بررسی 2 روش رایگان در به دست آوردن یوسی پابجی

در بازی پابجی، شما گیمر های عزیز می توانید با استفاده از یوسی ها، آیتم های ویژه ای را برای شخصیت خود خریداری ک

توسط ABTINNEWS در 21 تیر 1400

در بازی پابجی، شما گیمر های عزیز می توانید با استفاده از یوسی ها، آیتم های ویژه ای را برای شخصیت خود خریداری کنید و همچنین با استفاده از آن، سلاح ها و تجهیزات نظامی متفاوتی را برای خود انتخاب کنید و به همین طریق قدرت خود را دوچندان کنید.

این که بتوانیم بازی را با یک قدرت فوق العاده انجام دهیم یا با سطح پایین، می تواند بر جذابیت بازی اثرگذار باشد. بدون شک استفاده از آیتم های مختلف، تجهیزات پیشرفته و سلاح های فوق العاده می تواند جذابیت این بازی زیبا را برای ما چندین و چند برابر کند و لذت یک بازی هیجان انگیز را تجربه کنید.

چگونه می توانیم یوسی رایگان بدست آوریم؟

خب شما اگر در بازی خود تعداد یوسی های کافی را داشتید، می توانید برای شرکت در رقابت های مختلف از آنها استفاده کنید. اما اگر این تعداد یوسی را نداشتید شما می توانید از راه های مختلفی برای خرید یوسی اقدام کنید که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد:

·       شرکت در رقابت هایی به اسم الیت رویال پس:

یکی از راه هایی که با استفاده از آن می توانیم به صورت رایگان یوسی دریافت کنید، شرکت در مسابقات الیت رویال پس می باشد، زیرا با شرکت در این مسابقات و انجام ماموریت هایی که این مسابقه برای شما طراحی کرده است می توانید 600 یوسی به عنوان پاداش دریافت کنید.

شاید قبل از وارد شدن به این مسابقات، کمی یوسی خرج کنید، اما به هیچ عنوان جای نگرانی نیست، چراکه فقط کافیه با دقت تمام مسابقه را انجام داده و در آن پیروز شوید. با پیروزی در این مسابقات می توانید به یوسی های بسیار زیادی دست پیدا کنید.

·       پیوستن به کانال های یوتویوب بازی پابجی:

خب خریدن یوسی شاید برای هرکسی ممکن نباشد، اما راه هایی وجود دارد که شما با انجام آنها می توانید به صورت رایگان یوسی دریافت کنید، یکی از این راه های جذاب، پیوستن به کانال های یوتویوب بازی پابجی می باشد، با پیوستن به کانال ها، انجام فعالیت های روزانه در این کانال ها و دنبال کردن آنها به صورت مداوم و همچنین اشتراک آنها به دوستان و آشنایان خود و دعوت از آنها برای شرکت در بازی جذاب پابجی می توانید به صورت رایگان تعداد یوسی های بسیاری را کسب کنید و همینطور بر تعداد آنها بی افزایید، پس اگر امکان خرید پولی یوسی را ندارید، حتما از این طریق اقدام به دریافت یوسی کنید.
منبع: https://zoomtech.org/ucpubg/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن