کلینیک کلیولند فلوریدا گسترش امیدوار پلاسما درمانی برای درمان coronavirus

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:49 PM EDT آوریل 4 سال 2020کلینیک کلیولند فلوریدا در حال گسترش ا

توسط ABTINNEWS در 16 اردیبهشت 1399

کلینیک کلیولند فلوریدا در حال گسترش است دسترسی به یک پلاسما-برنامه درمانی برای COVID-19 بيمار. درمان تجربی نشان داده است اما محدود نتایج تا کنون به صورت محلی.

بیشتر مردم خواهد شد قادر به دسترسی به درمان در حال حاضر که در کلینیک کلیولند فلوریدا پیوست یک کلینیک مایو برنامه درمانی کلینیک کلیولند مقامات گفت. قبلا بیمارستان محلی مقامات مورد نیاز برای هر بیمار مورد تایید به صورت جداگانه به جای داشتن بیشتر باز کردن دسترسی به درمان.

"ما دیده می شود بیماران بهتر است. فقط آن را دشوار است به کسی را دست انداختن بیرون چقدر است مربوط به پلاسما" دکتر کارلا McWilliams, رئیس بیماری های عفونی برای کلینیک کلیولند فلوریدا-وستون گفت. "من می خواهم به آن را باور کند."

بیماران دریافت کرده اند که آن را "به طرز چشمگیری بهبود یافته در عرض چند روز" McWilliams گفت.

بیشتر: کلینیک کلیولند شیپور خاموشی دانشگاه شیکاگو USC دانشمندان برای پورت سنت لوسی مرکز تحقیقات

کلینیک کلیولند فلوریدا خواستار کسانی که بهبود یافته اند از این رمان coronavirus برای اهدای پلاسما و سلول های قرمز خون برای کمک به افزایش دسترسی به این درمان به عنوان آن را همچنان تحت مطالعه است.

"آن نیاز به نوع دوستی از جمعیت عمومی به راستی بخشی از راه حل" گفت: دکتر فرناندو Petry, افسر ارشد پزشکی از کلینیک کلیولند مارتین سلامت. "تنها از طریق که سخاوت را ما به اندازه کافی پلاسما برای درمان بیماران است."

دو بیمار در کلینیک کلیولند مارتین شمالی بیمارستان در استوارت که تا کنون دریافت کرده اند, درمان Petry گفت.

"به نظر می رسد بسیار امیدوار کننده درمان" Petry گفت: "اگر چه هنوز هم وجود دارد نیاز به برخی از مطالعه پشت آن است."

اهدا کنندگان بالقوه اول باید با یک لیست از الزامات مورد نیاز.

در ساحل گنجینه پلاسما جمع آوری شده از طریق OneBlood نه برای سود است که می پرسد برای مردم: باید قبل از تشخیص COVID-19 مستند توسط یک آزمایشگاه مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا; تواند علامت-freefor حداقل 14 روز با یک منفی COVID-19 آزمون و یا به sympton-رایگان برای مدت حداقل 28 روز است.

اهدا کنندگان باید تکمیل روند ثبت نام آنلاین در www.oneblood.org/COVID-19.

کلینیک کلیولند فلوریدا است که پیگیری از افرادی که آزمایش مثبت در یکی از درایو خود را از طریق سایت زیر با آنها به دیدن اگر آنها مایل به اهدای پلاسما ،

بین کلینیک کلیولند در تست سایت در آن بيمارستان در استوارت و پورت سنت لوسی بیش از 200 نفر تشخیص داده شده است با کروناویروس و در یک لیست تماس گرفته شود Petry گفت.

اضافی پلاسما مجموعه و دادگاه با بیمارانی که در حد متوسط به شدت بیمار به طور معمول کسی که نیاز به بستری شدن در بیمارستان در حال انتظار برای کمک به کلینیک کلیولند فلوریدا و کلینیک مایو یک درک بهتر از ارزش درمان McWilliams گفت.

با وجود فلوریدا شروع به باز کردن کسب و کار و تفریح این هفته به عنوان COVID-19 بستری شدن در بیمارستان همچنان به طور کلی کاهش Petry و McWilliams با تاکید بر اهمیت ادامه یافتن کیفیت درمان.

آن را هنوز هم ممکن است به یک دوم سنبله در coronavirus موارد McWilliams گفت: به خصوص از آنجا که هنوز یک واکسن.

"ما درک می کنیم که موارد ممکن است بسیار بالا در حال حاضر, اما ما ادامه خواهد داد برای دیدن موارد در طول تابستان" McWilliams گفت. "ما هنوز هم نیاز به انجام همه چیز ما می توانیم."

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب