شکستن زمین خبرنامه: این DeSantis تلفات جاده زندگی اسرار

فیل فرناندز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 6:53 PM EDT Jul 28, 2020چرا ما در اینجا ؟ که در آن ما می رویم? چرا ما ت

توسط ABTINNEWS در 8 مرداد 1399

چرا ما در اینجا ؟ که در آن ما می رویم? چرا ما تا اشتباه ؟ چگونه معنی است که ما کار می کند ؟ چه هدف از این همه ؟

برخی از زندگی بزرگترین رمز و راز است.

آنها نیز اتفاق افتاده است به همان نوع از پرسشهایی که برخی از اعضای یک نیروی کار و عمومی در مورد رمز و راز گوشت در جنوب غربی فلوریدا تلفات جاده دستور توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis.

جمع آوری برای بار 6 در ماه های اخیر پانل نظر نمی رسد که motored بسیار دور پایین بلوک با توصیه های DeSantis می خواهد بر روی میز خود در ماه نوامبر.

بر خلاف دیگر عمده معابر این ایده برای این دو بزرگراه تا حد زیادی محقق از نمایندگان مجلس در پایان 2019 جلسه قانونی و نه از حمل و نقل مهندسین و برنامه ریزان — به عنوان به طور معمول در این مورد.

"شده است وجود دارد هیچ تجزیه و تحلیل نیاز برای این پروژه گفت:" جنوب فلوریدا Wildlands انجمن Matthew Schwartz که صحبت می کرد در این نشست است.

فلوریدا اتاق بازرگانی می گوید: بزرگراه درایو کمک خواهد کرد که کسب و کارهای جدید در میان دیگر اقتصادی علامت+.

رفتن, رفتن, رفته است.

خریداران املاک و مستغلات ممکن است به عنوان بسیاری از انتخاب به عنوان آنها را از چند ماه پیش و فراتر از آن.

خانه فروش به سرعت در جنوب غربی فلوریدا.

نویسنده اندرو Wigdor گزارش شده است که به عنوان یک نتیجه از coronavirus همه گیر مقید کردن تقاضا از خارج از کشور خریداران و موجودی کم در حال افزایش رقابت و ترک خانه در بازار برای مقدار کوتاه از زمان.

هفته گذشته در لی و ذغال سنگ شهرستان وجود دارد 9,421 فعال لیست 25 درصد کاهش از فوریه بر اساس داده های جمع آوری شده توسط John R. خواص چوب.

ناپل بازار در حال حاضر حدود 30 درصد کمتر از موجودی از سال 2019 با توجه به تکان دادن Huskey, مدیر عامل شرکت ناپل مبتنی بر برتر Sotheby بین المللی دارایی غیر منقول.

بیشتر رشد و توسعه اخبار

"کسب و کارهای کوچک در میان کسانی که انتظار می رود برای بهره مندی از ذغال سنگ شهرستان کنده کاری تا بیش از $67 میلیون دلار در کمک های اولیه.

"چگونه به طور ناگهانی دوباره انرژی مرکز خرید به نظر می رسد با موفقیت حل راه خود را به آینده در همه گیر عصر.

"می خواهم برای کمک به کسب و کارهای کوچک محلی به عقب بر گردیم روی پای خود را و شروع به ساخت دوباره ؟ در اینجا یک راه است.

به اشتراک گذاری با دوستان خود

جلو در این خبرنامه به دوستان و خانواده و همکاران که شما فکر می کنید می خواهید بدانید که چه چیزی در حال آمدن و رفتن در ذغال سنگ و لی شهرستانهای استان در سال 2020 است. آنها را دعوت به ثبت نام برای دریافت شکستن زمین در خبرنامه https://nplsne.ws/bgnewsletter و آنها را به این صورت هفتگی ایمیل است که برای نگه داشتن آنها را در این می دانم که در همه چیز در مورد رشد و توسعه در این منطقه است.

آیا شما سوالی دارید و یا نظرات در مورد این خبرنامه? به اشتراک گذاری افکار خود را در breakingground@naplesnews.com.

با تشکر از شما برای حمایت از روزنامه نگاری در مورد جامعه محلی خود را. لطفا به اشتراک با ما.

این خبرنامه ایجاد شده و ویرایش شده توسط کارکنان ناپل اخبار روزانه و اخبار مطبوعات. شما ممکن است بدون اجازه کتبی ما کپی این مطالب برای استفاده در هر یک از شخصی و یا تجاری خود سیستم عامل از جمله وبلاگ و وب سایت و خبرنامه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن