شناخت و ضروریت های دستگاه لیزر

درباره لیزر دستگاههای لیزری که در حال حاضر از آنها استفاده میشود، برای از بین بردن موهای ضخیم و مشکی هستند

توسط مدیر سایت در 25 مرداد 1402

درباره لیزر

دستگاههای لیزری که در حال حاضر از آنها استفاده میشود، برای از بین بردن موهای ضخیم و مشکی هستند و هیچ دستگاهی نمیتواند موهای کرکی و بور را از بین ببرد. این دستگاه، بدون درد می باشد که از اشعه های نور قرمز، برای از بین بردن و نابود سازی موهای زائد صورت و بدن، کمک می گیرد و شما را برای همیشه از شر موهای مزاحم خلاص کرده و پوستی صاف و بدون مویی به شما هدیه می دهد.

نکات قبل از لیزر

 قبل از استفاده از دستگاه، ابتدا موهای محل مورد نظر را با استفاده از ژیلیت همراه، خوب تمیز کنید (توجه داشته باشید برای بهتر و زودتر از بین رفتن موهای زائد صورت و بدن، به هیچ عنوان نباید موهای خود را اپیلاسیون کنید و باید تا اخرین مرحله از تیغ یا ژیلیت استفاده کنید زیرا موهای صورت و بدن هر چقدر ضخیم تر باشند، لیزر، بهتر عمل می کند و موها زودتر از بین می روند هیوامد پیشنهادی مناسب برای خرید دستگاه لیزر اشنایدر پلاس دستگاه لیزز موهای زائد .

مراحل انجام لیزر

مرحله 1: در ماه اول،  1بار از دستگاه لیزر حذف موی زائد بدن، استفاده شود. این دستگاه لیزر موی زائد، دارای بیش از 1/000/000 شات است که به مصرف کننده اجازه می دهد تا اخرین مرحله بدون هیچ گونه مشکلی از آن استفاده کند. از مهم ترین ویژگی هایی که این دستگاه فوق العاده دارد این است که طول امواج به 3 میلی متری پوست نفوذ می کند و اجازه نمی دهد تا به بافت های پوست، آسیبی وارد شود همین باعث می شود مصرف کننده تا اخرین مرحله بدون هیچ مشکلی از این دستگاه لیزرحرفه ای استفاد کند.

برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر موهای زائد مطبی روی لینک کلیک کنید.

مرحله2

 مرحله 2: هر 2 هفته 1 بار به مدت 7 تا 8 هفته از دستگاه استفاده کنید. ۱۰٫آیا استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد بدن محدودیتی دارد؟ لیزر رفع موهای زائد یک روش کاربردی و آسان، برای رفع موهای زائد بدن می باشد که استفاده از آن باعث کاهش و ضعیف شدن موهای بدن و صورت شده و نه تنها موها را به طور کلی از بین می برد بلکه باعث بازسازی سلول های آسیب دیده و فرسوده پوست صورت و بدن می شود.

برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم اینجا کلیک کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن