کلینیک کلیولند فلوریدا پژوهش و نوآوری مرکز مطالعه سرطان دانگ COVID-19

حداکثر Chesnes Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:58 PM EDT Jul 20, 2020پورت سنت. لوسی خواهد Riedl دکمههای سفی

توسط ABTINNEWS در 31 تیر 1399

پورت سنت. لوسی خواهد Riedl دکمههای سفید آزمایشگاهی کت ملبس به یک جفت دستکش آبی و برداشت اندازه گیری پیپت از ایستگاه کار در کنار او.

"من همیشه شیفته بیماری" گفت: Riedl مولکولی virologist در حال حاضر مشغول به کار در کلینیک کلیولند فلوریدا جدید فلوریدا پژوهش و نوآوری مرکز در پورت سنت لوسی.

راه رفتن گام به گام از طریق یک آزمایشگاه تظاهرات Riedl در مورد روش پشت پژوهش است.

"ما می توانیم سلول ها در کشت بافت بشقاب و ما را اضافه کنید شاید یک ویروس و یا یک پروتئین ویروسی به آن و درک کنند که چگونه است که ویروسی پروتئین و یا ویروس خواهد ارتباط برقرار کردن با تلفن," او گفت:. "ما واقعا به این ویروس و سلول تعاملات است."

Riedl یکی از بسیاری از دانشمندان مشغول به کار در زیر جهت Michaela Gack جدید علمی مدیر فلوریدا پژوهش و نوآوری مرکز.

Coronavirus تحقیقات

مشهور دانشگاه شیکاگو virologist, Gack و تیم او در پورت سنت لوسی را مطالعه بیماری های عفونی اعم از Zika به SARS-CoV-2 ویروس است که باعث COVID-19 با توجه به کلینیک کلیولند.

تاسیس شده در ماه نوامبر 107,000 فوت مربع مرکز تحقیقات مشغول به کار خواهد شد در کنار کلینیک کلیولند در مرکز جهانی و ظهور پاتوژنهای پژوهش به ارائه یک hub برای دانشمندان دور و نزدیک به تحقیق و مطالعه و به اشتراک گذاشتن یافته های خود را با توجه به مرکز پزشکی.

مرکز پژوهش ها همچنین تمرکز بر روی سرطان و ظهور عوامل بیماری زا و کار با مواد مخدر توسعه دهندگان برای تسریع اکتشافات از آزمایشگاه و حرکت آنها را به مراقبت از بیمار با توجه به کلینیک کلیولند.

به عنوان گنج ساحل وارد ماه چهارم از COVID-19 گیر پژوهش است به خصوص مربوط است. Gack کار جزئیات سیستم ایمنی بدن انسان در پاسخ به ویروس, او گفت:. تحقیق میزبان ویروس-تعاملات اساسی بلوک ساختمان در کل هدف توسعه ایمن ضد ویروس و واکسن.

این تیم در حال حاضر شروع تحقیق خود Gack روز دوشنبه گفت:.

"این است که بسیار مرتبط با تحقیقات در حال حاضر با COVID-19 بودن بنابراین در حال حاضر در فلوریدا و همچنین به عنوان بسیاری از ویروس های دیگر که بومی منطقه جنوب از جمله فلوریدا" Gack گفت: در طول یک تور از مرکز تحقیقات و جمعه.

بیشتر: برنامه ریزی را رد 3 میلیون دلار مواد مخدر روان-مرکز بهداشت

دولت از هنر تسهیلات

جدید آزمایشگاهی که نشسته در هشت هکتار فقط در غرب بزرگراه میان ایالتی 95, برخوردار از منابع برای "ایمنی زیستی سطح 3" تحقیقات عفونی و ویروس ها گفت: سارا توکلی مدیر منابع به اشتراک گذاشته شده آزمایشگاه.

سطح 3 آزمایشگاه مجهز شامل مضر میکروب ها است که می تواند انتقال از طریق تنفس, با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. دسترسی به این آزمایشگاه در حال محدود هستند و به طور مداوم تحت نظارت پزشکی.

از جمله state-of-the-art سطح 2 و 3 آزمایشگاه های پژوهش و نوآوری مرکز همچنین دارای فضای اداری برای تسهیلات جلسات و ردیف بر ردیف آزمایشگاه میز برای دانشمندان برای انجام تحقیقات.

این مرکز را گسترش پژوهش با لرنر موسسه تحقیقات یک شبکه از 190 آزمایشگاه در بیمارستان سیستم اصلی دانشگاه در اوهایو با توجه به کلینیک کلیولند.

"ما هیجان زده برای به کار" توکلی گفت TCPalm جمعه.

بیشتر: آدم جای مردان پناهگاه به اوت.1

تعداد کل COVID-19 نفر در ساحل گنجینه افزایش یافته و به 8,507 دوشنبه با افزایش 187 موارد از روز یکشنبه با توجه به آخرین فلوریدا وزارت بهداشت داده است.

مرگ و میر مرتبط با COVID-19 در ساحل گنجینه افزایش یافته و به 157 نفر دوشنبه.

در علاوه بر این به COVID-19 تحقیقات کارشناسان انجام خواهد شد و تحقیقات در بیماری هایی مانند بسیار بیماری زا آنفلوانزا تب دانگ و ایدز با توجه به این بیمارستان اعلام.

"ما را خوشحال و برای حرکت رو به جلو با چشم انداز ما برای ایجاد یک جهانی برنامه های تحقیقاتی در فلوریدا" جوزف Iannotti کلینیک کلیولند فلوریدا منطقه رئیس علمی و نوآوری افسر گفت: در این مرکز را افتتاح کنند.

"ما با اعتماد به نفس است که همکاری بین دانشمندان ما و همکاران در نهایت منجر به توسعه روش های درمانی که آدرس برخی از چالش برانگیز ترین شرایط پزشکی ما," او گفت:.

برای اخبار بیشتر به دنبال حداکثر Chesnes در توییتر اینجا را کلیک کنید.

حداکثر Chesnes است TCPalm پوشش خبرنگار بهداشت و درمان و رفاه و عدالت اجتماعی در گنج ساحل. شما می توانید نگه دارید تا با حداکثر در توییتر @MaxChesnes ایمیل او را در max.chesnes@tcpalm.com و او را به یک تماس در 772-978-2224.

اگر شما مشترک با تشکر از شما. اگر نه, لطفا در نظر حمایت از کیفیت روزنامه نگاری محلی با عضویت اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن