Coronavirus ماسک: جنسن بیچ زن sews آنها را برای خانه امید کمک های مالی; 2,300 و شمارش

Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 8, 2020"گاهی اوقات ما در قطعات گا

توسط ABTINNEWS در 18 تیر 1399

"گاهی اوقات ما در قطعات گاهی اوقات ما در یک موضوع. اما شما نه به تنهایی و نه فراموش. ما در این با هم." - از قطعات و تاپیک های سایت

Tammy گراهام آغاز شده و با دو تکه پارچه برای دوختن ماسک صورت برای ساکنین در مجتمع مسکونی مجتمع در هاچینسون جزیره هنگام بیماری همه گیر کوروناویروس ضربه اول.

آن را به سرعت spiraled به چیزی بسیار بزرگتر است.

گراهام در حال حاضر ساخته شده بیش از 2,300 ماسک برای افراد و بیمارستان و کسب و کار و حتی یک پرورش مرکز مراقبت در سراسر 13 متحده به عنوان بخشی از قطعات و موضوعات جنبش است.

او تنها شکل پرداخت: کمک مالی به مارتین کانتی خانه از امید. در ژوئیه 7, گراهام مطرح کرده بود $210 نسبت به $5,000 هدف و جمع آوری بیش از 1000 پوند مواد غذایی و محصولات بهداشتی برای خیریه شربت خانه. او نمی داند که چگونه بسیاری از کمک های پولی و ساخته شده اند به طور مستقیم به خانه از امید.

"چیزی که بعد از من می دانستم که من تا به حال حدود 60 تا 80 (ماسک) بیرون رفتن در یک روز گفت:" گراهام, 54, از جنسن بیچ. "این احساس باور نکردنی است. آن را فقط به من می گوید که با یک ایده ساده می تواند کمک به بسیاری از مردم است."

ماسک اهدا شده است به کسب و کارهای محلی مانند کلینیک کلیولند مارتین شمالی بیمارستان یک پرورش مرکز مراقبت در ایندیانا و هزاران نفر از ساکنان ایالت از جمله ایالت اوکلاهما نیویورک و گرجستان است.

دوخت درمانی

دوخت یک نوع درمان برای گراهام که تشخیص داده شد در هنگام تولد مبتلا به فلج مغزی مادرزادی حرکت بدن و هماهنگی عضلات اختلال است.

برش پارچه, اتو کردن پارچه و ساخت ماسک نگه داشته و بدن او در حال حرکت هنگامی که COVID-19 شیوع مجبور گراهام به قرنطینه در داخل خانه اش, او گفت:. اما آن را نمی آمد و بدون درد است.

گراهام را برای چند روز به علت اسپاسم های عضلانی یا تنگ تاندون او گفت: گاهی اوقات قادر به نوبه خود سر خود را. زمانی که او قادر به ادامه گراهام خواهد دوختن از صبح تا غروب.

ابتکار ساخته شده بود از همه بیشتر معنی دار زمانی که گراهام بود قادر به بازگشت به خانه از امید, یک سازمان او استفاده کرده است و خودش را برای آن شربت خانه مواد غذایی و خدمات مشاوره.

"من فقط می خواستم به کمک و همه فقط شروع به پریدن کرد در هیئت مدیره با من," او گفت:. "این فوق العاده است برای دیدن آنچه که قطعه از نخ و پارچه می تواند انجام دهد."

گراهام است که تحت عمل جراحی خواهد شد و بی حرکت برای حداقل چند هفته اما او گفت که او امیدوار است به عقب بر گردیم روی پای خود را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است برای ادامه ساخت ماسک.

ساکنان می تواند کمک به خانه از امید طریق گراهام GoFundMe یا به خانه امید حاضر در hohmartin.org/donate. مواد غذایی و کمک های مالی می شود کاهش یافته است در هر یک از سازمان غذایی چهار pantries.

Catie Wegman جامعه ایران را که نیز تولید "درخواست هاردکور,," گاه به گاه از ویژگی های برای پیدا کردن پاسخ خود را به سوال در مورد هر چیزی و همه چیز را — بیشتر عجیب و غریب ، حمایت از کار خود را با یک TCPalm اشتراک. تماس با او در catie.wegman@tcpalm.com یا 772-221-4211 و او را دنبال کنید @Catie_Wegman در توییتر و @catiewegman1 on Facebook.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن