UCLA در اخبار, مارس 17 سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط ABTINNEWS در 29 فروردین 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

غذا خوردن عجیب و غریب است در حال حاضر. در اینجا این است که چگونه به عقب بر گردیم به حالت عادی | نیویورک تایمز

"این بار مهم نیست سن شما برای انجام یک امتحان خود گفت:" دکتر Zhaoping Li مدیر مرکز تغذیه انسان و رئیس بخش تغذیه بالینی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "استفاده از این پنجره فرصت برای کشف کردن آنچه خوب است برای بدن ما چه می تواند ما را برای بدن ما و پس از آن امیدوارم شما یک برنامه است که همه چیز را ری استارت دوباره."

مطالعه از مغلوب ساختن پیشی جستن-تبلیغ مواد مخدر متوقف شد به دلیل مشکلات قلبی | ایالات متحده آمریکا امروز

بسیاری از بیماری های عفونی پزشک شک اثر کلروکين و هیدروکسی کلروکین برای درمان COVID-19 گفت: اتو یانگ استاد بیماری های عفونی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. استدلال خود را بر اساس تاریخ. در حالی که چندین آزمایشگاه مطالعات نشان داده اند کلروکين به خوبی نشان می دهد فعالیت های خود در مقابل ویروس ها از جمله ایدز و آنفولانزا "همه کارآزمایی بالینی کنترل شده درمان این بیماری موفق," او گفت:.

است دولت نگه داشتن درب در COVID-19 دانش ؟ | Los Angeles Times

دکتر ریچارد جکسون که در خدمت به عنوان کالیفرنیا دولت سلامت افسر تحت رژیم صهیونیستی است. آرنولد شوارتزنگر گفت: این بسیار مهم است که بهداشت عمومی سازمان ها و رهبران سیاسی نگه داشتن ساکنان آگاهانه با به اشتراک گذاشتن داده ها در محلی نقاط داغ, عفونت, نرخ و جمعیتی در جوامع خود. "به عنوان اصل کلی و عمومی حق دارد به اطلاعات مهم است که تاثیر خود را سلامت" گفت: Jackson, استاد ممتاز بازنشسته در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی.

چگونه جهان را squarest ماهی می شود | نیویورک تایمز

مالکوم گوردون استاد بازنشسته بوم شناسی و زیست شناسی تکاملی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس به نام نتایج جدید "علمی صدای اصلاحات" در دهه تلاش برای کشف کردن چگونه boxfish کار می کنند. اما او همچنان در طرف مقابل از بحث ثبات و فکر می کند کاراپاس کمک می کند تا برای ایجاد ثبات در ماهی. این boxfish اما نگه داشتن انجام آنچه انجام می دهند بهترین: رانندگی دانشمندان به حواس پرتی خود را بعید است حرکت می کند.

دولت ائتلاف نژاد برای مبارزه با ویروس اما شکاف ها همچنان باقی است | ایسنا

"آن مناسب نخواهد بود اگر دولت می گوید: " ما نیاز به در نظر گرفتن محدودیت های خاموش' با تعداد زیادی از موارد است که پس از آن صادر می شود به همسایگان خود و پایمال کردن خود سیستم مراقبت های بهداشتی گفت:" رابرت Kim-Farley استاد اپیدمیولوژی دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "این مهم به عنوان یک همسایه خوب."

زمین راه dustier از ما فکر | Space.com

در یک مطالعه جدید دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس (UCLA) دریافتند که وجود دارد این است که چهار بار به عنوان مقدار درشت گرد و غبار در سیاره ما جو از قبلا دیده شده است و در مدل های آب و هوا. "به درستی نشان دهنده تاثیر گرد و غبار به عنوان یک کل در سیستم زمین, آب و هوا, مدل باید دقیق درمان درشت گرد و غبار در جو" Adeyemi Adebiyi اولین نویسنده در این پژوهش و پژوهشگر فوق دکترا در دانشگاه UCLA گروه جوی و اقیانوسی دانشگاه علوم گفت. (UCLA جاسپر Banshee نیز به نقل از.)

در کالیفرنیا اوایل coronavirus عمل باعث می شود یک تفاوت | الجزیره

"از اطلاعات به نظر می رسد بسیار روشن است که در اوایل کاهش باعث تفاوت در شرایط چگونه ما قادر به متوقف کردن گسترش ویروس" گفت: آن Rimoin یک استاد سلامت عمومی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "کالیفرنیا بود واقعا در مقابل بسته برای قرار دادن مقررات و قوانین در محل برای نگه داشتن مردم امن تر در صفحه اصلی به منظور ترویج و اجتماعی فاصله به تعطیل کردن کنسرت تعطیل حوادث بزرگ و ... تشویق مردم به پوشیدن پارچه ماسک. (Rimoin نیز در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه و سی ان ان.)

کروناویروس و اختلالات دستگاه گوارش | U. s. اخبار و گزارش جهانی

"این چیزی است که به ارمغان می آورد مردم به بیمارستان – آنها نمی توانند تنفس و یا آنها را در قفسه سینه تنگی می گوید:" [دکتر برنان] اشپیگل است که co-سردبیر مجله آمریکایی گوارش و استاد در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA. "اما آنچه که ما یاد گرفته ام در این میان این است که بسیاری از این بیماران که به بیمارستان آمده – در واقع بیش از نیمی از یک گوارشی شکایت در همان زمان به عنوان تنفسی شکایت."

بسیاری در لاتین محله فاقد شرایط لازم برای بودجه امداد | سرویس خبری شهرستان

"جهانی همه گیر است و قرار دادن یک نور افکن در ترک ما در شبکه امنیت اجتماعی که اغلب موفق به گرفتن آن در فقر زندگی می کنند که به طور نامتناسبی هستند مردم رنگ و مهاجران" گفت: Sonja دیاز, مدیر موسس UCLA لاتین سیاست و سیاست ابتکار و همکاری نویسنده این گزارش است. "کل محله را در صورت عدم اطمینان اقتصادی و بحران بهداشت عمومی به چشم پوشی از نیازهای خود را. ما تنها به عنوان سالم به عنوان آسیب پذیر ما و بسیاری از جوامع در لس آنجلس خواهد شد نیاز به کمک های مالی."

کم هزینه ونتیلاتور از خانه انبار قطعات | Medgadget

این آخرین توسعه می بیند گلن Meyerowitz, یک UCLA Biodesign همکار طراحی کم هزینه یک نمونه اولیه با استفاده از قطعات از انبار خانه یک زنجیره ای از ایالات متحده فروشگاه های سخت افزاری. کاملا گلن توسعه یافته و مونتاژ دستگاه تهویه در کمتر از یک هفته و درو در او تجربه کار در SpaceX به توسعه عملکرد دستگاه با وجود داشتن هیچ تجربه مستقیم ساخت دستگاه های پزشکی.

پرونده برای ادامه اجتماعی فاصله | ABC اخبار

"این مطالعه تایید می کند آنچه که ما اعتقاد بر این در حالی که است که مردم مسری حدود دو روز و نیم قبل از آنها نشانه توسعه. این واقعا تقویت اهمیت اجتماعی فاصله زیرا مردم می تواند به گسترش این بیماری زمانی که آنها بدون علامت" گفت: دانشگاه UCLA دکتر دیوید Eisenman.

Gov ماسک معامله را نشان می دهد تمایل برای برنامه های بزرگ چند جزئیات | آسوشیتد پرس

کارین Michels صندلی از گروه اپیدمیولوژی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس فیلدینگ دانشکده بهداشت گفت: کالیفرنیا شده است و به کمک آن ویروس مبارزه با عوامل فرهنگی مانند آن کم تراکم مسکن جمعیت جوان و دستياران سلامت کلی. اما او گفت: فرماندار سزاوار "مقدار زیادی از اعتبار برای اینکه سریع است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن