برای خرید کتاب کنکور با تخفیف از کدام سایت اقدام کنیم؟

کتابفروشی کنکور Medabook جامع ترین مرکز تهیه و توزیع کتب درسی و کتب درسی از انتشارات مختلف در تهران ، زیر مجمو

توسط ABTINNEWS در 17 اردیبهشت 1400

کتابفروشی کنکور Medabook جامع ترین مرکز تهیه و توزیع کتب درسی و کتب درسی از انتشارات مختلف در تهران ، زیر مجموعه موسسه مشاوره و برنامه ریزی کنکور IDnovin است. شما می توانید برای خرید کتاب کنکور مورد نیاز خود با نرخ تخفیف بالا به این سایت بروید و آن را به صورت رایگان ارسال کنید.

بانک کتاب کنکور مدابوک، مرجع بیش از ۳۰۰۰ جلد کتاب از تمامی انتشارات شامل، گاج، خیلی سبز، مهر و ماه، نشر الگو، قلمچی، مبتکران و ... می باشد. دانش آموزان پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم می توانند گاها تا ۵۰ درصد تخفیف برای تهیه کتاب های مورد نیاز خود از سایت مدابوک برخوردار شوند.

ویژگی های سایت خرید کتاب کنکور مدابوک:

همانطور که می دانید بسیاری از مراکز و سایت های ایران متعهد به ارائه خدمات فروش کتاب های امتحانی هستند ، اما ویژگی های مدابوک که آن را از سایر فروشگاه ها متمایز می کند شامل موارد زیر است:

1- کتاب آنلاین کنکور را بدون نیاز به مراجعه حضوری سفارش دهید

در سال های اخیر ، در نتیجه ویروس کرونا و خطر مراجعه حضوری به فروشگاه ها ، نیاز به مراجعه آنلاین برای سفارش کتاب کنکور به شدت احساس می شود. با خرید کتاب کنکور مادابوک ، تمام مراحل اخذ ، پیگیری و پشتیبانی بصورت آنلاین انجام می شود و می توانید بدون نگرانی کتابهای مورد نیاز خود را در خانه تهیه کنید.

2- حداکثر تخفیف برای خرید کتاب (حداکثر 50٪ تخفیف)

مزیت دیگر استفاده از این کتابفروشی ارائه بیشترین تخفیف برای خرید کتاب است. بسته به نوع چاپ و دوره ، کتاب ها می توانند 20 تا 50 درصد تخفیف داشته باشند. در شرایطی که ممکن است برخی والدین نتوانند کتاب کافی برای دانش آموزان خود تهیه کنند ، این تخفیف ها می تواند به برقراری عدالت آموزشی در سراسر ایران کمک کند.

3- مشاوره تلفنی خرید کتاب کنکور

همانطور که می دانید ، برای خرید کتاب کمک درسی ، شما باید از بین انتشارات مختلف انتخاب کنید. بسیاری از نشریات وجود دارد که اکثر دانشجویان نمی توانند به راحتی کتاب درست و غلط را انتخاب کنند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد فروشگاه کتاب مدابوک ، امکان جلسه مشاوره تلفنی پیش خرید رایگان است که از بهترین رتبه بندی های منطقه شما ساخته شده است. این بدان معنی است که مشاوران برتر کتاب را بر اساس سطح تحصیلات شما پیشنهاد می دهند.

برای استفاده از این فرصت می توانید با شماره 021284254 تماس بگیرید یا فرم های مشاوره رایگان را در وب سایت مدابوک پر کنید تا مشاوران بتوانند با شما تماس بگیرند.

4- ارسال رایگان کتاب خرید کتاب کنکور

از دیگر مزایای سایت مدابوک امکان دریافت کتاب های خریداری شده توسط شما با ارسال رایگان آنهاست. کلیه سفارش های بالای 200000 تومان مشمول این فرصت می شوند. بنابراین ، اگر می خواهید کتاب های درسی را از انتشارات مختلف دریافت کنید ، این گزینه می تواند هزینه های شما را کاهش دهد.

5- پشتیبانی قوی و لحظه ای

پس از خرید ، یک تیم پشتیبانی قدرتمند می تواند شما را راهنمایی کند ، درصورت نیاز به پیگیری محموله یا پاسخگویی به سوالات خود. مددکاران به سرعت مشکل شما را حل می کنند و به تمام سوالات شما پاسخ می دهند. همچنین می توانید کد رهگیری کالای پستی خود را دریافت کرده و در هر زمان از طریق سیستم ردیابی پستی آن را دنبال کنید.

6- تحلیل کامل کتابها به صورت متن و فیلم از رتبه های برتر کنکور

یکی از اصلی ترین دغدغه های همه دانش آموزان قبل از خرید کتاب درسی برای کنکور ، دانستن کتاب نیست. در این سایت ، کلیه کتابهای موجود توسط مقامات ارشد موسسه آیدی نوین کاملاً مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند. تجزیه و تحلیل ها به صورت متن یا فیلم و مشخصات کتاب ها است ، از جمله تعداد صفحات ، نویسندگان ، نحوه استفاده و یادگیری ، و همچنین نقاط قوت و ضعف هر کتاب به طور کامل ذکر شده است.

مشاورانی که قبلاً از هر کتاب موجود در بازار برای کنکور خود استفاده کرده اند و با کمک آنها توانسته اند به رتبه های دو رقمی و سه رقمی برسند ، قطعاً می توانند کتاب ها را به شکلی عالی تجزیه و تحلیل کرده و شما را راهنمایی کنند.

انتشارات موجود در وب سایت Madabook

کتابهای کنکور سطح بالا را از بانک کنکور Medabook خریداری کنید

سایت Medabook از کلیه انتشارات آموزشی کتابهایی را تهیه و تکثیر می کند. در اینجا برخی از آنها وجود دارد.

کتابهای کنکور گاج را با تخفیف بخرید

انتشارات گاج به عنوان یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین ارائه دهندگان کتاب های درسی ، همیشه توسط طیف گسترده ای از دانش آموزان کلاس های 10 ، 11 و 12 استفاده شده است. از جمله مشهورترین کتابهای گاج می توانیم به مدت نیم ساعت در سراسر جهان ، کتابهای میکرو طبقه بندی گاج ، کتابهای iq گاج ، سیر تاپیاز و سایر موارد نام ببریم. خرید کتاب کنکور می توانید همه این کتاب ها را با تخفیف بالا از سایت مدابوک تهیه کنید.

تعداد زیادی کتاب سبز

تعداد زیادی کتاب جیبی خیلی سبز ، کتاب چند کنکور ، ماجراهای منو درسام ، کتاب های شب امتحان و موارد دیگر. آنها از محبوب ترین سری بسیاری از خیلی سبز هستند که می توانید با مراجعه به سایت کتاب مدابوک به راحتی آنها را تهیه کنید. و در تحصیل موفق باشید.

خرید کتاب های کنکور درسی مهر و ماه

کتابهایی با عنوان خورشید و ماه طلایی ، تست قدرت ، کتابها و خلاصه ای جامع از ماه اکتبر و مه نیز به طور کامل در مدابوک موجود است که می تواند تخفیف برای رزرو این انتشارات را فراهم کند ، بسیار زیاد اعمال می شود.

انتشار کتاب با تخفیف

کتاب های نشر الگو شامل موج آزمون ، کتاب های موضوعی و کتاب های جامع است. اگر می خواهید کتابهایی برای انتشار نمونه ها با تخفیف ویژه تهیه کنید ، می توانید آنها را از Medabook تهیه کنید و از فرصت سفارش و ارسال رایگان استفاده کنید.

برای کنکور قلم چی کتاب بخرید

پست دیگری که در سایت مدابوک موجود است ، انتشارات قلم چی است. کتاب های آبی کانون ، کتاب های زردی که شامل سوالات کنکور چند سال اخیر با پاسخ تشریحی ، کتاب های سه سطح و ... از محبوب ترین مجموعه های این انتشارات است که می توانید با تخفیف زیاد خریداری کنید.

دسته کتاب های موجود

در Medabook ، کتاب ها از پایگاه داده به پایگاه داده طبقه بندی می شوند. همچنین هر پایگاه شامل رشته های مختلفی است. به عنوان مثال ، می توانید با انتخاب دسته از کلاس آزمایشی پایه دوازدهم ، کلیه کتاب های موجود را انتخاب کنید و پس از بررسی آنها ، خرید کتاب کنکور هر یک را ادامه دهید.

نوع دیگر طبقه بندی براساس انتشارات است. به عنوان مثال ، اگر انتشارات gaj را انتخاب کنید ، تمام کتاب های آن نشریه برای شما نمایش داده می شود.

آخرین مطالب