فواره پارک می گوید: آن باز ماندن تا اوت 2 و تجدید نظر COVID مجوز شماره

انزال زن, Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 5:07 PM EDT Jul 27, 2020فواره پارک در ردینگ می گوید این برنامه برا

توسط ABTINNEWS در 7 مرداد 1399

فواره پارک در ردینگ می گوید این برنامه برای اقامت تا تاریخ 2 اوت و چالش سفارش از شهرستان به توقف عملیات در روز دوشنبه و یا آن عمومی, استخر, لغو مجوز بیش از COVID-19 دستورالعمل.

در بیانیه ای که روز دوشنبه منتشر پارک صاحب ژوزف مورفی گفت: این پارک مشغول به کار بود از نزدیک با county, پس از آن بود "تعجب و تاسف" در شهرستان را به منظور متوقف کردن عملیات.

بیشتر: به روز رسانی: Shasta County برای لغو فواره پارک استخر مجوز برای باز ماندن

شهرستان نشده بازگشت پیام به دنبال یک به روز رسانی وضعیت پنج شنبه.

در بیانیه خود مورفی گفت: این پارک افتتاح دو هفته بعد از آن به طور معمول و برنامه ریزی شده به حدود یک ماه اوایل به جای معمول بسته در سراسر روز کارگر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

مورفی گفت: این پارک زیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری رهنمودهای اما او مشخص نیست چه کسانی که شبیه به پارک.

در وب سایت خود پارک می گوید: در آن انجام افزایش تمیز کردن بهداشتی, کاهش ظرفیت و ارتقاء اجتماعی فاصله در حالی که همچنین تشویق مهمانان به پوشیدن ماسک به طوری که آنها نمی "تباهی سرگرم کننده برای همه است."

"ما در حال انجام بهترین های ما برای تامین امن و محیط زیست برای Shasta County خانواده" مورفی بیانیه می خواند.

اما این شهرستان روز شنبه اعلام کرد که این امر می تواند لغو پارک عمومی, استخر, اقامت, اگر آن را نمی بس عملیات زیرا هر دولت دستورالعمل آن پارک آب با اسلاید و برخی عوامل مرتبط با جاذبه های باید بماند بسته از آنجا که از virus. این شهرستان نیز گفت: آن را به حال به کارگردانی پارک نزدیک چندین بار به هیچ avai

شهرستان نمایندگان گفت: بودهاند که بدون نقاب مردم در پارک شلوغ — برخی از خارج از منطقه شدند و قرار دادن جامعه در خطر است.

Shasta County تا به حال نزدیک به 300 تایید coronavirus موارد و هشت مرگ و میر.

بیشتر: Coronavirus: کارشناسان وزن در روانشناسی ماسک-مقاومت

آن را بلافاصله روشن است که چه شهرستان گام بعدی خواهد بود.

این است که در حال توسعه داستان. بررسی برای به روز رسانی.

بیشتر: Coronavirus به روز رسانی: Shasta County مجموعه رکورد برای اکثر موارد در یک روز

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب