19 مدار قضایی معرفی کمیسیون می فرستد لیست کوتاه از 6 وکلای مدافع به استاندار برای انتصاب 1 به عنوان قاضی

پل Ivice ویژه به TCPalm.comانتشار: 10:00 AM EDT مارس 11 سال 2020دو تا از شش وکلای نامزد برای انتصاب به جای مدا

توسط ABTINNEWS در 22 اردیبهشت 1399

دو تا از شش وکلای نامزد برای انتصاب به جای مدار قاضی باربارا Bronis آنها برای اولین بار متقاضیان به نیمکت.

پس از مصاحبه با هر یک از نه متقاضیان دوشنبه از طریق زوم 19 مدار قضایی معرفی کمیسیون فرستاده شش نام به رژیم صهیونیستی. ران DeSantis که 60 روز را به انتخاب خود.

داستان قبلی: نه وکلای درخواست قاضی جای خالی

Alexzander Gonanoیک دانشیار در Gonano و Harrell در فورت پیرس و یک وکیل از سال 2010 و برت Waronickiیک دیرین Martin شهرستان ساکن است که یک شریک در Wiederhold, Kummerlen & Waronicki P. A. در غرب پالم بیچ دو برای اولین بار متقاضیان ساخته شده است که لیست کوتاه از نامزد.

چهار نفر دیگر هر یک از آنها شده است در یک لیست کوتاه برای انتصاب در یک مدار قبلی قاضی جای خالی حداقل یک بار عبارتند از:

جف باتیستا, یک وکیل با Grall قانون گروه در ساحل Vero که تمرکز بر قانون خانواده در عمل, اما همچنین این دسته از وابستگی موارد است. باتیستا همچنین در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک ترافیک دادگاه افسر در سنت لوسی شهرستان است.

ساشا فاک نوجوان Mullins دادستان سابق است که تنها پزشک و به تازگی منصوب شد به طور کلی به عنوان دادرس از 19th مدار به جای گذاشت دادرس Katharine هاموند در رودخانه هند و سنت لوسی شهرستانهای استان است.

Preethi Sekharan شیوه با Gunster شرکت در استوارت, جایی که او با تمرکز بر کمک به مشتریان شرکت با مالکیت معنوی و تجارت راز اختلافات. او همچنین دستگیره های پیچیده کسب و کار دادخواهی و حل شرکت و سهامداران اختلافات.

کارلوس لی چاه است یک دستیار دادستان در 19th مدار از سال 2004 پس از نزدیک به هفت سال به عنوان دستیار مدافع. او اختصاص داده است به این نوجوان در بخش سنت لوسی شهرستان از سال 2009. او رئيس جمهور از سنت لوسی شهرستان کانون در 2014-15.

بیشتر: صنعت مرکبات ترس چینی واردات پرتقال

هر کس فرماندار منصوب خواهد شد که نزدیک به شش ماه برای آماده شدن برای موقعیت جدید به دلیل Bronis گفت: در مارس 23, نامه ای به استاندار از استعفای او موثر خواهد بود در نیمه شب Dec. 30. او منقضی می شود Jan. 4, 2021.

Bronis شده است یک مدار قاضی از او منصوب شد و در سال 2005 پس از آن رژیم صهیونیستی است. جب بوش انتخاب شد در سال 2008 به شش سال است و انتخاب مجدد در سال 2014.

لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با خرید یک اشتراک به TCPalm.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن