می هرتز زنده ماندن یک سال دیگر ؟ شرکت افزایش شک و تردید در قانونی تشکیل پرونده

لورا اشپزخانه فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:56 PM EDT مارس 11 سال 2020ضربه سخت با این بیماری همه گیر کور

توسط ABTINNEWS در 23 اردیبهشت 1399

ضربه سخت با این بیماری همه گیر کوروناویروس هرتز فرستاده است هنوز یکی دیگر از پرچم قرمز در مورد مشکل مالی است.

در یک نظارتی تشکیل پرونده پنج شنبه, استروئ مبتنی بر Hertz Global Holdings — پدر و مادر از هرتز Corp. مطرح شک و تردید جدی در مورد توانایی خود را برای زنده ماندن یک سال دیگر.

در 10-Q تشکیل پرونده با آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار به عموم معامله شرکت گفت: آن را نمی ممکن است قادر به بازپرداخت و یا تشکیلات جدید بکار تجاری خود را سنگین بدهی و "ممکن است کافی جریان های نقدی حاصل از عملیات و یا نقدینگی به حفظ آن عامل نیاز و یا برای دیدار با این شرکت تعهدات به عنوان تبدیل شدن آنها به دلیل" بیش از 12 ماه آینده.

از جمله مدیریت منعقد کرده است وجود دارد که قابل شک و تردید در مورد توانایی این شرکت همچنان به عنوان یک نگرانی رفتن" ظرف یک سال از تشکیل پرونده هرتز جهانی اعلام کرد.

می هرتز برای زنده ماندن ؟ مراحل آن: هرتز پاک یک مانع چهره جدید در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

هشدار در آمد که این شرکت اعلام کرد نتایج سه ماهه اول خود را که تنها شروع به نشان می دهد چه مقدار اجاره ماشین های غول پیکر صدمه دیده است با این بیماری همه گیر.

گسترش ویروس کشنده هر دو دلسرد و مانع سفر در سراسر جهان است. به عنوان یک نتیجه تقاضا برای اجاره خودرو عملا از بین رفت یک شب در ماه مارس است.

در سه ماهه اول هرتز دیدم ضرر و زیان گسترده تر از یک سال پیش — و ضرر بیشتری نسبت به وال استریت انتظار می رود.

قبلی پوشش: هرتز عرصه می شود پارکینگ برای اجاره غول بیکار اتومبیل

این شرکت گفت: آن را از دست داد $356 میلیون دلار یا $2.50 به اشتراک بگذارید. که در مقایسه با ضرر و زیان $147 میلیون دلار یا $1.54 یک سهم در سه ماهه مشابه سال پیش.

تنظیم به صورت یک بار اقلام این شرکت گفت: آن را از دست داد $253 میلیون دلار یا $1.78 یک سهم نسبت به از دست دادن 87 سنت به اشتراک گذاشتن یک سال پیش.

بر اساس تنظیم تحلیلگران به طور متوسط انتظار می رود از دست دادن $1.13 یک سهم.

مشکلات پشته: هرتز چهره بیشتر مشکلات مالی در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

درآمد کل کاهش یافت و به حدود 1.9 میلیارد دلار در این سه ماهه را از بیش از $2.1 میلیارد سال پیش که همچنین سقوط کوتاه از انتظارات تحلیلگران.

در اعلام نتایج ناامید کننده پنج شنبه, کاترین Marinello شرکت رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت در انتشار اخبار گفت: "ما در آغاز سال با حرکت مثبت گسترش رشد قوی مسیر از سه سال گذشته بازتاب مداوم افزایش در قیمت و حجم در بهبود بهره وری و بهترین در کلاس مدیریت ناوگان."

پس از آن آمد coronavirus که به ایجاد یک "کسب و کار عمده اختلال به عنوان جهانی تقاضای سفر کاهش یافته و تقریبا به صفر و ایالات متحده در استفاده از خودرو در بازار به طور موثر تعطیل," بی خود اجاره ناوگان, او گفت:.

هرتز میریزد کارکنان: هرتز کاهش 10,000 کارکنان در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

"ما بلافاصله منتقل کسب و کار ما اولویت را به تمرکز بر کارکنان و مشتریان ایمنی و کاهش هزینه و حفظ نقدینگی" Marinello گفت.

Coronavirus نیز افزایش یافته است این شرکت هزینه شده است مجبور به اتخاذ اقدامات ایمنی برای حفاظت از کارکنان خود را به عنوان به خوبی به عنوان هر یک از مشتریان از این بیماری است. هر وسیله نقلیه در حال حاضر "مهر و موم شده و گواهی 'هرتز استاندارد طلا, پاک, پس از گذراندن 15-نقطه تمیز کردن و مایع فرایند است که مطابق با دستورالعمل CDC این شرکت اعلام کرد.

از Q4: Hertz Global گزارش رکورد درآمد برای Q4 اما گسترده تر و زیان

هرتز گرفته است بسیاری از مراحل برای کاهش هزینه های خود را بیش از گذشته چند ماه از جمله کاهش سرمایه خود را صرف لغو ناوگان جدید سفارشات و کاهش تعداد کارمندان.

چند هفته پیش هرتز اعلام کرد برنامه های خود را به اخراج 10,000 کارمند در سراسر شمال امریکا عملیات را پس از کاهش در حال حاضر اتفاق افتاده است.

این شرکت تخمین می زند تهاجمی مراحل آن گرفته شده به بریده بریده هزینه های آن خواهد شد در نتیجه $2.5 میلیارد دلار سالانه صرفه جویی. اما هرتز است که هنوز هم رو تپه از بدهی آن را مطمئن شوید که آن را می تواند بازپرداخت.

"به عنوان یک مسئول در تیم مدیریت ما باید به طور عملی در مورد زمان بندی اقتصادی, بهبود, بنابراین ما در حال انجام همه چیز را ما می توانیم به حفظ نقدینگی" Marinello گفت: در انتشار اخبار. "در همان زمان از یک عامل چشم انداز ما در ادامه به خدمات به مشتریان در بالاترین سطح با امن ناوگان در شیوه ای که آنها می آیند به اعتماد ما از یاد برند."

هفته گذشته این شرکت اعلام کرد که آن وام دهندگان به آن داده اند زمان بیشتری را در آن از دست رفته پرداخت اجاره ماه گذشته برای جلوگیری از به طور پیش فرض است که می تواند باعث فروش بسیار هرتز ناوگان.

این شرکت تنها تا مارس 22 به آمده تا با یک استراتژی جدید و ساختار به پرداخت بدهی و آن هشدار داده است می تواند وجود داشته باشد "هیچ تضمینی" از آن خواهد شد قادر به مذاکره هر گونه امداد فراتر از آن تاریخ است.

در آن آزادی مطبوعات دوشنبه هرتز گفت: "در این زمان و نه در این مدت نه قدر بازار اختلال COVID-19 می توان پیش بینی کرد این شرکت قادر به منطقی برآورد نهایی تاثیر به کسب و کار."

هرتز کسب و کار کاهش یافته است خاموش در حدود 80 درصد است.

در پایان از 2019 شرکت کرده بود در مورد 38,000 کارمند در سراسر جهان با حدود 1100 از آنها مستقر در جنوب غربی فلوریدا.

هرتز عمل هرتز دلار و صرفه جو مارک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن