نامه به سردبیر: 15 مه سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT مارس 15 سال 2020ورو بیچ نیست پر از گردشگران — و OK من تعجب نیس

توسط ABTINNEWS در 26 اردیبهشت 1399

نظر

ورو بیچ نیست پر از گردشگران — و OK

من تعجب نیست که تعداد COVID-19 موارد در ابتدا در هند رودخانه شهرستان و بعد از آن کاهش یافته است زیر که از محلی دیگر شهرستانهای استان است. نخبگان ایرویز پرواز پرواز مستقیم به نیویورک زودتر به پایان رسید و این پروازها در مورد زمان که این موارد کاهش یافته است.

یکی از دلایلی که ساحل Vero است که چنین خوب شهرستان است که آن را سخت به از اینجا دریافت کنید. ما تعداد کمی از گردشگران و بهار شکن. بازدید کنندگان معمولا در اینجا برای دیدن دوستان و خانواده. ما هیچ پارک و یا تفریحی. خوشبختانه ما کاملا جدا شده در اینجا و COVID-19 فقط oe به عنوان مثال چه خوب است که می تواند.

جوآن کلارک ورو بیچ

فقط مقایسه خطرات: کوتاه کردن مو و یا غذا خوردن بیرون

من نمی توانم موهایم را با یک برش حرفه ای. اما من می تواند برای غذا خوردن بیرون بروید. بیایید تجزیه این.

من دست یک منو است که لمس می داند که چگونه بسیاری از کارکنان و مشتریان من نوشیدنی و مواد غذایی را از یک سرور که فقط bussed صفحات کثیف و عینک که مملو از من بزاق و سایر میکروب ها اگر من اتفاق می افتد به عطسه یا سرفه. اگر busser من فقط می توانم امیدوارم که او و یا او شسته دست خود را به مدت 20 ثانیه در هر زمان آنها را لمس در یک مورد. من شک دارم. و اگر شما را به یک محل است که در خدمت سیب زمینی یا دیگر ظروف جانبی برخی از کارکنان انگشتان دست ممکن است مزه آنها را در صفحه خود را.

بنابراین سوال من این است آیا کسی برش مو با ماسک پوشیده می شود توسط هر دو طرف را در برخواهد داشت یک تهدید بیشتر برای من بودن در معرض میکروب ها? Bon appétit!

آنتونی ناپولیتانو, جنسن بیچ

پورت سنت لوسی باید ترجیح می دهند پرداخت بیش از وعده

یک توافق در حال مذاکره اجازه می دهد تا یک شرکت برای خرید 300 هکتار در جنوب Grove منطقه از پورت سنت لوسی. این قیمت شامل $420,000 برای زمین و تعهد به صرف 13.6 میلیون دلار برای ایجاد 2,600 شغل. در این اقتصاد که در آن معامله می خواهند برای پیدا کردن از 2600 شغل ؟

یک شرکت رقیب ارائه شده $15.6 میلیون. اگر من به یاد داشته باشید به درستی چند سال پیش یک شرکت ارائه شده تقریبا هیچ چیز برای مرکز ایرانیان زمین با یک وعده ساخت lovely بازار. همه ما می دانیم که چگونه است که کار می کرد.

شهر نباید درگیر در املاک و مستغلات و کسب و کار. ما باید $15.4 میلیون. خریدار پس از سرمایه گذاری که پول زیادی را به وضوح توسعه زمین نسبتا به سرعت. شورای شهر را به هدایت مناسب.

دیوید دالتون پورت سنت لوسی

مناطق کم ارتفاع می تواند سیل حتی قبل از طوفان فصل آغاز می شود

فصل طوفان است که تنها یک ماه دور و سنگریزه خط پایین ترین نقطه در کف یارو Golf & Yacht Club, شده در زیر آب. من شکایت به ها در گذشته اما فایده ای نداشت. آن است که جای تعجب نیست که بر اساس توپوگرافی. این cul-de-sac, پایانه از نقش ونگار ریگی دادن لین پایین ترین نقطه در این باشگاه پیچیده است. متعدد وجود دارد گرفتن بوده است. آنها مورد استفاده برای از بین بردن سرریز از دریاچه فقط غربی از مسکن پیچیده است.

این مجموعه توسط توسعه داده شد تلفات برادران در سال 2003 و تایید شده توسط Martin County بدون هر گونه مقررات برای این نقطه کم در نقش ونگار ریگی دادن ، هر بسته از آب و از باد و باران سفر سراشیبی از نخل یارو جاده و خالی به دریاچه از طریق گرفتن بوده است. که خوب است در شرایط عادی. اما مهندسی از تلفات برادران و مارتین کانتی هرگز در زمان توپوگرافی شرایط به حساب آورد.

به طور معمول شارژ حوضه ها میان به یک توسعه مسکن به خصوص در فلوریدا به کاهش سرریز و وسیله ای برای تبخیر بیش از حد بارش بازگشت به اتمسفر است. این مورد نیست در اینجا در نقش ونگار ریگی دادن ، محلی عوامل املاک و مستغلات فراهم نیست و این اطلاعات را به مشتریان آینده نگر.

من تصاویر. من هم یک پمپ — وجود دارد هیچ جایی برای ارائه سرریز از موجود دریاچه است. تنها خیابان فرار است خود را به افزایش سیل بیمه.

نیکلاس Gravino نخل شهر

کلینیک کلیولند در مراقبت های تهدید کننده زندگی سناریو فوق العاده بود

این سالمندان snowbird شده است که در آینده به رودخانه شهرستان برای بیش از 20 سال به دنبال ستایش ما در کلینیک کلیولند — رودخانه هند مرکز پزشکی اینجا را در ورو بیچ برای بالا فلات خدمات استثنایی.

ایالتی ماساچوست در رتبه 13 در پزشکی مراقبت با کیفیت به فلوریدا رتبه بندی 23rd, با توجه به U. s. اخبار & گزارش جهانی. ضرب المثل "اوه فلوریدا پایین تر از مراقبت های پزشکی." من به یاد داشته باشید که چگونه بسیاری از دوستان است که من باید با تعامل در نزدیک به 80 سال در این سیاره باید اشاره کرد به من گفت: "صبر کنید تا زمانی که شما بازگشت به ماساچوست برای دریافت کمک های پزشکی" برای مقابله با مشکل.

کلینیک کلیولند در اینترونشنال رادیولوژیست فولاد تیم انجام بحرانی عملیات به اصلاح جدی و بیماری تهدید کننده زندگی در این نیروی دریایی ایالات متحده کهنه. عملیات آغاز شد به کاهش ممکن است مرگبار در نتیجه اگر نه انجام شده به سرعت. متخصصان پزشکی در این کار مهم, ترسناک زمان از COVID-19 بحران شد بسیار حرفه ای و مراقبت از زمان پذیرش, در کلینیک کلیولند بیمار غرفه به تاریخ ترخیص از بیمارستان است.

ما به عنوان شهروندان ارشد درک خوب و کامل مراقبت های پزشکی هر زمان ما در نیاز به خدمات از جمله. شناخت کامل به خوبی در آب و هوای اقتصادی امروز سالمند مراقبت های پزشکی باید کارآمد و موثر برای همه است. من ممکن است تشخیص داده شده است در زمان در ماساچوست اما مطمئنا درخشش و سریع با اذعان سریع تشخیص آغاز اقدام فوری که بسیار مهم بود که به یک نتیجه مثبت است.

باب Lucier ورو بیچ



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن