'آنها چنین تاثیر': شمال مدارس دولتی دست و پنجه نرم کردن با بازگشایی تصمیم گیری در میان COVID-19

انزال زن, Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا 28 مه سال 2020دانش آموزان شماره گیری به

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

دانش آموزان شماره گیری به کلاس از یک کافی شاپ و سپس تعویض به یک میز روز بعد. ماسک محافظ در مدرسه رنگ. زمینه های مشترک است که نگاه مانند آنها شده است خالی برای تصفیوی. و صحبت از تمیز کردن راه بیشتر از آن.

با مدارس سراسر شمال کشور حد عالی رساندن بازگشایی مجدد برنامه به عنوان coronavirus محدودیت ها کاهش می یابد اینها برخی از تغییرات دانش آموزان و پدر و مادر ممکن است هنگامی که ترم جدید رول در اطراف.

"The new normal می تواند نگاه بسیار متفاوت" گفت: هنجار سالن جمهور سیمپسون در دانشگاه ردینگ. "وجود دارد بسیار ناشناخته آن ما را در این وضعیت از داشتن لایه های برنامه ریزی با احتمالات است که به دنبال آن است."

در همان زمان رهبران مدرسه به دنبال آورد و بریدن از حالت عادی به دانش آموزان خود را' زندگی آنها نیز در تلاش برای تعادل اقدامات ایمنی را برای بازگشت آنها به عواقب وخیم است.

"هیچ یک از این کارها انجام می شود در یک خلاء می دانید ؟ آنها چنین تاثیر" گفت: Stephen Schoonmaker رئیس و سرپرست دانشگاه Siskiyous. "ما یکی از بزرگترین کارفرمایان در شهرستان, بنابراین اگر ما به عقب برویم و ما شروع به داشتن بیشتر تعامل اجتماعی و سپس ما باعث بی خطر به شهرستان توسط شاید آوردن شیوع اینجا؟"

هدف این است که به اتفاق می افتد.

حتی زمانی که دانش آموزان رفتن به دانشگاه دستورالعمل در فاصله فیزیکی به احتمال زیاد هنوز هم در محل برای به حداقل رساندن احتمال شیوع.

"چگونه ما اطمینان از ایمنی نه تنها بچه ها در اتوبوس, اتوبوس, اما کارمند که رانندگی اتوبوس ؟" گفت: Kermith والترز Siskiyou County را سرپرست مدارس. "وجود دارد بسیاری از عوامل در بازی در اینجا."

توجه مهم: مدارس هنوز در انتظار دستورالعمل های خاص از دولت پس اکثر برنامه های شناور در اطراف در این نقطه در حال تغییر است.

در اینجا نگاهی به ایده ها و برنامه ها در محل تا کنون در یک نمونه از مدارس در سراسر شمال کشور:

رفتن به مدرسه — برخی از زمان

در شمالی ترین مدارس دولتی, مدیران شناور ایده کوچکتر در کلاس های حضوری است که چرخش با آموزش از راه دور.

مدارس در شستا اتحادیه دبیرستان منطقه به دنبال یکی از آن برنامه های ترکیبی, اما آنها همچنین پیچیده ترین را برای کار کردن سرپرست جیم Cloney گفت.

"در حالی که این گزینه را بیشتر حس آن را نیز ارائه می ترین چالش های لجستیکی," Cloney گفت.

در روستایی در شمال کشور, اتصال, است که بخش بزرگی از کسانی که تدارکات.

"این یک مسئله بزرگ است" گفت: غنی DuVarney, Tehama County سرپرست مدارس. "در تمام شمال کشور, ما بچه ها که بسیار خوب اینترنت با سرعت بالا و ما دیگر بچه ها که دسترسی ندارد و هیچ دسترسی بالقوه که آیا آنها در یک دستگاه و یا نه. و آن را هرگز بیشتر قابل توجه تا زمانی که به تازگی."

سیمپسون قصد دارد به بسیاری از دستور العمل آن در فرد هر چند فاصله دستورالعمل هنوز تغییر تعداد زیادی از مردم در یک کلاس در یک زمان. چهره به چهره تعامل قطعه مهم از مدرسه فرهنگ هال گفت.

"این همه در مورد درگیر شدن دانش آموز به عنوان یک فرد کامل," او گفت:.

خصوصی مدرسه مسیحی است که به دنبال در های متعدد اقدامات ایمنی از جمله دما چک, محدود کردن بازدید کنندگان توزیع ماسک در سیمپسون مدرسه رنگ و افزايش پزشکی در دسترس برای دانش آموزان و همچنین ramping تا تمیز کردن. پاک کردن پارتیشن و آموزش دانش آموزان در راه برای محافظت از سلامت خود را نیز مهم هستند هال گفت.

"همه مثل ما به برنامه ریزی برای" چه می شود اگر این می رود جنوبی در ماه اکتبر?'" او گفت:.

شستا, کالج, از سوی دیگر, در حال برنامه ریزی در ادامه آموزش از راه دور برای بسیاری از آن کلاس در پاییز در حالی که کسانی که سخت به انجام آنلاین اتفاق می افتد در فرد است.

"بزرگترین چالش در حال حاضر فضا; کلاس های درس ما فقط نبودند برای توسعه این ایده از 6 فوت از فضای بین همه در آن وجود دارد" گفت: Gregory Smith, موقت دستیار سرپرست و معاون رئیس جمهور از خدمات اداری.

و تا زمانی که یک واکسن در دسترس است و نیاز به هیچ کلاس های حضوری نیز می تواند یک چالش هنگامی که آن را می آید به اعضای هیات علمی گفت: ویکتور قیف سرپرست اندرسون اتحادیه دبیرستان منطقه است که به دنبال در یک مدل مشابه به شستا منطقه.

"واقعیت این است که ... چگونه بسیاری از کارکنان در حال رفتن به احساس راحت به آینده را بدون واکسیناسیون?" قیف گفت. "چه اندازه کلاس نگاه مانند? چگونه ما حفاظت از معلمان ما اگر ما یک مخلوط ، که در آن ما دریافت پول برای آن (تجهیزات حفاظت شخصی) ... در بسیاری از ناشناختهها."

عوامل دیگر به بازی آمد

که تا حدی به دلیل, در همان زمان, مدارس دولتی باید به عامل در آمار از رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom ممکن است بودجه تجدید نظر که به نام برای میلیون ها نفر در کاهش مدارس به دلیل تلفات مالی از ویروس.

"همه چیز ما در حال صحبت کردن در مورد رفتن به هزینه پول بیشتر" والترز گفت. "این می افزاید: دیگر تمام لایه نه تنها فقط به دنبال ایالات متحده در تلاش برای ارائه عادلانه آموزش از راه دور به همه دانش آموزان ما, اما شما می دانید در حال حاضر ما در حال رفتن به آن را انجام دهد با پول کمتر است."

هنوز هم بسیاری از مدارس می خواهید دانش آموزان به شروع به در آمدن فرد حداقل برخی از این هفته. تو رفتگی در دیوار یک شرکت است که تجزیه و تحلیل آموزش و پرورش داده گفت: آن بررسی 10,000 دانش آموزان در دبیرستان و کالج یافت که 78 درصد از آنها در کلاس های حضوری به عنوان جذاب در حالی که تنها 28 درصد را دیدم آنلاین-تنها به عنوان یک گزینه مطلوب برای پاییز سال 2020 است.

اما در شاستا کالج مورد اسمیت گفت: در حال انتظار برای تصمیم گیری شد و قرار دادن غیر ضروری استرس در دانش آموزان است.

"این واقعا مخل به ایجاد این تغییر در وسط ترم او گفت:" اشاره کرد که هر کسی با سوال و یا حتی بازخورد باید تماس مدرسه در مرکز فرماندهی در 530-242-7910.

با مردم به احتمال زیاد به بازگشت در پردیس حداقل برخی از زمان تقریبا تمام مدارس مورد بررسی گفت: آنها به طور قابل توجهی افزایش می دهد خود را تمیز کردن روال است. وجود دارد همچنین احتمال ماسک های جداسازی اتاق و درجه حرارت چک در برخی از دانشگاه ها به عنوان پاک جمع آوری فضاهای تشویق اجتماعی فاصله.

در کالج Siskiyous, Schoonmaker گفت: این طرح برای در پردیس مسکن اجازه نمی دهد به عنوان بسیاری از مردم به یک اتاق. در حالی که این شهرستان تنها تا به حال چند موارد تایید شده از ویروس Schoonmaker گفت: این مدرسه دارای یک مسئولیت را به انجام آنچه در آن می تواند به نگه داشتن تعداد پایین.

"است که می تواند به جامعه یک احساس امنیت کاذب" آه ما واقعا باید یک موضوع است.' اما پس از آن ما را از 1500 دانش آموزان به جامعه و آنها جوان و با آنها تعامل و آیا ما ایجاد مشکل ؟ " او گفت:. "بنابراین بدیهی است که ما نگران آن است که هر آنچه ما انجام دهید ما آن را در درجه اول برای سلامتی و ایمنی ما دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان و جامعه که در آن زندگی می کنیم و کار می کنند."

'حالت بقا'

حتی اگر کلاس ها در جلسه لزوما انتظار بسیار دیگری اتفاق می افتد.

وجود ندارد تصمیم نهایی هنوز در ورزش از بدن حاکم است که دسته آن, اما قیف گفت: مردم باید "نه انتظار می رود بسیاری از فوق برنامه رویدادهای بزرگ کرده است."

"این حالت بقا در حال حاضر" قیف گفت. "آن را به حداقل ارائه یک آموزش و پرورش ... مثل شما آزادی از محدودیت ها و نگاه به آنچه اتفاق می افتد شما می دانید ؟ موارد بالا برود."

در همان زمان برخی از شمال مدارس دولتی به احتمال زیاد محدودیت در جای دیگر از دیگران به دلیل اندازه آنها.

"برخی از ما کوچکتر مدارس در حال رفتن به قادر به انجام کارهایی متفاوت از برخی از ما بزرگتر مدارس گفت:" والترز از Siskiyou County است.

هر محلی مدارس تا پایان تصمیم گیری, DuVarney گفت: این مهم است که نگه داشتن تصویر بزرگ در ذهن بچه ها دوباره به دانشگاه — از جمله چگونه همه گیر اتحادش را تغییر زندگی خود را در حال حاضر.

"ما صحبت های زیادی در مورد یادگیری از دست برای کودکان و نوجوانان وجود دارد و قطعا از طریق یادگیری از دست دادن. اما پس از آن نیز من فکر می کنم اجتماعی و عاطفی عوارض آن گرفته شده بر روی خانواده ها و دانش آموزان در حال رفتن به احتمالا بیشتر از ما متوجه" DuVarney گفت: "و این که مدارس در حال رفتن به باید در جای منابع برای دانش آموزان زمانی که آنها می آیند."

مدارس بازگشایی: آنچه که به سازمان دیده بان برای

  • ترین منطقه دانشگاه به دنبال یک ترکیب حضوری و آموزش از راه دور برای پاییز
  • Extracurriculars هنوز نامشخص است, برای بسیاری از مدارس
  • هنگامی که دانش آموزان رفتن به عقب وجود دارد هنوز هم فاصله دستورالعمل و احتمالا متوسط چک و دیگر اقدامات برای مبارزه با ویروس
  • در حال حاضر تمام برنامه های در حال تغییر
  • محدودیت ها ممکن است توسط پردیس اندازه کوچکتر از مدارس باید فضای بیشتری برای فاصله

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن