Coronavirus های نظرسنجی ها: به عنوان فلوریدا به نظر می رسد برای بازگشایی میان COVID-19 pandemic, چگونه امن آیا شما احساس می کنید ؟

تیم والترز و جنیفر Sangalang Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 10:03 AM EDT May 30, 2020آن را امن به ... ؟ از م

توسط ABTINNEWS در 12 اردیبهشت 1399

آن را امن به ... ؟

از ماه مارس نمرات ساحل گنجینه کسب و کار (از جمله TCPalm کارکنان) شروع به کار از راه دور در تلاش برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus. مقامات سواحل بسته مارتین در رودخانه هند و سنت لوسی استان ها برای یک ماه. این هفته سواحل در رودخانه هند و سنت لوسی شهرستان بازگشایی شد.

روز چهارشنبه یک روز قبل از "امن تر در خانه" سفارش مجموعه به پایان می رسد رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام کرد قصد دارد برای بازگشایی فلوریدا خواستار آن "امن. هوشمند است. گام به گام برنامه ریزی برای فلوریدا بهبود است."

او نشان داد دولت آماده بود به تصویب یک نسخه از دستورالعمل های فدرال برای "فاز 1" اقتصادی راه اندازی مجدد.

"مرحله 1" از DeSantis' طرح آغاز می شود ممکن است 4.

"مرحله 1" به بازگشایی فلوریدا: آنچه در آن به معنی

روز چهارشنبه فلوریدا وزارت بهداشت گزارش داد بیش از 32,000 موارد COVID-19 و 1,088 مرگ و میر. محلی وجود داشته است 515 تایید COVID-19 نفر در ساحل گنجینه و 33 مرگ و میر.

تعداد موارد در Indian River County بدون تغییر باقی مانده است در 90 و هفتم مرگ گزارش شد.

سنت لوسی شهرستان 239 مورد و 22 مورد مرگ و میر و مارتین شهرستان 186 موارد و پنج مرگ و میر.

در Facebook: Coronavirus پاسخ و اطلاعات در گنج ساحل

DeSantis' "امن تر در صفحه اصلی" منظور افرادی مجاز به شرکت در "فعالیت های ضروری" اما پیشنهاد آنها در خانه بمانند. آن منقضی مارس 30.

آنچه در آن به معنی: رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' "امن تر در خانه" سفارش

ورو بیچ: سواحل شهرستان بازگشایی اما اجتماعی فاصله هنوز هم مورد نیاز

سنت لوسی شهرستان: سواحل بازگشایی اما با محدودیت

به عنوان DeSantis نظر گزینه برای شروع بازگشایی فلوریدا و آنچه که می خواهم TCPalm می خواهد به شنیدن از شما.

چگونه امن خواهد شد و شما احساس می کنید در مورد شرکت در فعالیت های خاص, که آیا آن را برای رفتن به دندانپزشک برای معاینه معمول به عنوان را برای یک شب در فیلم ؟ هنگامی که شما احساس می کنید راحت رفتن به ساحل ؟ ما می خواهیم برای ارزیابی چگونه مردم احساس هستند و امیدواریم که به ایجاد یک مکالمه خوب است.

پاسخ شما نیز کمک خواهد کرد که راهنمای ما در بیشتر گزارش به ما در رسیدن به مقامات پزشکی به ارائه راهنمایی در مورد چگونه برای ایمن ماندن به عنوان جوامع ما شروع به بازگشایی شده است.

نگاهی به نظرسنجی زیر و چک کردن با TCPalm برای coronavirus پوشش.

برای اطلاعات بیشتر coronavirus پوشش ...

• بررسی کنید. به نگه دارید تا با گنج ساحل اختصاصی, اخبار, بازدید از وب سایت ما اغلب. ما خواهد شد ارسال رایگان روزانه coronavirus وبلاگ در سایت ما. نگاهی به تاریخ در تیتر به مطمئن شوید که شما باید آخرین اخبار.

• ثبت نام برای ما coronavirus-پخش خبرنامه. آخرین اخبار در مورد کوروناویروس و تاثیر آن بر دولت تحویل داده شده به صندوق پستی خود را هر روز. ایمیل خبرنامه به شما می دهد یک نماد از اخبار مهم روز, در علاوه بر این به داستان های جالب از سراسر کشور. این یک راه بسیار خوبی برای گرفتن در این روز خبر داد.

شما می توانید مدیریت که خبرنامه شما دریافت بازدید profile.tcpalm.com/newsletters/manage.

• ما دانلود TCPalm برنامه برای COVID-19 اخبار. این فعال موضوع و ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا است که نوشتن ده ها تن از coronavirus داستان یک روز.

► آیفون: https://apps.apple.com/us/app/tcpalm/id1119325185

► اندروید: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.scripps.tcpalm.mobile&hl=en_US

• تاریخ ما "Coronavirus پاسخ و اطلاعات در ساحل گنجینه" Facebook ، اعضا به اشتراک گذاری راهنمایی در مورد که در آن برای پیدا کردن کاغذ توالت خرید به روز رسانی و پیشنهادات مربوط به COVID-19 که ساکن می تواند مفید باشد. بازدید facebook.com/groups/tcpalm.coronavirus.help.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب