#DiveStrong: آموزشی بین المللی در استوارت راه اندازی کمپین جهانی برای ترویج غواصی صنعت

Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 1:34 PM EDT May 29, 2020غواصی در میان بسیاری از صنایع ویران coro

توسط ABTINNEWS در 11 اردیبهشت 1399

غواصی در میان بسیاری از صنایع ویران coronavirus که بسته سواحل عمومی و متوقف مسافرت های بین المللی برای برخی از محبوب ترین صخره و wrecks در سراسر جهان است.

در سراسر جهان راه اندازی کمپین بازاریابی از طریق Facebook تصویری مارس 23 با هدف نشان می دهد در حال حاضر tightknit غواصی جامعه همبستگی در طول بحران و تشویق مردم به شیرجه رفتن هنگامی که بازارهای جهانی بازگشایی شده است.

این #DiveStrong کمپین را تشویق می کند مردم — حتی اگر آنها نمی غواصان به پرواز یاد قرمز و سفید-بریده بریده غواص پایین پرچم تبلیغاتی و رسانه های اجتماعی پست و همچنین در برچسب های نمایش داده شده در عموم قابل مشاهده موارد مانند اتومبیل و لپ تاپ. حتی وجود دارد یک پوشش در دسترس است که مردم می توانید برای پروفایل خود عکس در Facebook.

Facebook, Twitter و Instagram مملو از نوشته های از مردم در سراسر فلوریدا ایالات متحده و متنوع کشور در سراسر جهان — از مکزیک تا آرژانتین به چین — نمایش پرچم با استفاده از #DiveStrong و ارائه پشتیبانی به غواصان مربیان شیرجه مغازه ها و دیگر متخصصان صنعت که در حال انتظار برای خروج از بحران است.

"آنها نگران هستند در مورد آنها تا چه حد می توانید آن را بدون درآمد و آنها چگونه همه چیز شروع هنگامی که همه چیز آرام," برایان کارنی, رئیس آموزش بین المللی می گوید در مبارزات انتخاباتی خود-راه اندازی ویدئو. "اجازه دهید نشان می دهد جهان چگونه پرشور ما هستند و آنها را به یاد ما اینجا هستیم."

غواصی صنعت

غواصی صنعت ناظران گزارش مشکل در ارزیابی ارزش پولی از غواصی اما Scubanomics یک وکالت شعبه برای سود کسب و کار غواصی موسسه به بیرون ریخته شده زیر:

  • فعال غواصان: 6 میلیون نفر در سراسر جهان; 2.8 میلیون نفر در ایالات متحده آمریکا
  • جدید غواص گواهینامه: 200,000 سالانه در ایالات متحده
  • شیرجه مراکز: 950 تا 1 ، 500 در ایالات متحده آمریکا
  • خرده فروشی درآمد: $750 میلیون دلار در ایالات متحده
  • عمده فروشی شیرجه دنده: 500 میلیون دلار در سراسر جهان; $250 میلیون دلار در ایالات متحده
  • میانگین درآمد سالانه: $500,000 در ایالات متحده شیرجه فروشگاه

حدود 200000 غواصان شرکت کرده اند در #DiveStrong کمپین با توجه به دارن سرعت, سخنگوی آموزش های بین المللی.

"به نظر می رسید مانند هر بار که من وارد سایت بر روی Facebook و شروع به پیمایش من آن را دیدم" سرعت گفت. "این صنعت نیاز به گرفتن برخی از اضافی آگاهی است. اگر بیشتر مردم را بالا می برد که پرچم قرمز و سفید آن را فقط رفتن به قله بیشتر مردم علاقه ای که ممکن است تا به حال برخی از فعالیت آب در ذهن و غواصی را به خط مقدم."

آموزش های بین المللی مستقر در استوارت از سال 1994 یکی از بزرگترین غواصی گواهینامه سازمان در رابطه با 26 دفاتر منطقه ای در خدمت بیش از 100 کشور وب سایت خود را می گوید. این شرکت متشکل از غواصی بین المللی (SDI), ویژگی های غواصی بین المللی (TDI) و واکنش اضطراری غواصی بین المللی (rajat bhandari).

"ما می خواستیم به بحث در مورد نام تجاری ما و یا هر نام تجاری و تمرکز را به شیرجه رفتن پرچم" سرعت گفت. "هر کس به رسمیت می شناسد شیرجه پرچم. ما فکر کردیم که اگر ما می تواند این صنعت با هم آن را ممکن است بهترین راه برای کمک به غواصی جامعه است."

یک جایزه اضافه شده از غواصی: اجتماعی فاصله.

"آن را منحصر به فرد و یا دوستان ورزشی — اجتماعی فاصله نوع می آید همراه با آن" سرعت گفت.

Catie Wegman جامعه ایران را که نیز تولید "درخواست هاردکور,," گاه به گاه از ویژگی های برای پیدا کردن پاسخ خود را به سوال در مورد هر چیزی و همه چیز را — بیشتر عجیب و غریب ، حمایت از کار خود را با یک TCPalm اشتراک. تماس با او در catie.wegman@tcpalm.com یا 772-221-4211 و او را دنبال کنید @Catie_Wegman در توییتر و @catiewegman1 on Facebook.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب