هرج و مرج در ادامه سباستین با طرح دعوی در دادگاه تهدید اتهام در جلسه شورای

جانت Begley ویژه به TCPalmمنتشر شده 5:28 PM EDT Jun 11, 2020سباستین — آن را یک شب دیگر از هرج و مرج در این شهر

توسط ABTINNEWS در 23 خرداد 1399

سباستین — آن را یک شب دیگر از هرج و مرج در این شهر جلسه شورای, با تهدید از دعاوی و اتهامات سابق و فعلی اعضای شورا و حتی ربوده زوم تماس گرفتن در مرکز صحنه.

با وجود نور در دستور کار است که تا به حال هیچ و یا کسب و کار ذکر شده در چهارشنبه شب جلسه سه ساعت به طول انجامید با حدود نیمی اختصاص داده شده به اظهار نظر عمومی. شهر کوچک کسب و کار انجام شد به عنوان شده است در این مورد از ماه آوریل زمانی که شهر به حالت تعلیق در جلسات به دلیل COVID-19.

در نظر بسیاری از مردم صحبت در مورد این فراخوان تلاش برای حذف سه نفر از اعضای شورای اداری. دیگران ابراز نگرانی در این شهر سیستم کانال تبدیل به تاخت و تاز کردن با علف های هرز از شهرستان تصویب یک مهلت قانونی در ماه نوامبر در سمپاشی علف های هرز قاتل.

بیشتر: Sebastian معاون شهردار چارلز Mauti پنجه نرم می کند هیچ مسابقه به نقض دولت باز-جلسات قانون

دو شرکت کنندگان در زوم جلسه بودند به سرعت قطع شده و پس از یکی استفاده از اظهارات تحقیر در برابر شورا و دیگر استفاده نژادی لکه دار کردن.

در امور مجلس, عضو شورای دامین Gilliams صرف بیش از 45 دقیقه با شرح آنچه او گفته شد اقدامات نادرست توسط اعضای شورا در مورد شهرستان 2013 خرید ملک به گسترش گورستان در آمریکا 1.

Gilliams مخالفت زمین شامل یک سپرده از شکر سفید شن و ماسه با توجه به پیمانکاران در ازای نقل و انتقال اموال و نصب یک جاده در گورستان.

با وجود تحقیقات توسط وزارت فلوریدا اجرای قانون است که هیچ تخلف در بخشی از شهر یا پیمانکار Gilliams ادامه داد: به ادعا می کنند فعالیت های جنایی با اعضای شورای شهر و کارکنان پیمانکار هنری Fischer & Sons.

جاناتان Rhodeback یک وکیل برای سباستین شرکت شوید ایوانز و Rhodeback نمایندگی هنری فیشر و پسران. او ناراحت شد اتهامات ساخته شده است. در بیش از 50 صفحه از عقب تا مواد Gilliams شامل یک کپی از FDLE گزارش که در آن او اتهام رشوه و مناقصه در گورستان توسعه پروژه است.

"آن را بی اساس" گفت: Rhodeback. "من اینجا هستم تا بگویم که من درک می کنم شما همه در یک بیت از یک جنگ داخلی در اینجا اما نمی کشیدن خصوصی شهروندان به این مبارزه به نفع خود مواضع سیاسی.

"بودن یک افسر نه شما راست برای بدنام کردن من مشتری; این نیست که شما حق را به سوء استفاده خود را در مکان و موقعیت به دست آوردن اهرم در روند سیاسی."

بیشتر: سازمان از تایید به سرنگونی 3 سباستین اعضای شورا می گویند که آنها به اندازه کافی جمع آوری طومار امضا

در طول جلسه شورای جیم تپه که با حضور زوم گفت Gilliams خود را بی اساس اتهامات نیاز به توقف زیرا آنها خواهد موضوع شهر به پرونده های حقوقی. سابق شهرستان Councilwoman Andrea نازکن نیز تهدید به شکایت Gilliams برای اتهامات او علیه او ادعا نادرست فعالیت است.

"من در تلاش برای محافظت از شهروندان سباستین از بودن در یک طرح دعوی در دادگاه است که ممکن است ما هزینه میلیون ها دلار" گفت: تپه. "ممکن است ما هزینه همه چیز ما در ذخایر."

چندین بار در طول Gilliams ارائه تپه و شهردار اد داد از او خواست به ارائه شواهد روشن در مورد ادعای او و آنچه که او امیدوار است برای به انجام رساندن از ارائه.

Gilliams خواسته شورا به تماس برای تحقیقات مستقل از گورستان گسترش پروژه در ملاقات بعدی خود را, اما این شورا رای آن را.

در طول مسائل Dodd اندرز Gilliams برای نظرات خود را در سراسر شب و گفت: او در قرار دادن موعظه در نوشتن برای نشان دادن بقیه شورا بود و نه همدستی در Gilliams اقدامات است.

وی افزود Gilliams شد تنها مسئول خود نظرات و صحبت نمی کنم به نمایندگی از شهرستان شورا یا اعضای هیات گذشته یا در حال حاضر. توسط 4-1 رای با Gilliams رای گیری بدون آن admonishments ساخته شد بخشی از رکورد های عمومی از این نشست است.

جانت Begley محلی نویسنده مستقل است. اگر دوست دارید مقالات مانند این و دیگر TCPalm پوشش Treasure Coast, اخبار, لطفا برای حمایت از ما روزنامه نگاری و مشترک شدن در حال حاضر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن