آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی

در شرایطی‌که شما هم جز افرادی می باشید که با وجود اشراف بر گویش انگلیسی هنوز هم در قسمت یادگرفتن مکالمه گ

توسط مدیر سایت در 26 خرداد 1402

در شرایطی‌که شما هم جز افرادی می باشید که با وجود اشراف بر گویش انگلیسی هنوز هم در قسمت یادگرفتن مکالمه گویش انگلیسی ایراد دارید، به طبعً تا نقطه پایان این نوشته‌ی علمی کوتاه با ما باشید تا شما‌را با ۱۰ نحوه و تکنیک کاربردی آشنا کنیم که مسیر یادگیری را به مراتب برای شما معمولی‌خیس می‌نماید.
۱- صحیح گزینش سطح گردید

مهم‌ترین نکته در فراگیری مکالمه لهجه انگلیسی گزینش سطح درست گویش‌آموز میباشد. به این دلیل که در حالتی که گویش‌آموز به‌صحت گزینش سطح نشود، در زمان‌هایی تحت‌خیس و یا این که فراتر از سطح خویش کمپانی خواهد کرد که در هر دو شکل با اتلاف وقت و هزینه مواجه گردد.
اگر که سطح لهجه‌آموز به غلط فراتر از سطح حقیقی و واقعی وی تقریب زده گردد، با کمپانی در کلاس‌هایی با سطح فراتر مبتلا ضعف در اعتمادبه‌نفس میگردد. چنانچه که فیض‌ی آزمون گزینش سطح تحت‌خیس از سطح حقیقی وواقعی لهجه‌آموز باشد، کمپانی در کلاس‌هایی که مطالبی تحت‌خیس از سطح مفروضات او فراگیری میدهند، برای وی خسته‌کننده خواهد بود.
یکی‌از شیوه‌های انتخاب سطح درست گویش‌آموز، انتخاب سطح آنلاین بوسیله شایسته ترین مدرسین و ممتحنان گویش انگلیسی میباشد. برای گزینش سطح روز و ساعت مشخصی انتخاب می گردد و شما با موبایل تلفن همراه و یا این که سیستم کامپیوتر که هدفون داشته باشد، به‌شکل آنلاین در خانه و یا این که دفتر کار انتخاب سطح می شوید.
با یاری فیض‌ی این امتحان گزینش سطح آنلاین شما میتوانید در زمان‌های فراگیری مکالمه گویش انگلیسی متناسب با سطح لهجه خویش کمپانی فرمائید.
۲- پیش از هر کاری بهتر گوش دهید

پیش از هر چیز نباید فراموش کنیم که حتی نوزادان در طی یادگیری لهجه مادری تا چندین ماه صرفا بهتر گوش می‌نمایند و آن‌گاه آغاز به تکرار صداها و حرف‌های دور و بری ها می‌نمایند.
برای فراگیری مکالمه لهجه انگلیسی شایسته ترین شغل گوش دادن میباشد. عملکرد نمایید هر روز به فولدر‌های صوتی لهجه انگلیسی گوش دهید. در ماشین به ترانه‌ انگلیسی گویش گوش دهید. خبر ها انگلیسی که برای اشخاص غیر انگلیسی گویش پیاده سازی و ایجاد گردیده‌اند نیز بسیار امداد کننده می‌باشند.
فیلم ملاحظه کنید، حتی با زیرنویس! شاید از اکثری از مدرسین گویش شنیده باشید که دیدن فیلم با زیرنویس لهجه فارسی یاری متعددی به یادگرفتن مکالمه لهجه انگلیسی نمی‌نماید. واقعیت این میباشد که با فیلم دیدن مداوم ذهنیت شما با لهجه انگلیسی آشنا می‌گردد و قسمت شنیداری ذهن به گذر زمان کارایی می‌نماید جمله ها را سریع‌خیس ارزیابی نماید.

فراگیری مکالمه انگلیسی
۳- عبارات پر استفاده را در پاراگراف حافظه بگیرید

زبان نیو در بخش اعظمی از کلاس‌هایی که در آموزشکده‌ها برگزار میشود، چشم می شود که معلم لهجه‌آموزان را بدون چاره می‌نماید تا عبارات را به طور تک‌به‌تک با مفهوم مراقبت نمایند که در واقع این طریق سال‌های سال میباشد منسوخ شد‌ه‌است. چون این نحوه ابداً کمکی به ارتقاء دایره عبارات مکالمه شما نمی‌نماید.
شایسته ترین خط مش یادگیری کلمات تازه در جملا‌ت پر استفاده میباشد. برای یادگرفتن مکالمه لهجه انگلیسی همت فرمایید هر لغت را در یک گزاره خاطر بگیرید و تا حد قابلیت از نگهداری کردن کلمات به طور تک‌به‌تک دوری کنید.
۴- روی گرامر تمرکز نکنید

در صورتی میخواهید به‌راحتی و در سطح بالا مکالمه گویش انگلیسی را خاطر بگیرید، از تمرکز بیش ‌از حد روی گرامر جداگانه پرهیز کنید. به این دلیل که گرامر مصرف شده در مکالمه گویش انگلیسی درحد گرامر معمولی میباشد و ساختار غامض و غیرمعمول جایی در مکالمات ندارند.
۵- حرف نمایید، حتی در حالتی‌که خطای شما زیاد میباشد

حقیقت این میباشد که بخش اعظمی از لهجه‌آموزان از کلام کردن می‌ترسند و علی‌رغم داشتن دایره لغت ها بالا، حتی یک پاراگراف نمی‌توانند حرف نمایند. برای اینکه ذهنیت شما بتواند جملا‌ت را بسازد و به گفتار تبدیل نماید، می بایست آن را تمرین دهید. در اولِ فرمان به طبعً خطای متعددی خواهید داشت البته به‌مرور مجال خطای شما کمتر و کمتر شود.
یک نحوه خوب برای یادگرفتن مکالمه لهجه انگلیسی کوشش برای ساختن جملا‌ت میباشد. جمله‌ها پرکاربرد روزمره را روی برگه بنویسید و ترجمه انگلیسی را روبه‌روی آن ها بنویسید. تلاش نمایید برای کل جمله ها پر کاربرد روزمره این فعالیت را جاری ساختن دهید. از این جمله‌ها در حین روز در ذهن خویش به کار گیری نمائید. از جمله زمانی می خواهید سوار آژانس گردید و یا این که در سوپرمارکت قصد خرید دارید، در ذهن خویش کوشش فرمایید مساوی انگلیسی جملا‌ت را بسازید و استعمال نمائید.
به‌مرور مهارت مکالمه شما بسط می‌نماید و به‌راحتی راز کلاس و با معلم می توانید انگلیسی سخن فرمائید.
۶- یک پارتنر مطلوب پیدا نمایید

یک نحوه مطلوب که به‌شکل انفجاری سطح مکالمه لهجه انگلیسی شمارا تقویت می‌نماید، حرف مداوم با یک پارتنر به لهجه انگلیسی میباشد. در حالتی که قابلیت و امکان دسترسی به هر کس بتوانید به‌راحتی و سوای استرس با او انگلیسی حرف نمائید، می توانید با مدرسین تماس حاصل نمایید و از درخواست یک استاد برای یادگرفتن مکالمه لهجه انگلیسی نمائید.
با هماهنگی ظریف روز و ساعت، می توانید به‌شکل روزمره با معلم خویش به‌شکل آنلاین سخن نمایید و اشکالات خویش را بفهمید.

کلاس مکالمه گویش انگلیسی
۷- از قابل انعطاف‌افزارهای یادگیری لهجه انگلیسی امداد بگیرید

قابل انعطاف‌افزارهای متعددی برای تمرین و فراگیری مکالمه گویش انگلیسی وجود دارا‌هستند که به‌راحتی میتوانید از آن ها استعمال فرمایید. هرچند این قابل انعطاف‌افزارها به‌هیچ‌وجه جایگزین معلم گویش و پارتنر انگلیسی لهجه نمیشوند، ولی قابلیت و امکان مکالمه با کامپیوتر و سیستم هوشمند با امداد این قابل انعطاف‌افزارها وجود دارااست. این مکالمات از پیش تمجید گردیده می باشند و معمولاً در سطح بسیار معمولی تعریف و تمجید میگردند ولی برای آغاز و اشخاص مبتدی و تازه کار بسیار مطلوب می باشند.
۸- در شبکه‌ها و وبسایت‌های آموزشی عضو گردید

برای یادگرفتن مکالمه لهجه انگلیسی می بایست به‌شکل مداوم در اکنون یادگیری باشید. در کانال‌های اجتماعی در شبکه‌ها و وبسایت‌های فراگیری مکالمه گویش انگلیسی عضو گردید. این شبکه‌ها به‌شکل روزمره مطالب مفیدی را فراگیری میدهند.
۹- از کانال‌های اجتماعی به‌ویژه اینستاگرام غافل نشوید

اکثری از ما ساعت ها زمانبر را فی مابین صفحه های گوناگون اینستاگرام به‌شکل بی‌غرض تلف میکنیم در حالی که با تعقیب کردن پیج‌های آموزشی می‎توانیم این ساعت‌ها را تبدیل به ساعتها اثر گذار تحقیق بکنیم.
همینطور در کانال‌های اجتماعی و فضای مجازی میتوانید دوستان انگلیسی گویش متعددی پیدا فرمائید و روزمره با آنان مکالمه انگلیسی اعمال دهید.
۱۰- هیچ زمان مکالمه را رها نکنید

لهجه انگلیسی به‌شدت فرار و گریز میباشد و در صورتی یک‌سری ماه از آن مسافت بگیرید، برای یادگرفتن لهجه می بایست بخشی از مسیر را مجدد از نخستین طی نمائید. تلاش نمایید پایین هیچ قوانینی کلاس‌های آموزشی و استیناف گویش را از اپ روزانه خویش حذف نکنید.
در صورتی نمی‌توانید در کلاس‌های حضوری کمپانی فرمایید و یا این که اپلیکیشن‌ریزی در ساعتها به هم ریخته روزانه برای شما خلل میباشد، با مشاوران تماس حاصل نمایید تا با ارائه یک نرم افزار یادگرفتن مکالمه گویش انگلیسی به‌شکل آنلاین شمارا ارشادوراهنمایی نمایند. فراگیری مکالمه گویش انگلیسی بایستی به‌صورت یک نرم افزار ظریف و مدون و به‌شکل مداوم صورت پذیرد تا گویش‌آموز از روند فراگیری حداکثر فیض را بگیرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن