پردیس رهبران از همه می خواهیم به شمارش در سرشماری سال 2020

دانش آموزان + پردیس دانش آموزانی که ممکن است در بازگشت به خانه با توجه به کروناویروس خواسته می شود به گزارش

توسط ABTINNEWS در 24 فروردین 1399
دانش آموزان + پردیس

دانش آموزانی که ممکن است در بازگشت به خانه با توجه به کروناویروس خواسته می شود به گزارش آدرس جایی که آنها زندگی می کنند در حالی که در مدرسه

مارس 1 مشخص شده سرشماری ملی و UCLA رهبری دلگرم کننده است هر فرد در جامعه دانشگاه به مطمئن شوید که او و یا او محسوب می شود. گرفتن این پیام را مهم تر از همیشه به دلیل در کلاس های حضوری را معلق شده است و دانش آموزان تشویق شده اند به ادامه مطالعات خود را از راه دور از خانه از طریق پایان تقویم دانشگاهی به دلیل COVID-19.

کالیفرنیا تکمیل تعداد کمیته — دولت نهاد کمک به انجام این سرشماری است که آموزش دانش آموزان است که ممکن است در بازگشت به خانه با توجه به کروناویروس به گزارش آدرس جایی که آنها زندگی می کنند معمولا در حالی که در مدرسه.

"سرشماری ملی روز برجسته چگونه حیاتی آن است که هر یک از دانشگاه ما اعضای درستی شمارش در سرشماری سال 2020 گفت:" جنیفر Poulakidas UCLA کاردانی معاونت دولت و روابط اجتماعی. "این اطمینان خواهد داد که UCLA جامعه است به درستی منعکس شده در این پس از یک دهه جمع آوری داده ها."

او افزود که تعداد دقیق شامل کسانی که می شده اند زندگی می کنند و یا در نزدیکی پردیس به جز زمان از راه دور-آموزش شرایط.

"ما نیاز شما به دفعات مشاهده شده به عنوان یک UCLA/وستوود ساکن" Poulakidas گفت. "علاوه بر تأثیر کنگره و دولت قانونی مناطق و تعدادی از کالیفرنیا کرسی در مجلس نمایندگان داده های سرشماری تعیین مهم فدرال بودجه تخصیص, از جمله پل کمک و کار مطالعه حمل و نقل عمومی و زیرساخت های بهداشت و درمان و مسکن. آن را نمی خواهد اما چند دقیقه برای تکمیل سرشماری و ما با تشکر از شما در پیشبرد برای گرفتن زمان برای انجام آن است."

اگر چه برخی از دانشجویان و استادان که به طور معمول زندگی در محوطه دانشگاه و یا در منطقه لس آنجلس ممکن است رعایت quaratine دستورات در جای دیگر دانشگاه کالیفرنیا و UCLA در حال التماس هر یک از آنها را به پر کردن یک فرم سرشماری توسط ایمیل و تلفن و یا آنلاین برای محل و یا در نزدیکی محوطه دانشگاه که در آن آنها در نظر گرفته شده برای زندگی در تاریخ 1 آوریل.

اهمیت بودن شمارش شده است هرگز بیشتر است.

فراتر از آرا و کنگره نمایندگی داده خواهد شد و همچنین نفوذ سیاسی چگونه ولسوالی های کشیده شده توسط دولت های مستقل کمیسیون. محلی سرشماری می تواند تاثیر بودجه برای ناهار مدرسه در نظر دارد برای بزرگراه ها و پشتیبانی برای آتش نشانان است. سازمان های غیر انتفاعی است که کمک به پر کردن در سرویس شکاف به بی خانمان ها و کسانی که نیاز به هم تکیه داده.

برای دانشگاه جامعه آن را حتی می تواند نفوذ دولت های سرمایه گذاری در تحقیق و امکانات. به عبارت ساده سرشماری تاثیر می گذارد تقریبا همه چیز را که لمس زندگی کسانی که زندگی در ایالات متحده است.

"ما نیاز داریم که داده ها به تقریبی مبتنی بر شواهد مداخلات و اصلاحات لازم برای بهبود زندگی مردم است" گفت: Sonja دیاز, مدیر موسس لاتین سیاست و سیاست ابتکار در UCLA Luskin دانشکده امور عمومی است. "اگر ما به تعداد همه یا ما ندارد و تمام اطلاعات لازم ما کمتر احتمال دارد که واقعا قادر به درک بهتر راه هایی که در آن مردم در حال تجربه کیفیت زندگی مسائل."

پر کردن سرشماری راحت تر از همیشه است و در این سال با معرفی آنلاین e-پاسخ همراه با پاسخ از طریق تلفن یا از طریق پست.

دانشگاه کالیفرنیا وارد جزئیات مهم برای دانشگاه و جامعه به خصوص دانش آموزان به نگه داشتن در ذهن در مورد سرشماری تعداد:

  • حتی اگر شما در خانه زندگی می کنند در حال حاضر گزارش های که در آن شما زندگی می کنند معمولا در حالی که در مدرسه. تحت شرایط عادی سرشماری مردم می پرسد به گزارش خانه خود را به عنوان آدرس محل اولیه خود را از اقامت در تاریخ 1 آوریل. در این مورد, کالیفرنیا, کامل, تعداد کمیته — دولت نهاد کمک به انجام سرشماری — دانش آموزان می خواهد که ممکن است در بازگشت به خانه با توجه به کروناویروس به گزارش آدرس جایی که آنها زندگی می کنند معمولا در حالی که در مدرسه.
  • اگر شما زندگی می کنند در یک سالن محل اقامت خود دانشگاه را به ترتیب برای شما محسوب می شود. برای کسانی که زندگی در دانشگاه مسکن — از جمله خوابگاه برادری و خواهری, خانه دانشجوی مسکن و مانند آن — پردیس با سرشماری به جمع آوری و ارسال اطلاعات. پردیس خود خواهد شد یا ارسال اطلاعات خود را برای شما و یا پیگیری با دستورالعمل در مورد نحوه محسوب می شود. شما نمی نیاز به پر کردن یک فرم سرشماری.
  • اگر شما زندگی می کنند در خارج از دانشگاه در حالی که در مدرسه شما نیاز به پر کردن آمار. انجام دهد که به صورت آنلاین و از طریق تلفن و یا با پر کردن فرم و پستی آن را در. پشتیبانی در دسترس است در 12 زبان. شما باید دریافت اطلاع از سرشماری در این پست هر چند اگر شما دیگر در مدرسه خود را به آدرس شما ممکن است آن را دریافت کرده اند. نگران نباشید! شما هنوز هم می تواند با پر کردن این سرشماری به صورت آنلاین و یا از طریق تلفن با ارائه اطلاعات در مورد آدرس خود را. اگر شما خود را سرشماری متوجه استفاده از ID ارائه شده است. اگر شما زندگی می کنند یا در زندگی با هم اتاقی با پر کردن این سرشماری با هم و یا تصمیم گیری در یک فرد که می تواند جمع آوری همه اطلاعات و ارائه آن را.
  • هیچ مهاجرت سوال در سرشماری. در اینجا چیزی است که آن را می پرسد: آنچه که در سرشماری بسیار اساسی است: نه سوالات از جمله نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد از هر کسی که با شما زندگی می کند خود را در رابطه جنسيت و رابطه شما و نژاد خود را و پس زمینه های قومی. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در اوایل این سال سعی کردم که شامل یک سوال در مورد شهروندی در سرشماری اما دیوان عالی ایالات متحده نمی خواهد اجازه می دهد آن را. مخالفان گفت: این سوال در نظر گرفته شده بود به سرکوب تعداد مهاجر و غیر مستند جوامع است.اطلاعات بیشتر در مورد سوالات و آنچه آنها برای.
  • سرشماری کاملا محرمانه است. اطلاعات خود را نمی تواند علیه شما استفاده می شود. آن را غیر قانونی برای سرشماری یادداشت برداری و یا هر کسی که وابسته سرشماری برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود را با هر نهاد خارج و یا به استفاده از آن را برای هر هدف دیگر از نظر قانونی موظف یافته. سرشماری اطلاعات نمی تواند به اشتراک گذاشته شود با اجرای قانون مقامات اداره مهاجرت سازمان های اعتباری و یا هر فرد یا نهاد دیگر.

مدتی بعد این بهار یا تابستان اداره آمار ایالات متحده ارسال خواهد شد سرشماری کنندگان به دنبال با کسانی که شده اند شمارش یا که ارائه شده ناقص و اشکال. در پرتو این بیماری همه گیر کوروناویروس مقامات به دنبال به حداقل رساندن بازدیدکننده داشته است صفحه اصلی. شما می توانید کمک به کالیفرنیا دریافت امن ترین و کامل ترین تعداد با ارسال پاسخ های خود را بعد از مارس 30.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب