'یک روز سخت برای من': شمال کشور ساکنان علامت روز یادبود

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:28 PM EDT 24 مه سال 2020ری بخش اندرسون صرف بخش زیادی از یکشنبه به تنها

توسط ABTINNEWS در 5 خرداد 1399

ری بخش اندرسون صرف بخش زیادی از یکشنبه به تنهایی به دیدار قبرها از دوستان و اعضای خانواده به خاک سپرده شد در شمال کالیفرنیا جانبازان گورستان در Igo.

بخش صرف مقدار زیادی از زمان در جانبازان گورستان حضور در مجالس ترحیم از نیروی دریایی جانبازان اما یکشنبه متفاوت بود به دلیل تعطیلات روز یادبود او گفت:.

85 سال از جنگ کره کهنه خود را دور در نظر گرفتن زمان خود را در هر یک از قبرها از مردم می دانست — دایی بیش از وجود دارد پدر خود را بیش از در اینجا از یک دوست خوب در این نزدیکی هست. در همه او بازدید حدود 15 سایت.

"این یک روز سخت برای من" بخش گفت. "من فقط پرداخت جهات آنها را به یک سلام و چند دقیقه را صرف فکر کردن در مورد آنچه که من در رابطه با هر یک از آنها."

وارد یکی از ده ها تن که trickled به گورستان یکشنبه.

استفانی Kvale از ردینگ آورده و او را دو پسر, گریم, 7 و الیور 3 به زیارت قبر Kvale بزرگ-پدربزرگ و همسرش.

دو پسر انجام کوچک دسته گل از باغ در صفحه اصلی قرار داده و آنها را در دو طرف سنگ مزار برای Floyd Elwyn Wicklander یک جنگ جهانی دوم جانباز و همسرش, Velma رز Wicklander.

آنها گرفتن عکس و ارسال آنها را در Facebook به طوری بقیه Kvale خانواده می توانید ببینید) ، او همچنین طول می کشد این فرصت را به او آموزش فرزندان در مورد روز یادبود و پدر بزرگ خود را.

"ما معمولا بحث در این راه از اینجا. من معمولا داستان در مورد آنها (بزرگ پدربزرگ و مادربزرگ) و من چقدر آنها را دوست داشت و چه یک سرباز می کند" Kvale گفت.

"بزرگ پدر بزرگ تا به حال بهترین حس شوخ طبعی است. او یک کسیکه شوخی زننده کند. ما استفاده می شود به شوخی یکدیگر به جلو و عقب. من نمی دانم. این سخت است برای توصیف. او بسیار سرگرم کننده به اطراف و او عاشق خانواده اش," او گفت:.

پل اشمیت پاستور در آزادی تپه کلیسای مسیحی در کاتن وود, زندگی جریان خود را در خدمات کلیسا یکشنبه در Facebook در نزدیکی یک قبرستان columbarium به افتخار روز یادبود. خدمات فیلم برداری شد در نزدیکی تو رفتگی در دیوار برای یک سابق شماس در کلیسا, آلبرت فیش, Allen یک کهنه سرباز جنگ ویتنام.

اشمیت گفت: آن را وظیفه خود را برای آموزش مردم در مورد روز یادبود.

"ما در حال آموزش آنها که این چیزی است که مهم است. ما باید به یاد داشته باشید هر یک از مردم در اینجا — هر یک — تمام چیزی است که برای این کشور است. ما باید به یاد داشته باشید قهرمانان," او گفت:.

اما Ward, جنگ کره کهنه یافت آن را دشوار است برای توصیف چرا روز یادبود به معنای بسیار به او را بدون تبدیل شدن به احساسی است. او در سراسر ردیف از سنگ قبر برای یک لحظه.

"من می توانم آن را به کلمات. این همه حق در اینجا," او گفت:, نوازش سینه اش و توقف به خونسردی خود را بازیابند.

"صرف زمان در اینجا فقط برای من مهم است. آن را فقط زمانی که دریافت می کنم که در چشمان من نگاه همسر من فقط می گوید: "خوب شما بعد از دیدن" و من باید به بیرون آمدن در اینجا" بخش گفت.

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن