آزمون آنلاين آيين نامه راهنمايي و رانندگي

آزمون آنلاين آيين نامه راهنمايي و رانندگي   آزمون آنلاين آيين نامه رانندگي به نوعي امتحان گفته مي‌ش

توسط ABTINNEWS در 10 مهر 1399
آزمون آنلاين آيين نامه راهنمايي و رانندگي   آزمون آنلاين آيين نامه رانندگي به نوعي امتحان گفته مي‌شود که از طريق کامپيوتر و يا انواع گوشي مي توانيد استفاده کنيد اين ازمون دقيقا شبيه سازي شده ودر اختيار شما قرار مي‌گيرد. همه متقاضيان بايد براي گرفتن گواهينامه و امتحان مقدماتي و اصلي را با موفقيت طي کنند. ما به شما توصيه مي‌کنيم تا قبل از رفتن به سر جلسه آزمون، با نمونه سوالات آيين نامه آشنا شويد. در آزموني که ما براي شما طراحي کرديم همانند آزمون آيين نامه رانندگي است که قرار است شرکت کنيد، زمان امتحان دقيقا همان ?? دقيقه و تعداد سوالات ?? عدد سوال مي باشد. آزمون آيين نامه رانندگي

چرا توصيه مي‌کنيم آزمون آنلاين آيين نامه رانندگي شرکت کنيد؟

شايد شما هم از آن دسته از کاربراني هستيد که با خود مي گوييد چرا آزمون آنلاين آيين نامه رانندگي شرکت کنيم؟ بهتر نبود سوالات به صورت pdf در اختيارتان قرار مي گرفت؟ در پاسخ سوال شما بايد بگوييم که وقتي آزمون به صورت pdf باشد فقط جهت آشنايي شما با نمونه سوالات است. ولي با آزمون آنلاين شما هم با نمونه سوالات آشنا مي شويد وهم دقيقاً با شرايط برگزاري امتحان خودتان را محک مي‌زنيد.  

آزمون آنلاين آيين نامه رانندگي بهتر است يا نمونه سوالات با جواب؟

توصيه ما براي يادگيري شما اين است که هيچ وقت از نمونه سوالات با جواب براي آمادگي در هر امتحاني استفاده نکنيد. زيرا با اين روش جواب صحيح در ذهن شما براي هميشه نمي ماند و بعد از مدتي از خاطرتان مي‌رود. ولي وقتي بعد از امتحان سوالات را با جواب ها بررسي کنيد بيشتر در ذهنتان باقي مي ماند.  

بهترين زمان براي شرکت در آزمونهاي آنلاين آيين نامه رانندگي چه موقع است؟

براي اينکه شما بازدهي خوبي از اين آزمونها داشته باشيد بهتر است دو يا سه روز قبل از امتحان شروع به آزمون دادن کنيد. بهترين روش اين است که در آزمون اول شرکت کنيد و بعد از پايان جوابهاي اشتباه خودتان را با جواب درست مقايسه کنيد تا نقاط ضعف به نقاط قوت تبديل شود. فراموش نکنيد که حتما بعد از ديدن پاسخ صحيح يک دور به صورت مرور آنها را مطالعه کنيد تا برايتان به طور دقيق تداعي شود.  

آيا با دادن آزمون آنلاين در سايت شما به طور حتم در امتحان قبول ميشويم؟

اين تضمين را به شما مي دهيم که با توضيحات بالا و آموزش هاي مفيد در سايت ما با در دست داشتن آزمون هاي آنلاين به صورت رايگان آمادگي کامل براي قبولي در امتحان آيين نامه را در همان بار اول داشته باشيد.  

آيا خواندن تمام کتاب آيين نامه الزامي است؟

هر شخصي براي آزمون دادن يک کتابي بايد اول آن را به طور دقيق مطالعه کند تا بعد بتواند به سوالات آن امتحان پاسخ صحيح است. اما ما به شما اين اطمينان را مي دهيم که در فرصت کمي که پيش رو داريد حتي بدون مطالعه يک صفحه از کتاب با دادن آزمون هاي آنلاين سايت ما به بالاترين شانس قبولي برسيد. هميشه خواندن سوالات و شرکت در آزمون هاي شبيه سازي شده براي افزايش تسلط شما حتي در زمان کم، بهتر از خواندن خط به خط کتاب آيين نامه است.  

با سوالات سايت درايوينگ ما به روز شويد

هميشه سوالات‌ ايين‌نامه رانندگي از بانک ‌سوالات مشترک است اما هر سال ما شاهد تغييرات در امتحان ها هستيم. شما هم اگر دنبال سوالات به روز و بهترين مجموعه ايد حتماً در آزمون آنلاين سايت ما شرکت کنيد تا درصد موفقيت شما را بالا ببريم.  

آموزش آيين نامه راهنمايي و رانندگي

آموزش آيين نامه رانندگي شامل قوانين و مقررات دستورات راهنمايي و رانندگي است که براي ايمني به مراقبت در جاده ها و خيابان ها و کاهش حوادث رانندگي و تصادفات ايجاد شده اند. آموزش صحيح دادن به متقاضيان انواع گواهينامه هاي رانندگي با ماشين يکي از ضروريات است و اجراي آن براي موسسات آموزشي لازم است.  

در آزمون آيين نامه اصلي چه چيزي امتحان گرفته ميشود؟

  1. مفاهيم کامل دريافت گواهينامه
  2. آشنايي با قوانين راهنمايي و رانندگي
  3. قوانين ترافيکي و شيوه رانندگي امن با ماشين
  4. آشنايي با سيستم فني خودرو
  5. راههاي تعمير و نگهداري قطعات ‌ماشين
  6. فرهنگ سازي و حقوق شهروندي
  7. آشنايي با تابلوهاي راهنمايي و رانندگي
  8. يادگيري کامل اصطلاحات تخصصي راه و جاده
 

آيا سوال هاي آيين نامه اصلي براي آزمون مقدماتي مفيد است؟

تجربه هاي گوناگون افسران مجرب از امتحان هاي قبلي کارآموزان گواه بر اين است که اکثر افراد براي آزمون مقدماتي با وقت بيشتر و استرس کمتر آماده مي شوند. پس ما به شما توصيه مي کنيم که تمام سوال هاي آزمون آنلاين ما را با جواب مطالعه کنيد تا براي هر دو آزمون موفق باشيد.  

انواع سوالات آيين نامه اصلي

1- سوالات مفهومي: پاسخ دادن به اين سوالات مربوط به دانش شما در رانندگي است. حتي ممکن است شما دقيق قانون مربوط به سال تهيه شده را بلد باشيد ولي بين دو گزينه شک کنيد، چون درهنگام مطالعه به نکته مطلب توجه نکرديد. 2- سوالات حفظي: براي اين سوالات خواندن دو يا سه بار نکته قبل امتحان کافي است. ممکن است شما هم مي تابلوها و علائم را حفظ باشيد ولي از خاطرتان برود براي اين منظور تکرار بهترين راه براي ماندگاري سوالات در ذهن شماست. سوالات آيين نامه اصلي در بخش حفظي بيشتر در تابلوها نمود مي کند. در اينجاست که حافظه تصويري با تکرار، در مدت طولاني بهتر است. 3- سوالات تحليلي: اين نوع سوالات داراي حجم کم، ولي به تمرکز بالايي در سر جلسه نياز دارند. اين سوالات را بايد در سر جلسه با تحليل جواب داد که باعث ايجاد فشار و استرس مي شود. تنها راه حل اين است که سوالات تحليلي را قبل امتحان چند بار بررسي کنيد. سوالات تحليلي شامل حق تقدم و تحليل شرايط و حوادث است. با شرکت در آزمون هاي آنلاين ما مي توانيد با اين سبک سوالات آشنا شويد. 4- سوالات تجربي: سوال هايي که در هنگام رانندگي به صورت عملي با جواب آنها آشنا مي شويد. تنها راه جواب دادن به اين سوال‌ها از طريق تجربيات اصولي رانندگي امکان دارد. حتي اگر کتاب آيين نامه را نخوانيد ولي رانندگي شما خوب باشد.  

نکات مهم در مورد خواندن نمونه سوالات آيين نامه و آزمون انلاين

1- بدون نگاه کردن به جواب، سوالات را جواب دهيد. 2- آزمون را براي خود شبيه سازي کنيد. 3- نقاط قوت و ضعف خودتان را در آزمون انلاين پيدا کنيد. [caption id="attachment_5496" align="aligncenter" width="960"]بسته طلايي سوالات آيين نامه رانندگي بسته طلايي سوالات آيين نامه رانندگي[/caption]

آيا هر نمونه سوال آيين نامه و آزمون آنلاين اي براي مطالعه مناسب است؟

متاسفانه خيلي از افراد براي سود خودشان بدون تخصصي اقدام به برگزاري آزمون هاي آنلاين و انتشار سوالات آيين نامه با پاسخنامه اشتباه مي کنند که اين مسئله براي تشخيص هنرجويان سخت است و باعث شکل‌گيري اشتباه پاسخ در ذهن آنها مي‌شود. بلد نبودن مطلب بهتر از اشتباه در يادگيري آن است، زيرا تغيير دادن اين جوابها در ذهن مشکل است. برگزاري آزمون هاي آنلاين و انتشار سوالها بدون نظارت مربيان و افسران با تجربه کار اشتباهي است که بعضي سايت ها انجام مي دهند. به شما توصيه مي کنيم که حتما سوال ها را از سايت هاي معتبر دانلود و استفاده کنيد. تيم طراحي با تجربه ما سال‌هاست که در زمينه آزمون و تدريس به هنرجويان با سابقه طولاني مشغول به کار است و از تمام جزئيات آزمون آيين نامه و سوال هاي آن اطلاع دارد. به شما اين اطمينان را مي‌دهيم که در فضاي شبيه سازي آزمون ما و با در اختيار گرفتن سوال هاي آزمون در امتحان با، بالاترين نمره قبولي را کسب کنيد.  
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن