تعداد ما به عنوان ما شروع به بازسازی امریکا

پنی فیشر ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 9:54 AM EDT 28 مه سال 2020ما شده اند از طریق تجربه های جدید در طول 100 روز

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

ما شده اند از طریق تجربه های جدید در طول 100 روز از جمله امن تر-در-خانه جهت است که خواسته ما برای محدود کردن شیوه زندگی ما را به نگه داشتن هر یک از دیگر سالم است.

همانطور که شما شروع به ناهار خوردن در جنوب غربی فلوریدا رستوران, راه رفتن در سواحل ما و یا خرید های بزرگ — مانند خانه رویایی خود را و یا یک ماشین جدید — ما خواهید بود وجود دارد. جامعه کسب و کار ما ثابت شده است بیش از این دوره است که آن را قوی و انعطاف پذیر و نوآورانه.

ما در اینجا خواهد بود در تلاش برای کمک به شما در این حرکت بی سابقه ای در زمان.

ما در اینجا برای کمک به جامعه ما با خیال راحت سرمایه گذاری رو به جلو است. ما خواستار آن بازسازی امریکا است.

طی 100 روز ما آموخته است که در مورد خودمان و در مورد روح جامعه ما است. ما شاهد اعمال محبت از همسایگان از مربیان pivoting روش خود را برای کمک به کودکان ما و از کسب و کار تجدید نظر در چگونه برای خدمت به مشتریان خود را.

ما به اشتراک گذاشته ام داستان شجاعت به نمایش گذاشته شده توسط خط مقدم ما پزشکان و پرستاران و پرسنل پزشکی. ما تماشا می کنیم و کسب و کار و ساکنان و غیر انتفاعی با هم برای کمک به کسانی که نیاز دارند.

ما ادامه خواهد داد به داستان که موضوع را به جامعه ما است. چه پست-همه گیر جهانی نگاه مانند? آیا آخرین دستورالعمل CDC? هنگامی که مدارس بازگشایی?

همانطور که ما سفر کردن این جاده به بازیابی هم ما با همان قطعیت همان چالش است.

ما ممکن است در صورت تغییرات جدید اما تضمین می کنم که تعهد ما به این جامعه را ثابت قدم باقی می ماند. ما وجود دارد خواهد بود به جنوب غربی فلوریدا شارژ و برطرف و بازگشایی.

آن را نمی خواهد بود آسان است. زندگی از دست داده اند. کسانی که رفته بودند همسایگان ما دوستان ما ما عزیزان. کسب و کار باید توقیف مشاغل حذف شده اند و صدها نفر از مردم در حال پرداخت نشده در furloughs.

اما قدرت های بزرگ در آنچه که ما می توانید انجام زمانی که ما آن را با هم.

شانا Devlin است معاونت تبلیغات و پنی فیشر سردبیر اجرایی از ناپل اخبار روزانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن