورد .26 برای هر $1,000 ارزش مشمول مالیات به بازپرداخت بدهی. پیشنهاد موضوع در ماه نوامبر داشته که همان ارزیابی و آن را خنثی مالیات Grudens گفت.

این طرح در حال حاضر است برای به تاخیر انداختن برای یک سال دوباره این موضوع برای نوامبر 2022, انتخابات, او گفت:.

این COVID-19 بیماری همه گیر در حال حاضر از خط خارج برنامه به درخواست رای دهندگان برای کودکان اعتماد مالیاتی به پرداخت هزینه برای خدمات کودکان. هفته گذشته کمیسیون شهرستان توافق به تاخیر در قرار دادن این مسئله در Nov. 3 رای گیری گفت: این زمان به درخواست رای دهندگان برای یک مالیات جدید است.

گروه زیست محیطی شد تا آنجا در کنار آن برنامه ریزی به کودکان اعتماد گفت: رئیس کمیسیون سوزان Adams. این گروه هنوز هم مورد نیاز برای تکمیل جامعه رای گیری و پس از آن به طور رسمی درخواست این کمیسیون برای قرار دادن این موضوع در انتخابات, او گفت:.

می خواهید بیشتر Treasure Coast خبر ؟ اگر شما در حال حاضر یک مشترک به TCPalm با تشکر از شما! اگر نه لطفا عضویت و کمک به نگه داشتن اخبار شما می خواهید در آینده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن