4.8 M مشاغل اضافه شده و آمار بیکاری 11.1 درصد بیشتر کشورهای بازگشایی پس از COVID-19 خاموش شدن ناگهانی

Paul Davidson ایالات متحده آمریکا امروزانتشار: 10:31 AM EDT Jul 2, 2020اقتصاد ایالات متحده اضافه شده یک رکورد

توسط ABTINNEWS در 12 تیر 1399

اقتصاد ایالات متحده اضافه شده یک رکورد 4.8 میلیون شغل در ماه ژوئن به عنوان متحده ادامه داد: اجازه می دهد تا کسب و کار توقیف توسط coronavirus به بازگشایی و بیشتر آمریکایی ها رفت و برگشت به محل کار حتی به اخراج گسترده تداوم داشته باشند.

نرخ بیکاری کاهش یافت و به 11.1 درصد از 13.3 درصد در ماه مه وزارت کار ایالات متحده روز پنجشنبه گفت.

اقتصاددانان بررسی شده توسط بلومبرگ به حال تخمین زده است که 3.1 میلیون شغل اضافه شد در ماه ژوئن.

تعدادی از آمریکایی ها در به طور موقت اخراج کاهش 4.8 میلیون به 10.6 میلیون دلار به عنوان بسیاری از گذاشته شدن کارگران به نام دوباره میان دولت reopenings. حدود 60 درصد از کارگران بیکار شدند موقت اخراج از 73 درصد در ماه مه. در همان زمان 2.9 میلیون نفر تا به حال به طور دائم از دست شغل در ماه ژوئن تا از 2.3 میلیون ماه قبل در یک نشانه بیشتر کارفرمایان برش روابط با کارگران است.

وزارت کار به طور جداگانه گزارش روز شنبه که 1.4 میلیون آمریکایی ظ مدعیان اولیه بیکاری در هفته گذشته به پایین از 1.5 میلیون قبل هفته ای است که در طول تاریخ تعداد زیادی از کارگران همچنان گذاشته است. ادعای رسیده اند متناوب 48 میلیون سه ماه گذشته.

"در حالی که بهبود بازار کار پیشی گرفته است انتظارات آن را تنها به جبران سه نفر از هر 10 شغل از دست رفته" اقتصاددان گرگوری Daco آکسفورد اقتصاد نوشت: در یک توجه داشته باشید به مشتریان.

آوریل زیان کار تجدید نظر شد تا از 20.7 میلیون به 20.8 میلیون. اما ممکن است سود نیز اصلاح شد تا -- از 2.5 میلیون به 2.7 میلیون نفر است.

این کشور در تلاش برای صعود از شدیدترین اما کوتاه ترین رکود اقتصادی در تاریخ خود – a deep freeze ناگهان مهندسی توسط دولت برای جلوگیری از گسترش ویروس. بازیابی است که به شکل توسط یک گردباد از نیروهای متضاد ساخت راه خود را بسیار نامشخص است.

پس از ریختن بی سابقه ای 22 میلیون شغل در ماه مارس و آوریل, رستوران, خرده فروشان و دیگر کارفرمایان به طور غیر منتظره اضافه 2.7 میلیون موقعیت ممکن است به عنوان بسیاری از کشورهای محدودیت برداشته زودتر از مقامات بهداشتی توصیه می شود. که اجازه ارتجاعی در payman برای شروع یک ماه زودتر از پیش بینی و موجب امید که شکوفایی می تواند به اثبات قوی تر از پیش بینی است.

بیشتر stoking که باور: اکثریت قریب به اتفاق idled کارگران مورد بررسی توسط نیروی کار گفت: آنها در اخراج موقت.

در ماه ژوئن اوقات فراغت و مهمان نوازی این بخش سخت ترین ضربه گیر به دست آورد 1.2 میلیون شغل بعد از اضافه کردن 1.4 میلیون ماه قبل به عنوان payman رسید 1.5 میلیون در رستوران ها و کافه ها. خرده فروشی اضافه شده 740,000 شغل; مراقبت های بهداشتی 358,000; تولید 356,000; حرفه ای و کسب و کار خدمات 306,000; و ساخت و ساز 158,000.

در آرلینگتون ویرجینیا رستوران پالت 22 مجبور شد به غیر روحانی کردن آن 50 نفر در ماه مارس و rehired بیشتر از چند هفته پیش زمانی که این شهرستان آغاز شد اجازه می دهد فضای باز ناهار خوری می گوید: مدیر اسکات Bowgue.

88-صندلی, هوای آزاد, منطقه نزدیک است ظرفیت ترین شب هر چند فروش آغشته به تازگی در میان گزارش های خبری از افزایش coronavirus موارد در جنوب Bowgue می گوید. اگر چه اتاق ناهار خوری به تازگی بازگشایی شد در بخشی از ظرفیت او می گوید: این رسم چند مراجعان به دلیل طولانی ترس از سرایت.

به طور کلی Bowgue می گوید: درآمد حدود نیمی از آن قبل از همه گیر در سطح اما رستوران-- که در خدمت منو بین المللی در, خاکی, گالری هنر جو -- سودآور است.

رنه سانچز, 30, یک متصدی بار و سرور فرود یک کار به عنوان یک سرایدار طی کردند از پالت 22 اما آن پرداخت می شود حدود یک چهارم از رستوران خود را حقوق و دستمزد. به عنوان یک نتیجه سانچز که زندگی با اعضای خانواده متوقف شد ارسال بخشی از درآمد خود را به مادر خود را در ال سالوادور در هر ماه.

در حال حاضر سانچز می گوید که او از سر تمرین. اگر چه او هنوز هم درآمد فقط نیمی سابق خود رستوران و دستمزد او انتظار برای بازگشت به حالت عادی خود پرداخت و در نهایت.

"من خیلی هیجان زده به پشت," او می گوید.

در حالی که اقتصاد اضافه کرده است 7.5 میلیون شغل در دو ماه گذشته است که هنوز هم برگ های آن نزدیک به 15 میلیون از آن قبل از همه گیر سطح. قوی bounce-back ممکن است تا حد زیادی سوخت توسط دولت حفاظت از حقوق و دستمزد برنامه بارکلیز نوشت: در یک توجه داشته باشید به مشتریان. که ابتکار عمل ارائه کسب و کار کوچک وام های که پوشش هشت ماه دستمزد و سایر هزینه ها و بخشایش به عنوان طولانی به عنوان آنها حفظ کارگران و یا rehire کسانی که آنها را برش.

همچنین حتی در حالی که رستوران ها و مغازه ها و سالن های تئاتر و دیگر کسب و کار در حال rehiring کارگران کاهش شغل در حال گسترش به سایر صنایع از جمله خدمات حرفه ای مدیریت و آموزش و پرورش. و اگر چه بسیاری از furloughed کارگران هستند که به یاد می آورد توسط کارفرمایان خود را, برخی از کسب و کار بسته اند برای خوب میان ياوه فروش در حالی که دیگران هستند اما به طور دائم تخمگذار کردن برخی از کارکنان. برخی از شرکت ها اجازه دهید کارگران پس از تهی خود را PPP بودجه.

تصویر بیشتر گل آلود اخیر تجدید حیات در عفونت در جنوب و غرب منجر 17 متحده به مکث و یا عقب بازگشایی مجدد برنامه. که به احتمال زیاد به جرقه بیشتر اخراج و کمتر استخدام در این مناطق اقتصاددانان می گویند.

"ما شاهد یک کاهش قابل توجهی (در پست شغل) نیمه دوم (خرداد) می گوید:" بکی Frankiewicz رئیس جمهور ManpowerGroup آمریکای شمالی پیشرو در نیروی انسانی شرکت است. که او می گوید: به احتمال زیاد خواهد یافت نشد سود کار خود را در ماه جولای.

مجموع موارد سقوط کرد و 9 درصد در بخش دوم از ژوئن او می گوید: اما آنهایی که جدید رز 8 درصد نشان می دهد که ایالت در شمال شرقی و غرب میانه در حال حرکت به جلو با بازگشایی برنامه ها و استخدام بیشتر به شدت و حتی به عنوان جنوبی و کشورهای غربی دریچه گاز بازگشت.

"ما انتظار بهبود از اینجا خواهد شد بسیاری bumpier و دستاوردهای به مراتب کندتر از متوسط" اقتصاددان می گوید: مایکل پیرس از اقتصاد سرمایه.

ایان Shepherdson از پانتئون اقتصاد کلان گفت: "ما نمی توانیم قانون را کاهش اشتغال" در ژوئیه و اوت.

تام Gimbel مدیر عامل شرکت LaSalle شبکه یک منطقه شیکاگو نیروی انسانی شرکت می گوید: استخدام در سراسر بخش های بسیاری برداشت تا پس از کاهش در ماه آوریل است اما در حال حاضر وارد. بسیاری از مدیران ارشد او می گوید: باور نمی آنها را خوب بخوانید در اقتصاد و چشم انداز خود را تا افزایش مزایای بیکاری و دیگر کمک های دولتی که دارای لبه پنجره رساند تا هزینه های مصرف کننده اجرا می شود خشک در ماه های آینده.

"ما در حال بازی با make-believe, پول," او می گوید. "آن ناشناخته است که ما در حال برخورد با."

که او می گوید می تواند محدود کردن کسب و کار, اعتماد به نفس و استخدام فراتر از رسانه ها که در حال آوردن حداقل برخی از آنها گذاشته و کارکنان.

مودی تجزیه و تحلیل reckons حدود نیمی از مشاغل از دست رفته در بحران خواهد بود بهبود تا پایان سال با بیکاری باقی مانده افزایش نزدیک به 10 درصد است. تحقیقات شرکت نمی کند و انتظار می رود تعداد اشتغال ایالات متحده برای بازگشت به قبل از همه گیر سطح تا 2023.

دیگر نکات برجسته در این گزارش:

Misclassification از کارگران برطرف

نرخ بیکاری همچنان به صورت اریب توسط برخی از پاسخ دهندگان به نظرسنجی که گزارش آنها شد اما از کار غایب اما باید گفت آنها در اخراج موقت. اگر این کارگران شده است به درستی طبقه بندی شده نرخ بیکاری شده اند که حدود یک درصد بالاتر در 12.1% کار گفت. اما این بهبود مشخص ممکن است از زمانی که misclassification کاهش نرخ بیکاری سه درصد است.

مشارکت نیروی کار افزایش می یابد

در ماه ژوئن سهم آمریکایی ها مشغول به کار و یا به دنبال شغل -- که با هم تشکیل می دهند که نیروی کار – گل رز از 60.8% 61.5%. که یک مثبت این یعنی بیکاری کاهش یافت و حتی به عنوان مردم بیشتر در حاشیه آغاز شد و به دنبال کار می کنند. اما گذشته از بحران کنونی این نرخ هنوز به پایین ترین سطح از اواسط 1970s و تأکید می کند که بیشتر مردم شغل از دست داده اند از نرخ بیکاری نشان می دهد.

بسیاری از به نظر نمی آید برای کار به دلیل ترس از ابتلا به این ویروس در حالی که شکار کار مراقبت از بیمار و بستگان و یا تماشای بچه ها بودند که در خانه در حال حاضر که مدارس تعطیل هستند. همچنین با بسیاری از اقتصاد هنوز توقیف کمتر شد شغل در دسترس است و بسیاری از کارگران انتظار می رود به یاد می آورد توسط کارفرمایان خود را به عنوان همه گیر کاسته.

گسترده تر علیه اندازه گیری قطره

در حالی که نرخ بیکاری کاهش یافت و گسترده تر اندازه گیری افزایش بیکاری نیز لبه پایین. که سنج – که شامل آمریکایی ها, کار پاره وقت, حتی اگر آنها می خواهند شغل تمام وقت دلسرد کارگران که به دنبال متوقف و بیکار – کاهش یافته و از 21.2 درصد به 18 درصد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب