کمک رایانه: Windows startup مسائل و نحوه رفع آنها

ایال Goldshmid ویژه به TCPalmمنتشر شده 7:22 PM EDT Jun 16, 2020س: من یک ویندوز 10 PC. به تازگی زمانی که من به

توسط ABTINNEWS در 28 خرداد 1399

س: من یک ویندوز 10 PC. به تازگی زمانی که من به نوبه خود بر روی دستگاه برای ورود به سایت این سیستم می انجامد. من فقط دیدن من پس زمینه دسکتاپ و هیچ چیز دیگری و من با توجه به بی درنگ برای ورود به ویندوز, ورود رمز عبور در هر نقطه. وقتی اتفاق می افتد که من به پایان رسید تا نیاز به راه اندازی مجدد و تنها پس از انجام این کار خواهد شد و این روند در نهایت حرکت رو به جلو و من قادر به ورود من رمز عبور و بار ویندوز. چه عجیب است که این اتفاق می افتد هر چند روز اما نه به طور مداوم. چه می توانم انجام برای حل این مشکل ؟

خولیو T. فورت پیرس

یک: ویندوز ورود به مسائل مربوط به تمایل به رخ می دهد زمانی که ویندوز و یکی دیگر از آیتم بر روی سیستم خود امتحان کنید به بوت را در کنار یکدیگر در همان زمان. چون هر دو در حال انجام این کار در شرایط ناپایدار محیط زیست (با توجه به این واقعیت است که آنها لغو یکدیگر اساسا) نه زیاد و سیستم اصطبل.

که دقیقا چه چیزی ممکن است باعث این نمی تواند نگه دارید تا مشخص شود از اطلاعات ارائه شده است. اما می توان آن را توسط هر تعداد از چیزها اعم از مستقل و برنامه هایی که برای راه اندازی زمانی که ویندوز راه اندازی کرد (مثل آنتی ویروس) به فاسد رجیستری معیوب به روز رسانی و بیشتر.

قبل از انجام هر کاری آن را نمی تواند صدمه دیده است برای اجرای کامل آنتی ویروس اسکن, به دنبال یک anti-malware اسکن فقط به مطمئن شوید که هیچ چیز مخرب است که دلیل این رفتار است.

هنگامی که احتمال عفونت را رد کرد, فکر می کنم به آنچه که شما به تازگی نصب شده و یا به روز رسانی بر روی دستگاه.

اگر این برنامه را پاک آن و دیدن اگر مشکل متوقف می شود پس از انجام این کار است. پس از آن تصمیم می گیرید اگر شما نیاز به برنامه یا نه. لازم نیست دوباره آن را نصب کنید اگر شما به آن نیاز نیست اما اگر شما به آن نیاز دارید پس از تنظیم برنامه تنظیمات بنابراین آن را نمی خواهد شروع در هنگام بوت ویندوز دیگر. (این برنامه کمک صفحات باید ارائه دستورالعمل برای انجام این کار اگر مورد نیاز است.)

اگر شما احساس می کنید اخیر به روز رسانی ویندوز مقصر است و سپس در نظر گرفتن از بین بردن این به روز رسانی با استفاده از دستورالعمل موجود در این آدرس: https://www.dummies.com/computers/pcs/undo-windows-update/

اگر سیستم اجازه خواهد داد که شما را به حذف به روز رسانی و سپس در نظر گرفتن بازگرداندن سیستم از طریق بازگرداندن سیستم به تاریخ قبل از به روز رسانی نصب و راه اندازی.

بازگرداندن سیستم ویندوز فرایند است که باعث ایجاد مرمت امتیاز در کامپیوتر شما, جدول زمانی به شما اجازه می دهد برای بازگشت به آن نقطه در مورد فساد و یا دیگر مسائل رخ داده پس از آن. فکر می کنم از آن به عنوان یک سیستم گسترده "لغو" اگر شما خواهد شد. بنابراین اگر شما از نصب به روز رسانی که باعث بسیاری از مشکلات در یک روز خاص, شما باید قادر به استفاده از System Restore برای بازگشت به یک تاریخ قبل از آن نصب و راه اندازی به عنوان وسیله ای برای دور زدن این به روز رسانی به طور کامل.

در ویندوز 10 شما می توانید دسترسی به System Restore را با پیروی از مراحل موجود در این آدرس: https://www.windowscentral.com/how-use-system-restore-windows-10

همانطور که با هر گونه روش های بازیابی لطفا به یاد داشته باشید برای پشتیبان گیری از فایل های خود را قبل از به مصرف هر مرحله فقط در مورد همه چیز را به نوبه خود برای بدتر است.

هفته آینده ما را در مراحل دیگر شما می توانید برای کمک به رفع Windows startup مسائل.

Untangling وب

make-everything-ok.com

گاهی اوقات شما فقط نیاز به کلیک بر روی یک دکمه که همه چیز را خوب دوباره. این سایت به شما ارائه می دهد که دکمه البته تقریبا. در اینجا چیزی است که انتظار می رود: ورود و کلیک بر روی دکمه خواندن "همه چیز را ok" (این تنها چیزی که به اینجا را کلیک کنید, واقعا). این به ارمغان می آورد تا نوار وضعیت با خواندن پیام: "همه چیز خوب است و در حال پیشرفت است." وقتی که پس از اتمام شما در حال ارائه شده با پیغام زیر: "همه چیز خوب است. اگر همه چیز است که هنوز هم OK سعی کنید چک کردن تنظیمات خود را از درک واقعیت عینی." تکرار به عنوان مورد نیاز است.

تماس با ایال Goldshmid در egoldshmid@yahoo.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن