Lori Loughlin, شوهر, Mossimo Giannulli موافق به اعتراف به گناه به اتهام در پذیرش کالج رسوایی

جوی پادگان ایالات متحده آمریکا امروزانتشار: 10:10 AM EDT 21 مه سال 2020بازیگر Lori Loughlin و طراح مد او شوهر

توسط ABTINNEWS در 1 خرداد 1399

بازیگر Lori Loughlin و طراح مد او شوهر Mossimo Giannulli توافق پنج شنبه به اعتراف به گناه به اتهام توطئه در این کشور پذیرش کالج رسوایی پس از حفظ بی گناهی خود را برای بیش از یک سال است.

این زن و شوهر مشهور خواهد شد و هر یک از اقرار به گناه پنج شنبه به یک تعداد از توطئه برای ارتکاب تقلب سیم و تقلب در ایمیل به عنوان بخشی جداگانه درخواست توافق با دادستان فدرال.

Loughlin و Giannulli متهم شدند در سال گذشته از پرداخت $500,000 به مغز متفکر استادانه درست شده پذیرش طرح ریک خواننده به دو دختر خود را پذیرفته به دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به عنوان جعلی خدمه استخدام.

آنها در حال حاضر تبدیل شدن به 33 و 34 متهمان به اعتراف به گناه از 53 شارژ وسیع "Varsity Blues" رسوایی است که همچنین شامل بازیگر Felicity Huffman.

گریان Felicity Huffman پنجه نرم می کند گناه در کالج کلاهبرداری; توصیه دادستان چهار ماه در زندان

بیشتر: قاضی حاضر Lori Loughlin درخواست برای رد اتهامات در دانشگاه-پذیرش رشوه خواری مورد

Loughlin, 55 سابق ستاره سریال تلویزیونی "خانه کامل" امر به دو ماه زندان و پرداخت جریمه نقدی از $150,000 خدمت دو سال از نظارت آزاد و انجام 100 ساعت خدمات اجتماعی اگر پذیرفته شده توسط یک قاضی فدرال.

Giannulli, 56, خواهد, خدمت, مدت پنج ماه در زندان پرداخت 250.000 دلار جریمه و دو سال تحت نظارت با انتشار 250 ساعت خدمات اجتماعی.

تقاضای شنوایی برای این زن و شوهر مشهور است قبل از اینکه ایالات متحده در منطقه قاضی ناتانیل Gorton از طریق ویدئو کنفرانس به بوستون در دادگاه فدرال در میان coronavirus بیماری همه گیر.

در زیر مورد درخواست نه Loughlin و نه Giannulli خواهد اعتراف به جرم رشوه خواری و پول شویی اتهامات که می تواند به ارمغان آورده اند آنها را طولانی زندان محکوم.

Loughlin و Giannulli در میان یک گروه از پدر و مادر مجموعه برای اولین بار برای رفتن به دادگاه در پذیرش پرونده در ماه اکتبر. اما خود را از گناه درخواست برگ فقط 12 پدر و مادر هنوز هم مبارزه با اتهامات در مورد.

بیشتر: قاضی تماس اتهام محقق سوء رفتار در Lori Loughlin مورد 'جدی و نگران کننده'

وکیل این زن و شوهر تا به حال نصب شده دفاع شدید به دنبال اخراج مورد استدلال Loughlin و Giannulli اعتقاد آنها "مشروع کمک های مالی" به USC نه رشوه دادن به مقامات کالج.

آنها همچنین با اشاره به یادداشت که خواننده یک مشاور از نیوپورت بیچ کالیفرنیا ساخته شده در آی فون خود را پس از بحث داشتم با FBI محققان در Oct. 2, 2018 در مورد ضبط تماس های تلفنی آنها به کارگردانی او را به پدر و مادر بودند که مشتریان خود را.

خواننده شد همکاری با اف بی آی است. او نوشت که ماموران گفت: او را به دروغ و مشتریان خود را به باز گفتن آنها رشوه به مقامات کالج – مقابله با آنچه که او ادعا کرد که او در واقع گفته آنها را قبل از آنها پرداخت می شود او را به فرزندان خود را به کالج.

Gorton نوشت: در ماه آوریل که خواننده اتهامات "جدی و نگران کننده" اما او را رد نکرد که آیا به اخراج این مورد.

رسیدن به جوی پادگان در توییتر @joeygarrison.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن