کیپ مرجان فورت مایرز نمایندگی مجاز و فروش ماشین در مقابله با COVID-19 بحران اقتصادی

Meghan مارسالا پدر را از ناپل به اسکودوی کیپ مرجان Chrysler Dodge Jeep Ram نمایندگی برای تغییر روال نفت. او برچسب گذاشته شده توسط همراه برای سوار شدن فقط برای چیزی برای انجام.

آنها را در خانه جداگانه اتومبیل. چرا که مارسالا یک معلم مهد کودک در Parkside مدرسه ابتدایی در ناپل خریداری شده در هوی و جدید سفید جیپ Compass. او به خاطر معامله به نظر می رسید بیش از حد خوب درست باشد.

اما برای جنوب غربی فلوریدا نمایندگی خودرو مانند دیگران در سراسر کشور, کسب و کار به نظر می رسید بیش از حد بد درست باشد. خطر ابتلا به COVID-19 نگه داشته می شود مشتریان در خانه. افزایش سریع نرخ بیکاری را کاهش هزینه های مصرف کننده ترک پر از اتومبیل های جدید و استفاده نشسته در بسیاری.

سرویس تماس ها تا حدود 50 درصد و فروش پایین در حدود 33 درصد و کسانی که در صنعت ارقام خاص به خود نمایندگی گفت جی Ganzi مدیریت مالک در کیپ کرال Chrysler Dodge Jeep Ram در 2200 NE Pine Island جاده ها است.

این شرایط را ایجاد یک محیط برای سه چیز: نمایندگی نوآوری, معاملات ماشین بسیار و موانع مالی برای برخی از کارمندان نمایندگی.

نوآوری en vogue در طول بحران

Ganzi مشغول به کار مارسالا را معامله خود را. در علاوه بر این به Ganzi عکس ظاهر می شود در بسیاری از نمایندگی را به 52 تابلوهای تبلیغاتی پراکنده در سراسر جنوب فلوریدا Ganzi به فروش می رساند 25-30 خودرو در هر ماه خود را.

که فقط عادی برای او.

چه جدید و طبیعی نیست او گفت که چگونه او و همکارانش شده است و فروش اتومبیل و پذیرش تجارت-ins از اواخر ماه مارس است.

در داخل نمایشگاه برخی از صندلی ضبط بیش از. دیگران در حال گسترش حداقل شش فوت از هم جدا. اجتماعی فاصله گرفته شده است به طور جدی Ganzi گفت. به عنوان او در دیدار با مارسالا در بحث او جیپ معامله تمیز کردن خدمه بودند در حرکت مطابق با اصول بهداشتی و دوباره مطابق با اصول بهداشتی مناطق از فروشگاه. Ganzi گفت: فروشگاه عمیق تمیز حداقل سه بار در روز و در شب. او همچنین دارای روکش برچسب های پنجره و آنها را تمیز و همچنین.

"ما در حال انجام یک واقعی گسترده VIP خدمات تحویل" Ganzi گفت. "VIP وانت برای خدمات. ما در حال انجام یک تن از FaceTime و واتساپ فعل و انفعالات. ما حتی ارزیابی ماشین آنلاین در مقابل فرد با پیاده روی افزودنیها بر روی آی فون. اگر آنها لازم نیست که آی فون شما می توانید با استفاده از FaceTime و یا واتساپ و انجام زندگی می کنند تعاملی, خرید از خانه است."

این نوآوری نیست منحصر به فرد به Ganzi نمایندگی.

در سراسر خیابان در فلورنس نیسان در 2201 NE Pine Island جاده و در فورت مایرز در 13985 تمیمی دنباله مدیر کل مایک Spinazze توسعه نوآوری های مشابه.

"هر روز یک منحنی یادگیری" Spinazze گفت. "این مسائل ما دیده می شود هرگز قبل از انجام داده اند. ما با استفاده از FaceTime. ما با استفاده از زوم. در پایان روز ما رو به ماندن در کسب و کار. ما رو به انجام آنچه در آن طول می کشد به نگه داشتن مشتریان خود را خوشحال.

"من فکر می کنم اواخر فوریه ما دانست و آن را به سرعت ، ما می دانستیم که ما تا به حال به تغییر برخی از راه ما بود همه چیز. درست در مارس 10, که زمانی که همه چیز شروع به تغییر. من می دانم که ما تحویل حدود 20 خودرو به افرادی که هرگز پا در نمایندگی است.

"ما می خواهیم انجام ارزیابی در خانه خود را. ما در حال مبارزه از طریق آن. تمام خدمات ما در زمینه پاک ماندن. ما مطابق با اصول بهداشتی همه زمان ها است."

گالووی فورد باز در سال 1927 و قدیمی ترین نمایندگی در جنوب غربی فلوریدا. برای اولین 92 سال تمام تجارت و معاملات مورد نیاز در فرد بازدیدکننده داشته است. که تغییر کرده است در سال 93.

"ما در حال انجام چشم نهان ارزیابی گفت:" رابرت گالووی معاون رئیس جمهور از گالووی فورد. "ما در حال انجام از راه دور تحویل که در آن ما را به یک مشتری در خانه اگر آنها را میل کنید. ما در حال تکمیل 90 درصد از معامله آنلاین و سپس ما را به آنها را برای یک امضا در صورت لزوم. مجازی اندازه از کسب و کار ما کاملا گرفته شده. این مشتریان رفتار است.

"این بود که از چندین سال پیش که اینترنت رفتن به تغییر راه ما انجام کسب و کار است."

گالووی فورد بسته شده است اما در روزهای یکشنبه باز می ماند برای فرد بازدیدکننده داشته است به عنوان به خوبی. رفته: دست دادن با سلام. در: کلامی درود.

"مردم هنوز هم می خواهید به در آمده و لمس و احساس و نگاه و بوی" گالووی گفت. "این دومین خرید آنها را در زندگی خود را. آن را قطعا متفاوت بوده است در چند هفته گذشته. مردم در حال تبدیل شدن بیشتر پذیرش. آنها موافقت خود را برای شرایط. ما در حال نگه داشتن کسی را به آتش کشیدند. فروش قطعا پایین. اما ما در حال انجام بهتر از ما انتظار می رود برای انجام این کار با خاموش کردن. چه خوب است که اعتماد به نفس مردم را در توانایی ما به داد و ستد آنلاین نیست."

در حال حاضر زمان مناسبی برای پیدا کردن معاملات

سرمایه گذاری, بسته های, اخبار اتومبیل های در حال باز کردن چشم برای برخی از مارک ها و مدل های.

وجود دارد وام های بدون بهره در دسترس ترین منطقه نمایندگی که پوشش و هشتاد و چهار ماه (هفت سال).

"فرصت فوق العاده ای است," Ganzi گفت. "در یک Ram جدید کامیون کلاسیک شما می توانید برای دریافت تا $13,000 کردن قیمت است که حدود 30 درصد است."

"من هرگز دیده می شود هر چیزی که در زندگی حرفه ای من" گالووی گفت: در گالووی فورد. "است که معامله ای که ما بدست بیشترین بازخورد. هفت سال رایگان پول بی سابقه است."

در اوبراین هیوندای در 2850 استعماری بلوار مدیریت صاحب گری Matern دارای 120 روز برنامه تضمین. اگر خریدار از دست می دهد شغل خود را به دلیل COVID-19 هیوندای تسلیم خواهد شد پرداخت به مدت 120 روز.

اوبراین سوبارو و مزدا تسلیم خواهد شد پرداخت تا 90 روز Matern گفت: برای کسانی که به آن نیاز دارید.

در فلورنس نیسان برخی از مدل های جدید عبارتند از: سه ماه از عدم پرداخت به علاوه دو ماه از پرداخت های پوشش داده شده توسط فروشنده.

در هوندا از فورت مایرز جدید مدیر کل موبایل سیمز گفت: خرید و فروش شده است با وجود معاملات شگفت انگیز, اما آنها هنوز هم به فروش می رسد تقریبا 220 اتومبیل در ماه مارس و در حال نگه داشتن همان هدف این مه.

"ما در حال گرفتن قیمت پایین تر از آنچه تا کنون بوده است," سیمز گفت. "من تصور می کنم ما می شود حدود 40 درصد آنچه ما کسب و کار عادی شده است. است که کاملا افتضاح نسبت به آنچه که هستند. ما تا به حال کمتر ترافیک بنابراین شما فقط باید مطمئن شوید که این قیمت بهتر از حالت عادی است."

بحران همراه با شکست مالی

عدم فروش و خدمات تماس به معنی نمایندگی نشده اند سیستم ایمنی بدن به اخراج و furloughs که غارت اکثر کسب و کارهای دیگر در طول این زمان.

اما در گالووی فورد که در مورد استخدام 255 نفر در 1800 طلایه دار محل, شده اند وجود دارد برخی از کاهش در ساعت اما هیچ furloughs یا اخراج رابرت گالووی گفت.

"ما تا کنون ساخته شده تعهد است که ما در حال رفتن به انجام اخراج" گالووی گفت. "ما نمی خواسته کسی را کردند. ما تنظیم برخی از برنامه ها و تنظیم برخی از ساعت. ما گرفته شده به ما برنامه کار. ما می دانیم که این در حال رفتن به می آیند. و ما باید هر عضو از تیم ما. ما می خواهیم آنها را به عقب. ما باید آنها را به عقب. ما در حال تمرکز بر آنچه در مرحله بعدی به نظر می رسد. فراتر از خاموش شدن ناگهانی و پناهگاه در محل سفارشات. ما در حال تمرکز بر روی چه اتفاقی می افتد."

بسیاری از فروشندگان مجبور به کردند کارکنان.

"با بخش خدمات من انجام تغییرات" Ganzi گفت. "آنها دو هفته پرداخت می شود و سپس دو هفته کردند. من فقط در حال اجرا با هفت یا هشت تکنسین در هر روز در مقابل 16-17."

نمایندگان فروش در حال کار کوتاه تر شیفت شش تا هفت ساعت در روز به جای هشت به نه ساعت.

در فلورنس نیسان, حالات مشابه را بازی گفت: Spinazze که حدود 250 کارمند بین دو فروشگاه.

"ما واقعا از کاهش ساعت," او گفت:. "ما نمی دانیم که اگر آن را برای رفتن به یک ماه دیگر دو ماه یا سه ماه. ما techs در حال کار در مورد هر روز دیگر. همه از وضعیت آگاه و اقتصاد است."

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im