'این است که برکت خدا': صلیب سرخ انتقال به مجازی امداد رسانی در میان COVID-19

حداکثر Chesnes Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:40 PM EDT May 15, 2020استوارت — آن را حدود نیمه شب دوشنبه که

توسط ABTINNEWS در 28 فروردین 1399

استوارت — آن را حدود نیمه شب دوشنبه که Jannette سالیوان پدر آمده از حمام به سوى آسمان دود بود.

سالیوان یکی از 11 اعضای خانواده زندگی می کنند که در خانه های تلفن همراه در 418 جنوب شرقی Tejon خیابان. خانواده — از جمله هفت فرزند و دو سگ — سهام فضا بود که catching fire.

ظاهرا یک سیم برانگیخت و باعث آتش سوزی های الکتریکی, سالیوان گفت. او بیدار شد هر کس و اقدام به خاموش کردن آتش با یک شلنگ.

همه رو با خیال راحت او گفت:.

"من فقط پرداخت صاحبخانه من تمام پول من" سالیوان گفت.

بیشتر: کروناویروس در ساحل گنجینه: فلوریدا وزارت بهداشت شکستن موارد توسط کد پستی

آتش نجات پرسنل نمی تواند رسیده روز شنبه برای کسب اطلاعات در مورد پاسخ یا آسیب.

اوایل صبح روز چهارشنبه گنج ساحل صلیب سرخ آمریکا فاجعه تیم عمل "عملا پاسخ داد:" به آتش, با توجه به سازمان های غیر انتفاعی.

در این میان رمان coronavirus همه گیر کسب و کار و سازمان های داوطلب ساخته شده اند لازم شیفت به ارتباطات مجازی.

مدارس آموزش مجازی به تصویب رسید. سلامت تبدیل شده است telehealth. و در حال شکل دهی مجدد راه کسانی که نیاز به دریافت کمک های اولیه صلیب سرخ' در واکنش به این فاجعه دگرگون شده برای سیستم عامل های دیجیتال ،

با استفاده از ارتباطات آنلاین نرم افزار مانند FaceTime و واتساپ برای جلوگیری از فرد به فرد تماس صلیب سرخ داوطلبان در حال حاضر اتصال به فاجعه زده شهروندان عملا به سازماندهی کمک گفت: فضل Meinhofer مدیر ارتباطات برای سازمان South Florida منطقه است.

در ابتدا با استفاده از این مجازی تکنیک های پاسخ صلیب سرخ قادر به سازماندهی سه روز در Courtyard by Marriott در استوارت خاموش Kanner بزرگراه برای آوارگان خانواده با توجه به سالیوان پسر کریستوفر واشنگتن است.

"من فقط به او گفت این است که خدا برکت" برای بیرون آوردن او از این وضعیت واشنگتن گفت.

بیشتر: 77 ساله Martin County مرد که تست مثبت برای COVID-19 مرده است, وزارت بهداشت و درمان می گوید:

انتقال به مجازی امداد رسانی آغاز شد و در سطح محلی برای فاجعه اقدام تیم این گروه به اتهام ارائه کمک و پس از آتش سوزی خانه در اواسط ماه مارس با توجه به ربکا Torriani سازمان منطقه ای ارتباطات و مدیر بازاریابی.

زمانی که تیم دریافت یک تماس از آتش محلی بخش پس از یک فاجعه صلیب سرخ " مشتری است و سپس تماس از طریق یک پلت فرم مجازی به شروع ارتباطات Meinhofer گفت.

یک "نیاز به ارزیابی" پر است از کسانی که تحت تاثیر قرار Meinhofer گفت. تنها تفاوت در حال حاضر اضافه شده است مجموعه ای از سوالات در مورد COVID-19.

"ما از آنها بخواهید اگر آنها COVID-19 در خانه و یا اگر کسی بیمار است و در خانه" Meinhofer گفت. "پرسشنامه است به مطمئن شوید که آن را امن برای بازدید از آن مکان."

هنگامی که نیازهای خود مصمم هستند که به طور معمول از ظهور مالی و مسکن زیان صلیب سرخ داوطلب خواهد رسید در محل با پوشیدن یک ماسک صورت و پیوستن به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری اجتماعی فاصله دستورالعمل Meinhofer گفت.

وقتی پرسیده شد که اگر انتقال به مجازی ارتباطات کاهش پیدا کرده است و صلیب سرخ' پاسخ فوری به امداد رسانی کمک های Meinhofer گفت: تعویض شده است عمدتا فرآیند ساده است.

"آن بوده است نسبتا صاف," او گفت:. "خدا را شکر ما نداشته اند هر گونه مسائل است."

Meinhofer مظنون صلیب سرخ خود را ادامه خواهد داد مجازی پاسخ به آینده, او گفت:. آن همه بستگی به ایالتی و فدرال محدودیت با توجه به COVID-19 احتیاطی.

"این امر می تواند مانند نشستن با آنها را در مقابل خانه خود را, اما ما نمی توانیم که در نزدیکی در حال حاضر" Meinhofer گفت. "همین دلیل است که ما در حال انجام آن را از طریق تلفن."

TCPalm را Leah واس کمک به این گزارش.

حداکثر Chesnes است TCPalm اخبار خبرنگار Indian River County است. شما می توانید نگه دارید تا با حداکثر در توییتر @MaxChesnes ایمیل او را در max.chesnes@tcpalm.com و او را به یک تماس در 772-978-2224. برای اخبار بیشتر به دنبال حداکثر Chesnes در توییتر اینجا را کلیک کنید.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن