کلینیک کلیولند رودخانه هند بیمارستان مدیر عامل به نظر می رسد با رژیم صهیونیستی است. DeSantis در coronavirus پايه بلند كن بادي

Lamaur Stancil Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 1:42 PM EDT Apr 25, 2020وستون — مدیر عامل کلینیک کلیولند رودخا

توسط ABTINNEWS در 6 اردیبهشت 1399

وستون — مدیر عامل کلینیک کلیولند رودخانه هند بیمارستان به نظر می رسد در کنار رژیم صهیونیستی. ران DeSantis صبح شنبه در فرمانداری روزانه coronavirus جلسه.

DeSantis به نظر می رسد با دکتر گرگ Rosencrance و دیگر کلینیک کلیولند مسئولان یک بیمارستان در وستون.

"این یک افتخار و یک امتیاز برای مراقبت از جامعه ما برای مراقبت از همنوعان خود و برای مراقبت از ایالت فلوریدا" Rosencrance گفت.

او اعتبار ارتباط و مشارکت با اولین پاسخ دهندگان نهادهای دولتی و تسهیلات مراقبت دراز مدت به عنوان کلید برای بیمارستان خود را در پاسخ به COVID-19 بحران است.

وائل Barsoum مدیر عامل و رئیس کلینیک کلیولند فلوریدا نیز در کنفرانس مطبوعاتی تبلیغ بیمارستان های زنجیره ای را طرح تحقیقاتی که بخشی از آن را در پورت سنت لوسی.

مرکز جدید جهانی و ظهور عوامل بیماری زا را شامل تحقیقات جدید فلوریدا پژوهش و نوآوری مرکز در نزدیکی کلینیک کلیولند سنت بیمارستان. این مرکز است که برای باز کردن در 1 ژوئیه را "گسترش درک از ظهور عوامل بیماری زا" از Zika ویروس coronavirus و "تسریع شدت مورد نیاز درمان و واکسن" این شرکت اعلام کرد روز شنبه.

همچنین در کنفرانس مطبوعاتی DeSantis گفت که او در هیچ عجله به محدودیت در فلوریدا کسب و کار توقیف توسط یک فرمان اجرایی او صادر شده در اوایل این ماه است که به پایان می رسد پنج شنبه. اما او نیز به دنبال راهنمایی از دوباره باز فلوریدا نیروی کار است که انتظار می رود به ارائه توصیه هایی به او در هفته آینده.

DeSantis گفت: بیش از 334,000 مردم در فلوریدا تست شده برای ویروس. کمتر از 10 درصد از کسانی که آزمون را تولید کرده اند یک نتیجه مثبت است.

این تالاهاسی دموکرات کمک به این گزارش.

بیشتر: هشت coronavirus مرگ و میر ثبت شده در دراز مدت مراقبت از امکانات در ساحل گنجینه

بیشتر: کلینیک کلیولند سنت بیمارستان بهداشت و درمان کارگران باران با عشق در طول رژه از

Stancil است اخبار خبرنگار TCPalm. تماس با Stancil در 321-987-7179

یا lamaur.stancil@tcpalm.com. توییتر: @TCPalmLStancil

برای اقامت تا تاریخ با آخرین اخبار پوشش و ما محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن