روش های به دست آوردن سی پی در بازی کالاف دیوتی چیست؟

همان طور که در جریان هستید، تا به حال نسخه های مختلفی از سری کال آف دیوتی بر روی پلتفرم های گوناگون در دسترس ق

توسط ABTINNEWS در 19 تیر 1400

همان طور که در جریان هستید، تا به حال نسخه های مختلفی از سری کال آف دیوتی بر روی پلتفرم های گوناگون در دسترس قرار گرفته است. جای خالی یک نسخه مناسب و درست و حسابی بر روی گوشی های هوشمند کاملا حس می شد که خوشبختانه این اتفاق رخ داد و اکنون قادر هستیم تا بازی جذاب کال آف دیوتی موبایل را تجربه کنیم. در این بازی که حالت های مختلفی از جمله بتل رویال در آن به چشم میخورد، شما باید تجهیزات و سلاح های زیادی را به همراه داشته و به نبرد با دشمنان بپردازید. سرانجام باید تنها شخصی باشید که بر روی نقشه باقی می ماند. البته بخش های جذاب دیگری هم در بازی وجود دارند که باعث می شوند تا گیمر ساعت ها سرگرم شود.

یکی از سوالاتی که گیمر های تازه کار در خصوص کال آف دیوتی از ما داشتند، این بود که سی پی چیست و چه کاربردی دارد؟ امروز می خواهیم کمی در این مورد صحبت کنیم و روش های به دست آوردنش را هم برایتان شرح دهیم. در واقع سی پی همان ارز موجود در بازی کال آف دیوتی است که به وسیله آن می توانید سلاح ها و آیتم های گوناگونی را خریداری نمایید. بدیهی است که هر چه آیتم ها و امکانات شما در این اثر بیشتر باشد، شانستان برای پیروزی نیز افزایش خواهد یافت.

استفاده از سی پی در بازی کالاف دیوتی چگونه است؟

البته فراموش نکنید که از سی پی در همه جا هم استفاده نکنید و به نوعی ولخرجی نداشته باشید. تنها در بخش هایی که مهم هستند و احساس می کنید زورتان به رقبا نمی رسد، باید از سی پی ها بهره ببرید؛ چرا که تعداد آن ها چندان هم زیاد نیست و بسیار سخت به دست می آید. در وهله اول باید بگویم که می توان سی پی ها را خریداری کرد، اما روش هایی برای دریافت رایگان آن ها هم وجود دارد که بد نیست به آن ها توجه داشته باشید.

یکی از این راه ها، غارت منابع بازیکنان در بازی است. وقتی شما شخص را در بازی از بین می برید، می توانید از منابعش استفاده کنید. این جاست که شاید با چند سی پی هم مواجه شوید. هر چند وقت یک بار، بتل پس هایی هم در بازی ایجاد می شوند که می توانید در آن ها شرکت داشته و در نهایت چند سی پی دیگر را نیز دریافت کنید. البته این بتل پس ها باید خریداری شوند.

جالب است بدانید که با باز کردن برخی از سلاح ها در فروشگاه این بازی هم چند سی پی به شما داده می شود. علاوه بر آن، تیم سازنده هر از گاهی در حساب رسمی توییتر خود از برگزاری رویداد ها و چالش هایی صحبت می کند. اگر سعی کنید که در این رویداد های دشوار شرکت کنید و در نهایت پیروز میادین شوید، پاداش های ارزنده ای به شما اعطا خواهد شد. این جوایز به صورت اتفاقی در اختیارتان قرار می گیرد و ممکن است سی پی ها را هم در گوشه ای از آن ها مشاهده کنید.

 

منبع: https://nasrino.ir/technology/digital/196113/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن