هشدار: اقامت در خارج از سنت لوسی رودخانه در روزولت پل لیتون پارک Sandsprit پارک

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:38 PM EDT 29 مه سال 2020دولت صادر آب مشاوره های جمعه به مدت

توسط ABTINNEWS در 10 خرداد 1399

دولت صادر آب مشاوره های جمعه به مدت سه سنت لوسی رودخانه سایت با باکتری های سطح.

مردم باید از تماس با آب در:

  • روزولت پل در مرکز شهر استوارت
  • پیر نخل پل شهرستان در لیتون پارک
  • Sandsprit پارک در نزدیکی پورت سلرنو

نتایج حاصل از نمونه های آب گرفته شده و سه شنبه و پنج شنبه نشان داد بالاتر از سطح نرمال روده, باکتری, نشانه ای از آلودگی مدفوعی با توجه به فلوریدا در بخش بهداشت و درمان در شهرستان مارتین.

نمونه های گرفته شده از روز گذشته استوارت Sandbar در رودخانه هند تالاب بین سیوال نقطه و Sailfish نقطه نیز بالاتر از حد نرمال است. اما نمونه گرفته شده پنج شنبه بود بازگشت در محدوده قابل قبول بنابراین هیچ اخطار صادر شد که برای سایت.

روده باکتری های ساکن روده انسان و حیوانات است. خطرات بالقوه بهداشتی برای کسانی که مصرف و یا در تماس با آب عبارتند از ناراحتی معده و اسهال و سوزش چشم و خارش پوست است.

هشدار شرح زیر است چندین روز از سنگین باران است. باکتری ها به طور معمول از رواناب فاضالب های سطحی, حیوانات خانگی, حیات وحش و انسان فاضلاب.

هشدار باقی خواهد ماند و در اثر در سایت تا نمونه باکتری ها در سطح قابل قبول. مناطق مورد آزمایش قرار خواهد شد دوباره جمعه.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: ارتش سپاه باز می شود سنت لوسی رودخانه floodgates برای سد نگهداری درست قبل از تخم ریزی صدف

بیشتر: ارتش و سپاه به تدریج بازگشایی مناطق تفریحی از جمله پارک در سنت لوسی قفل و سد

چگونه آب ؟

بررسی باکتری های سطح آب در نزدیکی شما با TCPalm را در نقشه های تعاملی. توجه داشته باشید: نقشه منعکس جدید مشاوره تا زمانی که یک به روز رسانی خودکار در 5 p. m.

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن