COVID-19 و باد و باران نمی جلوگیری از دریاچه شستا کمپ

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:17 PM EDT مه 3 سال 2020در حالی که ایالات متحده در جنگل خدمات بسته شده

توسط ABTINNEWS در 15 اردیبهشت 1399

در حالی که ایالات متحده در جنگل خدمات بسته شده است آن اردو در طول coronavirus همه گیر است که متوقف نمی یاس Groober و جان Maymoun از بیرون برای یک سفر کمپینگ در شاستا لیک بیش از آخر هفته.

پس از گیر بودن در خانه برای هفته با پنج فرزند خانواده مورد نیاز برای برخی از هوای تازه و زمان بازی Groober گفت.

"ما نیاز به خارج شدن از خانه" Groober گفت: در حالی که شکستن اردوگاه و آماده شدن برای رفتن به خانه. Groober و Maymoun وارد جمعه و صرف دو شب در کنار ساحل در جونز منطقه دره.

خدمات جنگل در نظر نمی shoreline "توسعه یافته" کمپینگ از آخر هفته در کمپ بودند اجازه اقامت. اما در امتداد ساحل وجود دارد در حال اجرا آب و میزهای پیک نیک, کباب, چاله یا محفوظ نقاط.

ایالت بسته بود و انتظار می رود تا اواسط ماه مه, جنگل گفت: در انتشار اخبار صادر پنج شنبه. این بسته شامل مسیرهای پیاده روی trailheads و قایق های عمومی راه اندازی جنگل گفت: در آزادی مطبوعات فرستاده پنج شنبه.

در حالی که آزادی مطبوعات به آدرس نیست که آیا خط ساحلی کمپینگ باز مانده رسمی با شستا تفریح شرکت cruised از طریق این منطقه و برای بررسی بعد-با استفاده از و "پراکنده کمپینگ" مجوز صدور بلیط به کسانی که بدون آنها.

بازدید از این منطقه در امتداد خط ساحلی هزینه 8 $برای یک روز استفاده از مجوز و 12 دلار در روز برای یک شب کمپینگ.

Maymoun گفت وجود دارد مقدار زیادی از دیگران نیز علاقه مند به گرفتن خارج از خانه بیش از آخر هفته.

"وجود دارد بسیاری از مردم در اینجا پنج شنبه," او گفت:. "کل این شبه جزیره در اینجا پوشش داده بود در چادر."

چارلز اورتون و مریم کلیفت اندرسون که صرف چهارم خود را آخر هفته در امتداد ساحل دریاچه این آخر هفته گذشته گفت: با وجود این شرایط شلوغ اعضای کمپ نگه داشته و فاصله آنها از یکدیگر است.

"چه بهتر اجتماعی فاصله می تواند شما را دریافت کنم؟" Overton گفت.

کمپ در کنار دریاچه نیز یک زن و شوهر بعد از ظهر شنبه هنگامی که یک طوفان آمد از طریق با بادهای تند و باران های سنگین.

اورتون برگزار شد اسلحه خود را و خم و زانو های خود را به نشان می دهد که چگونه او رفت داخل چادر خود را به نگه داشتن باد از سقوط آن است. وی گفت: بارش باران نیز به طور خلاصه آورده دریاچه سطح تا چند اینچ است.

Karleisa Rogasheski یک سرویس ملی آب و هوا هواشناس گفت: باران کاهش یافته است 0.60 اینچ باران در ردینگ فرودگاه شهری با gusts باد به عنوان بالا به عنوان 39 مایل در ساعت.

این باد و باران نیست خراب کردن سفر برای Maymoun و بقیه خانواده ،

"من ترجیح می دهم در اینجا در یک طوفان از توان داخل" او گفت:.

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب