از چه روش هایی می توانیم یوسی را به دست آوریم؟

در بسیاری از بازی هایی که به صورت آنلاین و درون برنامه ای انجام می شود، امکان دریافت پولی برای انجام بهتر و حر

توسط ABTINNEWS در 21 تیر 1400

در بسیاری از بازی هایی که به صورت آنلاین و درون برنامه ای انجام می شود، امکان دریافت پولی برای انجام بهتر و حرفه ای تر بازی وجود دارد و می توان با استفاده از آن پیشرفت زیادی در بازی داشت.

بازی پابجی نیز همین طور می باشد و پول خاص خود را دارد؛ یوسی همان پولی است که می توان با آن برای خرید و ارتقاء تجهیزات نظامی زیادی و آپگرید شخصیت ها در بازی اقدام کرد و بسیاری از موارد را به دلخواه خود در بازی پابجی تغییر داد و از آنها استفاده کرد. یوسی را می توان به صورت رایگان یا با پول واقعی خریداری کرد. در ادامه به شما عزیزان انواع روش های کسب یوسی را خواهیم گفت، پس تا پایان با ما همراه باشید.

روش های جدید برای دریافت یوسی پابجی:

اگر بخواهیم روش معمول و مورد استفاده برای خرید یوسی را معرفی کنیم، باید بگوییم با استفاده از پرداخت پول می توانید یوسی خرید کنیم و از آن استفاده کنیم، اما آیا همه افراد قادر به انجام این کار هستند؟ خیر پس راه دیگری را باید پیش بگیریم و آن نیز استفاده از روش های دیگری است که برای کسب یوسی وجود دارد و در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

روش رایگان دریافت یوسی  با پاسخ به Surweys برای دریافت اعتبار در Google Play

با دیدن این عنوان، به این فکر می کنید که این نظرسنجی ها کجاست که می خواهید به آنها پاسخ دهید و اعتبارGoogle Play را از طریق آن دریافت کنید. یا چگونه می توان این اعتبار را به یوسی پابجی تبدیل کرد!؟

خب، ابتدا باید برنامه google opinion rewards را در تلفن Android خود نصب کنید. سپس آن را وارد کرده و به سوالاتی که به شما داده می شود پاسخ دهید. در ابتدا ممکن است جایزه ای دریافت نکنید، اما بعد از مدتی دریافت اعتبار Google Play را شروع می کنید.

وقتی اعتبار کافی دارید، بازی Pubgi را باز کنید و اعتبار UC را وارد کنید، که همان قسمت خرید UC است. پس از ورود به این بخش، روش پرداخت را در google play balance قرار دهید.

 

انجام مسابقات رویال پس در بازی پابجی: با انجام این بازی ها شما در ابتدا چند یوسی برای وارد شدن خرج می کنید اما شک نکنید که با پیروزی در این مسابقات و رسیدن به مراحله نهایی شما می توانید یوسی های بسیار زیادی کسب و از آنها استفاده کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن