TCPalm سوپر 11: شماره 11 گنج ساحل QB/ات Turk واتکینز

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 23, 2020TCPalm اعلام کرد سالانه خ

توسط ABTINNEWS در 3 تیر 1399

TCPalm اعلام کرد سالانه خود را فوق العاده 11 لیست بالا استخدام ارشد, بازیکنان فوتبال در ساحل گنجینه. TCPalm شمارش پایین از شماره 11 به شماره 1 با دو بازیکن اعلام کرد در هر هفته است. شماره 1 بازیکن آشکار خواهد شد در پنج شنبه, جولای 26.

پورت سنت. لوسی —Turk واتکینز یک بازیکن فوتبال بسیار خوب.

هیچ تردیدی در مورد آن.

تنها سوال تا آنجا که خود استخدام می رود که چه موقعیت فراموش کالج می خواهید گنج ساحل ورزشکار را به بازی. واتکینز که یک پیشنهاد از Keiser است رتبه شماره 11 در TCPalm فوق العاده 11.

بیشتر: دوگانه تهدید QB Turk واتکینز منجر گنج ساحل گذشته کاردینال نیومن

"من فکر می کنم که باقی مانده است دیده می شود به شما حقیقت را بگویید" Treasure Coast مربی Irvin جونز گفت. "ما تا به حال مدارس نشان دادن علاقه به او را در حال اجرا به عقب و به عنوان یک دفاعی بچه. ما تا به حال تیم های که در حال اجرا گرا آمار ما در مورد او در کارفرمایی به عنوان به خوبی. من تا به حال مردم در باره او در گیرنده. ما را ببینید."

هر جا که 6 پا, 180 پوند واتکینز, بازی های برگزار شده است در دبیرستان موفق بوده است.

به عنوان یک دانشجوی سال دوم در فورت پیرس وستوود او آغاز شده در گیرنده گسترده و سپس با انتقال به کارفرمایی که Panthers استارت رفت و با یک آسیب است. در اولین بازی در کارفرمایی, Watkins انداخت 43-حیاط بازی-بستن touchdown تصویب در سه ماهه چهارم از مرحله نهایی مسابقات 39 برابر رقیب فورت پیرس مرکزی. او آمد در وقت اضافه اوردم بازی برنده زمین نشستن کامل هواپیما منتقل می کند.

پس از انتقال از وستوود را گسترش جرم به گنج ساحل اجرا-سنگین, تک بال, طرح واتکینز بود پویا jack-of-all-trades.

بیشتر: گنج ساحل QB Turk واتکینز متصل با ریکو Porcha برای زمین نشستن کامل هواپیما در مقابل ورو بیچ

او با عجله برای 1,019 متری انداخت برای 552 متری و اختصاص 21 مجموع touchdowns. واتکینز همچنین نشان داد یک آرامش واقعی در سطح تیتان سیستم فیزیکی.

"من فکر می کنم آنچه باعث می شود Turk ویژه ای است که او می تواند انجام یک کمی از همه چیز. اما به طور کلی یکی از چیزهایی است که خارج از غرفه به من است چقرمگی" جونز گفت. "او یک بچه دشوار است. او در حال اجرا توپ او پرتاب توپ در حال دارایی های بزرگ اما تمایل خود را به چوب بینی خود را در بلوک و سختی چیزی است که او را بیش از بالا."

واتکینز به دست آورده است که تیم اول همه افتخارات منطقه نیز به ثمر رساند touchdowns به عنوان یک گیرنده و پا زدن returner پاییز گذشته.

بیشتر: دیدار 2019 TCPalm تهاجمی فوتبال همه تیم منطقه

"من می توانم هر چیزی" واتکینز گفت. "من می تواند به گیرنده های من می توانید به کارفرمایی در حال اجرا به عقب و دفاع هر یک مدرسه می خواهد من در.

"من احساس می کنم مثل من نشان داد کالج ها چه می توانم انجام دهم, اما من می خواهید برای دریافت بیشتر فیلم در گیرنده."

واتکینز امیدوار بود به نشان می دهد بیشتر از آنچه او می تواند انجام دهد در بهار هنگامی که شیوه های کالج مربیان ثابت حاشیه ثابت. اما بهار لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس که همچنین تاخیر واتکینز' استخدام.

"(گنج ساحل دستیار) مربی (Jerrime) بل به حال بسیاری از مدارس که قرار بود به صحبت کردن با من و پیشنهاد من در بهار, پس از آن کمی ناامید کننده" واتکینز گفت. "اما آن اتفاق افتاده است, بنابراین من فقط شروع به کار برای offseason."

بیشتر: مرحله نهایی مسابقات 39 تا به حال تمام عناصر یک رقابت بازی

واتکینز می خواهد برای کمک به تیتان خود را برنده اول منطقه در مسابقات قهرمانی پس از سال 2010. آنها آمدند دردناکی در سال 2019 از دست دادن یک نقطه در وقت اضافه به رقیب ساحل Vero.

به عنوان بزرگ تاثیر واتکینز تا به حال در فصل گذشته جونز فکر می کند او خواهد بود و حتی بهتر در سال 2020 است.

"به عنوان فصل می گذرد او هنوز هم چیدن همه چیز" جونز گفت. "من فکر می کنم او نیز بالغ به عنوان یک بازیکن و درک سیستم. من فکر می کنم او می تواند ساخت در آنچه که او سال گذشته است. فقط سطح راحتی خود و دانستن اینکه چگونه سیستم کار می تواند برای او."

Turk Watkins

گنج ساحل QB/ات

TCPalm سوپر 11 رتبه: 11

وزن و قد: 6 فوت-0, 180 پوند

2019 آمار/افتخارات: 1,019 عجله متری 552 عبور متری 21 مجموع touchdowns, TCPalm تمام-قسمت اول-تیم FloridaHSFootball کلاس 8A همه دولت محترم ذکر

بالا پیشنهاد: Keiser

آخرین مطالب