اتصال کالیفرنیا: داستانی 'باکره رودخانه' گیره طلایی دولت را مخلوط شهری و روستایی

نظرجو Mathews Zócalo میدان عمومیمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 12, 2020مل مونرو 32 ساله پزشک پرستار

توسط ABTINNEWS در 23 خرداد 1399

نظر

مل مونرو 32 ساله پزشک پرستار در L. A. ناگهان بیوه و تصمیم می گیرد به یک کار به عنوان تنها پرستار و ماما در "باکره رودخانه" unincorporated روستا از 600 در جنگل های کوهستانی از شمال کالیفرنیا.

او را به ماندن ؟ این هیچ قصیده کوتاه. در حالی که او متصل با رضایت دریایی کهنه که صاحب شهر, نوار, Mel در می یابد که او نمی تواند فرار از مواد مخدر و خشونت و مبارزات اقتصادی و بهداشت و درمان مشکلات لس آنجلس. روستایی کالیفرنیا است که تمام کسانی که مشکلات مشابه ،

شما را پیدا خواهد کرد "باکره رودخانه" بر روی هر نقشه. شهر تخیلی تنظیم برای Robyn Carr سری از 20 رمان عاشقانه است که به فروش بیش از 13 میلیون نسخه از سال 2007. در حالی که Carr جغرافیا مبهم است, "رودخانه ویرجین" به نظر می رسد در شهرستان ترینیتی (پاپ. 13,000) یکی از تنها چهار California counties هنوز به طور کامل در نظر گرفته روستایی است.

من هیچ از طرفداران ژانر عاشقانه اما در طول COVID-19 مستند من شروع به جریان Netflix بکشد سری "باکره رودخانه" است که بر اساس Carr کتاب. با وجود قابل پیش بینی توطئه های من نگه داشته تماشای باکره رودخانه پرتره روستایی کالیفرنیا غیر متعارف و به موقع به خصوص به عنوان قیام علیه خشونت پلیس به جوامع روستایی.

عقل متعارف است که کالیفرنیا تقسیم شده است بین دو جهان روستایی و شهری است. تحت COVID-19, رسانه های ما با وسواس یادداشت تفاوت بین چگونه شهری و روستایی شهرستانهای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر. سیاسی و روایات, توسط خانه در ادعایی شکاف بین مناطق شهری و قرمز روستایی مکان های قطبی ما را گسترش و نبوت خود انجام است که این کشور بیش از حد تقسیم می شود اداره می شود.

این روایت خطرناکی اشتباه است.

در کالیفرنیا, آمریکا, شهری, دولت, داده های ما, ما, تجربه, و, بله,,", باکره, رودخانه" نشان می دهد که ساکنان شهرستان و ساکنان روستایی باید توقف تیراندازی و به جای در آغوش یکدیگر به عنوان شرکای ما در پرداختن به بسیاری از مشکلات شایع است.

به "باکره رودخانه" رمان مانند Netflix این سریال در مورد اتحادیه از شهری و روستایی است. در این توطئه تلاش فرد شهر حرکت می کند به "رودخانه ویرجین" به دنبال یک شروع جدید. در میان آنها یک ساکرامنتو دادستان تقریبا کشته شده توسط یک جنایتکار; دو بار طلاق گرفته افسر پلیس لس آنجلس به ضرب گلوله در خط وظیفه; سان فرانسیسکو sous-آشپز حرفه ای که سقوط کرده است; یک سوخته Silicon Valley روابط عمومی جنگجو و یک بومی آمریکایی گله دار از شهری میشد Inland Empire.

بیشتر: 'فضا را برای مردم پخش': می تواند شمالی دولت بیابان بود واحه برای کسانی که مشتاق به فرار از خانه ؟

در "باکره رودخانه" این ورود پیدا جذاب ساکنان محلی تشنه جنس مخالف برای جفت. اما آنها نیز نمی تواند فرار از این مشکلات از محیط های شهری آنها را پشت سر گذاشت. توطئه بر خشونت استرس پس از سانحه, مسکن, سلامت, شکست, اعتیاد و جرم و جنایت در صنعت ماری جوانا. "باکره رودخانه" است که عمدتا سفید است اما رشد تنوع فقط در املاک روستایی کالیفرنیا. Carr سابق کالیفرنیا ساکن که در حال حاضر زندگی در لاس وگاس گفت: "باکره رودخانه" می تواند یک جامعه در هر نقطه.

او کردم یک نقطه. ما بحث ثابت شهری و روستایی تقسیم شده پنهان داستان واقعی: همگرایی شهری و روستایی به خصوص به عنوان کالیفرنیا, قیمت خارج از مگا-مناطق حرکت به کمتر پرجمعیت ،

کالیفرنیا بزرگترین چالش ها در حال حاضر فراتر از منطقه است. نرخ فقر به طور مشابه در کالیفرنیا پرجمعیت ترین و کم جمعیت ترین مکان است. قبل از COVID-19, نرخ بیکاری بودند تقریبا یکسان — کمتر از 5 درصد در مناطق روستایی و شهری کالیفرنیا. کالیفرنیا شغل هر دو روستایی و شهری به شدت اریب به مراقبت های بهداشتی, خرده فروشی, گردشگری و دولت است. در هر دو روستایی و شهری کالیفرنیا مدنی رهبران نگرانی در مورد پوسیدگی زیرساخت های مسکن, قیمت, هزینه های مراقبت های بهداشتی و کمبود کارگران ماهر.

بیشتر: در ورود به شهر 'شما باید خطر از آنچه اتفاق افتاده است در بهشت'

شهرستانها یک بار دیده می شود به عنوان مراکز جرم و جنایت را تبدیل به امن تر در حالی که شهری میشد مکان های از راه دور کاهش یافته است در ایمنی و بهداشت رتبه بندی. و سوء رفتار پلیس در حال حاضر مسلط اخبار در شهرستانها نیز آفت کالیفرنیا شهرهای کوچک که دیده اند جورج Floyd-الهام گرفته از تظاهرات.

مخلوط شهری و روستایی است که در واقع کاملا در کالیفرنیا. اکثر مردم در شهرستانهای استان در نظر گرفته است که از راه دور از Inyo به هومبولت زندگی در شهری خوشه. و 32 درصد از کالیفرنیا جمعیت روستایی زندگی در دور افتاده گوشه از استان ها که حداقل 91 درصد شهری است.

ما winner-take-all سیاست مبهم چگونه مخلوط کردن ما واقعا هستند. در سال 2016 تثلیث شهرستان که به نظر می رسد یاقوت قرمز در نقشه سیاسی دیدم 49 درصد از رای دهندگان آن بازیگران برگه های رای برای کسی دیگر از مغلوب ساختن پیشی جستن. در ضمن رای گیری نشان می دهد که آبی L. A. شهرستان دارای چند میلیون حامیان.

"باکره رودخانه" به خصوص در Netflix بکشد نسخه (که به ضرب گلوله کشته شد در بریتیش کلمبیا) شهادت می دهد به عدم وجود مرز بین شهری و روستایی. "قدیمی کشور دکتر" با آنها L. A. پزشک پرستار مل مونرو دولایه یک بار پزشکی hotshot از سیاتل. مل عشق علاقه که outdoorsy barkeep رشد در ساکرامنتو و صرف نظامی در خاورمیانه است.

بیشتر: 'این است که ما در شهر': چرا جوامع روستایی در سراسر کالیفرنیا می خواهید برای بازگشایی اولیه

"شهرهای کوچک می تواند خوب" این مرد قوی هیکل, جک شریدان می گوید. "و آنها می توانید نام تجاری خود را از درام. و خطر است."

"باکره رودخانه" است که نه چندان دور از بقیه کالیفرنیا پس از همه.

جو Mathews می نویسد: اتصال کالیفرنیا ستون برای Zócalo مربع های عمومی. ایمیل او را در joe@zocalopublicsquare.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن