ورو بیچ شورای شهر رو انتخاب اگر عضو شورای جو گور استعفا شنبه

کالین Wixon Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:13 PM EDT مارس 18 سال 2020ورو بیچ — اگر عضو شورای شهر جو گور شر

توسط ABTINNEWS در 30 اردیبهشت 1399

ورو بیچ — اگر عضو شورای شهر جو گور شرح زیر از طریق خود اعلام کرد قصد استعفا شنبه, بقیه شورای تصمیم به چگونه — و یا اگر به جای او.

گورهای روز شنبه اعلام کرد در Facebook او برنامه ریزی شده برای استعفا پس از فقط شش ماه در دفتر با استناد به "شخصی تلفات" از موقعیت.

در روز دوشنبه — به عنوان او را از طریق آخر هفته — او کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد دلایل خود را. استعفای خود را تبدیل خواهد شد و بلافاصله موثر است.

بیشتر: Vero Beach, عضو شورای شهر جو گور می گوید او قصد دارد به استعفا شنبه

این شورا دارای سه گزینه در صورت خالی با توجه به شهر کارمند Tammy Bursick. آن را می تواند تعیین جایگزینی برای خدمت تا نوامبر. 3 انتخابات زمانی که کسی می تواند اجرا باقی مانده از قبرهای منقضی نشده اصطلاح; آن می تواند ترک صندلی خالی تا انتخابات; و یا آن را می تواند درخواست رژیم صهیونیستی. ران DeSantis برای پر کردن جای خالی Bursick گفت.

شهردار تونی جوان می خواهد به گور تجدید نظر کند.

"من واقعا به دنبال به جلو به کار کردن با همه است," او گفت:. "(Graves' اعلام شد) یک شگفتی بزرگ است."

وجود ندارد و گورها " تغییر از قلب جوان گفت: او به نفع نامگذاری جایگزینی بلافاصله.

"این مهم است که پنج نفر وجود دارد," او گفت:.

گور و تازه وارد ری نویل انتخاب شدند به اولین نظر در نوامبر است . گورهای شد بالاترین رای گیرنده در میان هشت نامزد.

بیشتر: جو گور و ری نویل برنده کرسی در ورو بیچ شورای شهر انتخابات در ورو بیچ.

بیشتر: ساحل Vero درخواست رژیم صهیونیستی است. DeSantis برای سرعت بخشیدن به دولت COVID-19 بازگشایی برنامه ریزی برای کمک به کسب و کار

مدرسه سابق عضو هیئت مدیره مت مک کین گفت که او مربوط به قبرهای وضعیت. در طول دو دوره در هیئت مدیره مدرسه از 2008-2016, مک کین گفت: "او گاهی اوقات در نظر گرفته استعفا به دلیل او تا به حال به اندازه کافی.

"همه چیز شخصی است. آن را تبدیل به یک احساس ناامیدی" مک کین گفت. وجود دارد "واقعا شخصی, عرق حملات" از مردم در برخورد با حکم از تالاهاسی و سیاستمداران محلی, او گفت:.

"این بسیار تضعیف روحیه" او گفت:.

برای قبر و بخشی از انگیزه او متولد شد و از نا امیدی.

"من فکر کردم من می تواند تفاوت" او posted on Facebook. "به نظر من دریافت کرده اند و نادرست پوشش رسانه ای دردناک است, به ویژه هنگامی که وجود دارد هیچ تلاشی برای تعیین حقایق واقعی. من می دانم که اکثریت قریب به اتفاق پشتیبانی از من اما خانواده من این مسائل را می خواند. من با دریافت پیام های خصوصی من تکرار نمی توانید."

 می خواهید بیشتر Treasure Coast خبر ؟ اگر شما در حال حاضر یک مشترک به TCPalm با تشکر از شما! اگر نه لطفا عضویت و کمک به نگه داشتن اخبار شما می خواهید در آینده است.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن