COVID-19 آنتی بادی آزمایشات نشان می دهد سیاه floridians تماس با تست مثبت آنتی بادی دو برابر نرخ

جیم Waymer فلوریدا امروزمنتشر شده 7:25 AM EDT Jun 5, 2020مردم سیاه و سفید در فلوریدا در حال آزمایش مثبت آنتی ب

توسط ABTINNEWS در 16 خرداد 1399

مردم سیاه و سفید در فلوریدا در حال آزمایش مثبت آنتی بادی به کروناویروس در دو برابر نرخ سفید مردم با توجه به داده های به تازگی منتشر شده توسط وزارت فلوریدا سلامت.

که نژادی اختلاف است یکی از استارک برجسته آمدن به تازگی منتشر شده دولت آنتی بادی آزمایش داده.

آن پژواک آنچه که دیده می شود در تعداد موارد و مرگ و میر ناشی از COVID-19 که همچنین نشان داد که بیشتر تلفات در جامعه با توجه به دولت داده است. فلوریدا امروز تحلیل از معاینات پزشکی داده ها همچنین نشان داد که تقریبا نیمی از مرگ و میر افراد جوان در فلوریدا شد ،

در سراسر کشور مردم سیاه و سفید مرگ در دو رای سفید به عنوان مردم و دیگر نژادها برخی از تحقیقات نشان داده شده است. در فلوریدا که در آن کمتر از 17% از جمعیت سیاه است 21% از COVID-19 موارد 26 درصد از بستری شدن در بیمارستان و 21 درصد از مرگ و میر سیاه, با توجه به وزارت بهداشت دولت داده است. سفید فلوریدا 73 درصد از جمعیت این ایالت را تشکیل می دهند 55 درصد از موارد 61 درصد از بستری شدن در بیمارستان و 69 درصد از مرگ و میر.

مقامات بهداشتی مشکوک آمریکایی های آفریقایی تبار در صورت در معرض خطر بالاتر از قرار گرفتن در معرض برای یک, چرا که آنها تمایل به زندگی در بیشتر شلوغ شهری تنظیمات و کار شغل در زمینه به اصطلاح "ضروری" در طول این بیماری همه گیر از جمله مراقبان تحویلدار, مزرعه, کارگران, کارگران بهداشت و حمل و نقل عمومی کارکنان. آنها همچنین تمایل به فقیر دسترسی به مراقبت های بهداشتی و در نتیجه ممکن است بیماری های دیگر است که می تواند باعث بدتر نتایج با COVID-19.

دلایل که چرا یک تناسب تعداد افراد سیاه و سفید در حال آزمایش مثبت برای COVID-19 آنتی بادی — و اینکه آیا یا نه COVID-19 آنتی بادی ایجاد یک سیستم ایمنی به ویروس و یا برای چه مدت باقی می ماند مشخص نیست که آیا این آستانه در صد از "گله ایمنی" مورد نیاز برای جلوگیری از این ویروس در آهنگ های خود را.

در حالی که نتایج نه تصادفی علمی بررسی کلی جمعیت در فلوریدا آنها ارائه یک نگاه اجمالی به آنچه COVID-19 بادی, نتایج آزمون نشان تا کنون و یک اشاره در الگوهای در حال ظهور.

فلوریدا امروز ارائه داده از را انتخاب کنید برخی از شهرستانهای زیر تمرکز بر شرق و مرکزی فلوریدا و دیگر زمینه های مورد علاقه.

این آنتی بادی آزمونهای سوزن زدن به انگشت آزمایش خون نمی بینی یا سواب گلو که به دنبال مواد ژنتیکی از ویروس خود را. به جای این آنتی بادی آزمایش برای پروتئین است که لگد زدن به اقدام برای کمک به دفع کردن عفونت.

هیچ کس نمی داند برای مطمئن شوید که ایمنی بدن و یا برای چه مدت از رمان coronavirus. علم ارائه می دهد متضاد تئوری ایمنی و محققان می گویند تنها مطالعات بیشتر و زمان خواهد شد بگویید. مطالعات سندرم حاد تنفسی (سارس) پیدا کرده اند آن دسته از بیماران حفظ آنتی بادی برای دو سال به طور متوسط اما ایمنی کاهش قابل توجهی در سال سوم.

Coronavirus آنتی بادی آزمایش شده اند تبلیغ به عنوان یک بخش حیاتی از گسترده تست که اپیدیولوژی و سیاستمداران می گویند باید رخ می دهد قبل از اینکه به طور کامل بازگشایی فلوریدا اقتصاد است. اما آزمون مملو از ابهامات و برداشت های غلط, سلامت, کارشناسان هشدار می دهند افزایش خطر که با خواندن بیش از حد به نتایج مثبت و بازگشت به خود را قبل از coronavirus زندگی بیش از حد به زودی.

نتایج گزارش شده در زیر از, تجاری, آزمایشگاه, انجام تست آنتی بادی برای "COVID-19 IgG یا کل پادتن (آنتی بادی IgM و IgG). عملکرد تجاری منحصر به فرد تست های آزمایشگاهی استفاده می شود شناخته شده نیست" و اطلاعات "موقت منوط به تغییر" فلوریدا وزارت بهداشت هشدار می دهد.

این آنتی بادی آزمایش گرفتار شده با دقت و جنجال و مقامات بهداشت فدرال هشدار داده اند که بسیاری از این آزمایش ها بیش از حد نادرست برای هدایت سیاست.

اما در حال حاضر آنها حداقل ارائه برخی از اطلاعات اضافی به توسط مقامات بهداشتی می گویند که تولید کنندگان برای بهبود کار انجام شد.

یک آزمون برای ایمونوگلوبولین M (IgM) اولین آنتی بادی باعث می شود بدن برای دفع عفونت های جدید. آن عمدتا در خون و مایع لنفاوی. IgG است ايمونوگلوبولين G و نشان دهنده بیشتر جلو دراز مدت پاسخ دهی.

در حال حاضر وجود دارد شناسایی شده با استفاده از آزمایش IgG و IgM و IgG و یا کل آنتی بادی با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در آتلانتا. CDC می گوید این مهم است که برای به حداقل رساندن مثبت کاذب آزمون نتایج با انتخاب یک آنتی بادی آزمون با ويژگی بالا — یا چند مثبت کاذب — و با آزمایش جمعیت و افراد با افزایش احتمال قبلی قرار گرفتن در معرض ویروس است که باعث COVID-19.

فلوریدا آنتی بادی آزمایش گزارش داده است که از بیش از 100 آزمایشگاه به روز خواهد شد هر جمعه با توجه به دولت در بخش بهداشت و درمان کردند.

چقدر COVID-19 آنتی بادی آزمایش واقعا به ما بگویید ؟

آزمون نیز نامیده می شود سرولوژيک روش خوب نیست برای تشخیص پزشکان هشدار می دهند اما در عوض می تواند یک ابزار حیاتی برای اپیدیولوژی و سیاستگذاران برای دریافت یک تصویر واضح تر از چگونه گسترده این ویروس نفوذ جمعیت و که در آن به تمرکز بر اقدامات متقابل.

در اینجا این شهرستان که انجام شده 50 یا تر, تست, توسط, درصد است که آزمایش مثبت:

جنسیتی متفاوت با 1% نقطه

ایالت تقریبا 5 ٪ از مردان آزمایش مثبت در حالی که 4% از زنان انجام داد:

بروارد کاهش درصد مثبت نسبت به بقیه از دولت

در اینجا برخی از نکات برجسته دیگر به داده ها در بروارد و دیگر شرق و مرکزی فلوریدا شهرستانهای استان است.

بروارد:

مثبت — 44 (2.6%)

منفی — 1,646

مجمل — 0

مجموع آزمایش — 1,690

در زیر یک زمان انیمیشن سری از آنچه اتفاق می افتد با تست های دیگر در بروارد که سواب برای مواد ژنتیکی ویروس جدید. تا کنون نتایج جستجو به دنبال یک خطی رو به بالا مسیر هرگز واقعا دستیابی به رشد نمایی مقامات بهداشت هشدار داد در مورد.

اینجا همان ویروس تست داده:

در اینجا برخی دیگر از آنتی بادی نتایج در تالاب منطقه شهرستانهای:

رودخانه هند:

مثبت — 28 (3.36%)

منفی — 806

مجمل — 0

مجموع آزمایش — 834

Volusia:

مثبت — 126 (2%)

منفی — 5,958

مجمل — 0

مجموع آزمایش — 6,084

سنت لوسی:

مثبت — 29 (2.5%)

منفی — 1,112

مجمل — 1

مجموع تست شده — از 1142

مارتین:

مثبت — 57 (3.5%)

منفی — 1,582

مجمل — 0

مجموع آزمایش — 1,639

پالم بیچ:

مثبت — 797 (4%)

منفی — 18,774

مجمل — 0

مجموع آزمایش — 19,571

نارنجی:

مثبت — 396 (7.2%)

منفی — 5,129

مجمل — 0

مجموع آزمایش — 5,525

فلوریدا:

مثبت — 5,474 (4.4%)

منفی — 118,053

مجمل — 25

مجموع آزمایش -123,552

برای کسب اطلاعات در مورد COVID-19 تست آنتی بادی, بازدید CDC وب سایت اینجا:

https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/lab/resources/antibody-tests-guidelines.html



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن