فرهنگی و سیاسی مسائل پیچیده Indiantown COVID-19 شیوع | گیل هوشمند

نظرگیل هوشمند Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 12:32 PM EDT مارس 11 سال 2020اگر COVID-19 دارای یک کانون در انج

توسط ABTINNEWS در 22 اردیبهشت 1399

نظر

اگر COVID-19 دارای یک کانون در انجام آن ممکن است Indiantown.

به عنوان TCPalm گزارش بیش از آخر هفته این روستا حدود 6000 در غرب شهرستان مارتین است, همانطور که از نوشتن این 90 مورد تأیید. که یک عفونت نرخ 1.5 درصد — و تنها بخش کوچکی از این شهر شده است.

اگر مارتین کانتی در کل همان ميزان عفونت وجود دارد می تواند 2,415 موارد تایید شده در شهرستان — نزدیک به 10 برابر 261 موارد تا کنون ثبت شده است.

"چرا" است unnervingly ساده, سوال مملو از فرهنگی و سیاسی چمدان. Indiantown جامعه از مهاجران قانونی و نیست. نرخ فقر است که دو برابر میانگین ملی است. دو و گاهی سه خانواده به اشتراک گذاری خانه های کوچک; کارگران در ساخت و ساز و یا کشاورزی اغلب bused به سایت کار در شلوغ وسایل نقلیه.

فقر و نزدیکی می تواند نژاد عفونت است.

بیشتر: شیوع کروناویروس در Indiantown می تواند تهدیدی برای منطقه سلامت

بیشتر: Indiantown نیاز ساکنان و بازدید کنندگان به پوشیدن ماسک صورت در عمومی

موانع زبان می تواند مانع از تلاش برای بدست آوردن کلمه را در مورد ویروس. برخی از Indiantown ساکنان گفت TCPalm بسیاری از ساکنان این روستا نیست تا بحران جدی است. ایجاد کرد مقامات می گویند که آنها در مبارزه با گسترش اطلاعات غلط توسط رسانه های اجتماعی.

پس از آن وجود دارد مشکل بزرگ است که بسیاری در Indiantown نمی خواهید به نشان می دهد تا در مقام صفحه رادار. هیچ مستند نشده ساکنان می خواهید به پخش وضعیت خود را. تست مثبت می تواند به معنای گرفتن "لیست سیاه" از یک شغل و یا دوری دوستان و همسایگان.

مهاجران مستند نشده می تونم جبران بیکاری در فلوریدا و نمی واجد شرایط برای کمک های تحت مراقبت عمل می کنند ارائه شده است که 1200 دلار بیشتر مالیات دهندگان.

خط پایین: بسیاری در Indiantown را به نگه داشتن کار بدون توجه به آنچه. و که در نهایت می تواند در برخواهد داشت خطر بهداشت عمومی نه فقط به Indiantown اما این شهرستان در کل حتی منطقه است.

پس چگونه شما ثابت است ؟ می تواند به شما در رفع آن ؟

برای سرکوب این شیوع دولت باید به یک نقش فعال. اما درک حتی که هیچ نوش دارو.

در نظر بگیرید که Indiantown در اواخر ماه آوریل شد و اولین شهرداری در ساحل گنجینه نیاز به ماسک صورت توان در هر دو ساکنان و بازدید کنندگان است. این یک حرکت عاقلانه اما این قانون به نظر می رسد به طور گسترده ای نادیده گرفته شده است. زمانی که TCPalm بازدید کرد در هفته های اخیر وجود دارد به نظر می رسد هیچ نشانه ای اطلاع رسانی عمومی در مورد قطعنامه.

که ممکن است تغییر زمان شما این به عنوان خوانده شده اما حتی اگر نشانه ای آویزان شد از هر lamppost, چگونه می تواند این قانون اجرا شود?

Indiantown خود را ندارد نیروی پلیس این قرارداد با مارتین شهرستان کلانتر دفتر برای پوشش. چگونه بسیاری از نمایندگان در دسترس هستند به بررسی شکایات در مورد مردم با پوشیدن ماسک? است هر کسی که در واقع محل سکونت از جمله شکایات ؟

بیشتر: Fellsmere 1 مورد تایید شده از COVID-19; ممکن است سیگنال نیاز به تست بیشتر بهداشت افسر می گوید:

Indiantown ماسک مورد نیاز پس از آن می شود تا حد زیادی نمادین است. و نماد کافی نیست.

بحران نیاز به هماهنگی بین روستا و شهرستان و مقامات دولتی. به جای آن — تا زمانی که به تازگی حداقل — به نظر می رسد شده اند انگشت اشاره. ایجاد کرد مقامات می گویند فلوریدا وزارت بهداشت و درمان در شهرستان مارتین شده است خیلی آهسته به ارائه اضافی علائم هشدار عمومی در مورد خطرات ناشی از ویروس است.

اما دیگران می گویند ایجاد کرد مقامات شده اند وجود ندارد و از countywide اورژانس-برنامه ریزی جلسات و متعهد دیگر اشتباه.

قطعا وجود دارد یک مورد روستای خود را باید بیشتر انجام دهید. اما Indiantown تنها گنجانیده شده به عنوان یک شهرستان در دسامبر 2017. این یک جامعه کوچک با منابع محدود; این بیماری ممکن است بیش از حد برای آن که مسئولیت رسیدگی به.

که مورد تعهد به سقوط دولت وزارت بهداشت.

آزمایش های بیشتری نیاز است بیشتر علائم بیشتر توسعه. مقداری از آن را در روند در حال حاضر شده است وجود دارد تلاش برای افزایش تست در هفته های اخیر نه فقط در Indiantown اما در سراسر شهرستان به عنوان یک کل.

ما باید برای جراحی خودمان را برای آنچه که افزایش تست را نشان می دهد و اعداد است که می تواند نشان می دهد COVID-19 در Indiantown است و حتی گسترده تر از ما از ترس در حال حاضر.

و سپس ما نیاز به فکر می کنم در مورد آنچه که ممکن است معنی هر دو از لحاظ اقتصادی و از نظر بهداشت عمومی.

تاپیک منحرف طنز در واقع بسیاری از مهاجران اغلب "یکبار مصرف" از کارگران در حال حاضر تلقی "ضروری است." آنها را در برداشت و ساخت خانه ها و مغازه ها در میان کارهای دیگر. چه اتفاقی می افتد به منطقه ما اقتصاد اگر این نیروی کار را پایین می رود ؟ چه اتفاقی می افتد به خود کارگران اگر بیماری اثرات توانایی خود را برای به دست آوردن یک چک ؟

ما غرق شدن یا شنا کردن با هم — که حقیقت است.

اگر مستند نشده کارگران بودند واجد شرایط دریافت بیمه بیکاری, آن ممکن است آنها را از سایه ممکن است آنها را قادر به ماندن در خانه هنگامی که بیمار و کاهش خطر انتقال ویروس است. اما تا زمانی که کارگران هیچ چاره ای جز به کار نگه دارید تا زمانی که آنها می توانند این ویروس ممکن است فرصت اضافی به گسترش است.

بنابراین در اینجا یک مثال از اینکه چگونه ما ابدی بست بیش از مهاجرت در واقع به خطر می اندازد بهداشت عمومی.

اما آن را مانند ما می تواند ضربه محکم و ناگهانی انگشتان ما و اصلاحات مهاجرت فدرال سیاست. همه ما به ما در دسترس, سپس, کوچک, راه حل, راه حل های محلی.

بیشتر محلی و توسعه انجام شده توسط دولت و روستا به منظور بالا بردن آگاهی است. تست بیشتر. شاید به نوعی اجرای دقیق این ماسک صورت با وضوح.

Indiantown در نهایت تنها می تواند در مبارزه با این بیماری با ابزار در اختیار دارد.

اجازه دهید به آنها مهمات آنها نیاز دارید — و امیدوارم که آن را به اندازه کافی.

گیل هوشمند است TCPalm مقاله نویس و عضو هیئت تحریریه. خود ستون منعکس کننده نظر خود را; اگر شما مانند آنچه شما به عنوان خوانده شده لطفا به اشتراک TCPalm. گیل را می توان در رسید gil.smart@tcpalm.com با تلفن در (772) 223-4741 و یا از طریق توییتر در @TCPalmGilSmart.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب