فلوریدا coronavirus پاسخ به MLB ماندن در منزل برای زمستان آموزش 2.0 | نظر

تام D'angelo پالم بیچ پستمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 25, 2020بازی توپ!مگر, البته, شما در حال صحبت

توسط ABTINNEWS در 5 تیر 1399

بازی توپ!

مگر, البته, شما در حال صحبت کردن در مورد از سرگیری بهار آموزش در فلوریدا که نمی خواهد اتفاق می افتد با خارج از کشور تیم امید بستن به در خانه بمانند.

فکر می کنم در مورد آن. فلوریدا در پاسخ به این coronavirus همه گیر شده است تا جناح که تیم از نیویورک و بوستون و دیگر سخت-آمار لکه های اوایل تعیین کرده اند که آنها امن تر از سرگیری آموزش بهار در زادگاه خود نسبت به خطر سفر به یکی از کشور های در حال ظهور نقاط داغ.

که می تواند آنها را سرزنش ؟ در حالی که در موارد بسیاری از مناطق شهری در ادامه روند نزولی مسیر فلوریدا منحنی است که به دنبال مخالف آنچه شما می بینید بیرون آمدن کلیتون Kershaw دست.

این منحنی است که از 6 تا 12.

فلوریدا تاسیس یک رکورد دیگر روز شنبه با 5,511 موارد جدید. در پنج روز گذشته فلوریدا تعداد منفجر شد و تنها با کمتر از 20,000 موارد جدید ترکیب شده است. به عنوان چهارشنبه, 23 متحده تا به حال نرسیده 20,000 مجموع موارد از زمان شروع این بیماری همه گیر.

این بار تیم باید بازگشت به فلوریدا به کار عرق و پایان آنچه را که آنها آغاز شده در ماه مارس قبل از بهار آموزش متوقف شد. این است که اقتصاد ما باید دریافت افزایش کمی با بازیکنان و مقامات از 13 تیم راه اندازی اردوگاه به مدت سه هفته برای آماده شدن برای کوتاه فصل است.

اما با این تعداد به سرعت در حال بالا رفتن از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis دستور دولت برای شروع بازگشایی در لیگ اصلی بیس بال تصمیم هفته گذشته به تعطیل تمام بهار امکانات آموزشی در فلوریدا و آریزونا سفارش آنها را به تحت عمیق, پاک, پس از بازیکنان و کارکنان از تعدادی از تیم های آزمایش مثبت برای COVID-19.

هفته گذشته آستروس و اتباع خود را بسته بندی شده تجهیزات کامیون در FITTEAM Ballpark را از سواحل پالم به بازگشت به شیکاگو و واشنگتن بود.

سنت لوئیس را تایید کرده است این تیم قصد دارد برای راه اندازی مجدد بهار آموزش در Busch ورزشگاه به جای سفر به راجر دین ورزشگاه در مشتری است.

تنها تیم است که از سرگیری تمرینات در فلوریدا دو واقع در دولت Marlins و اشعه. هر دو به احتمال زیاد ماندن در خانه خود را در شهرستانها.

بنابراین بیس بال, است, برگشت, برای بهتر یا بدتر. مجادله بازیکنان و صاحبان نمی تواند به یک توافق برای, بهترین راه برای اقدام از لحاظ اقتصادی مجبور لیگ به اجرای 60 بازی فصل بدون طرفداران — 40 بازی در این بخش و 20 interleague بازی — شروع جولای 23 یا 24.

نگاه در سمت روشن فلوریدای جنوبی; Marlins نمی خواهد از دست دادن 100 بازی.

ما تا به حال حریص میلیاردرها و میلیونرهای رفتن به عقب و جلو بیش از پول و تعداد بازی ها در حالی که میلیون ها نفر از آمریکایی ها در حال تعجب که چگونه آنها پرداخت خواهد شد در ماه آینده وام مسکن یا اجاره و یا که در آن پول خواهد آمد از برای تغذیه خانواده خود را در هفته آینده.

بازیکنان مانند اشعه پارچ بلیک اسنل تعهد به بازی این سال برای کاهش حقوق و دستمزد 3.5 میلیون دلار و گفت: "من باید پول من. من بازی نیست مگر اینکه من مال من باشه" است که در لیست برای تن-ناشنوا نقل قول از سال است.

یا اتباع پارچ حداکثر Scherzer عضو هیئت اجرایی لیگ اصلی بیس بال بازیکنان, انجمن, ارسال بر روی رسانه های اجتماعی در اواخر مارس بازیکنان تا به حال "هیچ دلیلی برای درگیر" در مذاکرات بیشتر کاهش دستمزد فراتر از توافق pro-دارای حقوق. Scherzer ساخته شده $37.5 میلیون فصل گذشته را ساخته اند $36 میلیون نفر در این فصل اگر یک فصل کامل بازی شد.

قرمز پارچ ترور Bauer خلاصه بیس بال تا کاملا با این پست در توییتر

"این مطلق مرگ برای این صنعت به حفظ و عمل به آن شده است. هر دو طرف. ما در حال رانندگی اتوبوس مستقیم از یک صخره. چگونه است که این خوب است برای هر کسی که درگیر است ؟ COVID-19 ارائه شده در حال حاضر از دست دادن از دست دادن وضعیت و ما به نحوی در بر داشت یک راه برای آن را بدتر می کند. باور نکردنی است."

اما تعجب آور نیست.

پس از همه, ما در حال حرف زدن بیس بال.

دو طرف توافق کردند در سلامت و پروتکل های ایمنی در چهارشنبه آخر مانع به آنچه که قطعا خواهد بود یک مخدوش شود.

و فقط به عنوان آن اتفاق می افتد می آید, اخبار رشته کوه های راکی All-Star outfielder چارلی Blackmon اولین بار است که اتحادیه عمده شناسایی شده به آزمایش مثبت برای COVID-19. این بعد از 40 MLB بازیکنان و کادر اعضای دارای آزمایش مثبت است.

فصل را COVID-19 خاص مجروح لیست.

شصت و بازی به معنی هر چیزی می تواند اتفاق می افتد. هر تیم می تواند برای یک ماه یا بیشتر و سوار آن حرکت به یک سری جهانی. بله حتی Marlins.

دریافت آماده برای یک فصل با بازدید کمتر و اجرا می شود اما مقدار زیادی از اشتباهات.

اما هیچ چیز می تواند بیشتر مناسب برای این فصل از دیدن یک, می گویند, Mariners-آرام جهان سری.

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن