طوفان گرمسیری آرتور فرم کردن سواحل شرق فلوریدا

گزارش کارکنان گنج در سواحل روزنامه ها / صدای آمریکا شبکه - فلوریدامنتشر شده 12:22 AM EDT مارس 17 سال 2020طوفان

توسط ABTINNEWS در 28 اردیبهشت 1399

طوفان گرمسیری آرتور شکل گرفته در سواحل شرق فلوریدا در شنبه ملی طوفان مرکز در گزارش میامی در وب سایت خود را.

در 11 p. m. EDT دوشنبه, مارس 16 سال 2020 طوفان بيشترين پایدار باد از 40 مایل در ساعت و قوی تر gusts. مرکز طوفان در 29.4 شمال و 77.7 غرب در حدود 190 مایلی شرق-شمال شرق کیپ کاناورال و در حال حرکت شمال-شمال شرق یا 30 درجه در 13 مایل در ساعت.

حرکت به سمت شمال-شمال شرق انتظار بود شنبه شب و یکشنبه پس از آن سریع تر شمال شرقی حرکت دوشنبه. پیش بینی مسیر آرتور بود و انتظار می رود باقی می ماند و خاموش شرق سواحل فلوریدا و گرجستان در شب شنبه و یکشنبه و پس از آن حرکت در نزدیکی و یا در شرق سواحل کارولینای شمالی در روز دوشنبه ،

در 11 p. m. EDT شنبه, آرتور حدود 420 مایلی جنوب-جنوب غربی Cape Hatteras, کارولینای شمالی و یک طوفان گرمسیری دیده بان باقی مانده در اثر برای بخش دولتی که سواحل ظرف 48 ساعت. طوفان گرمسیری-نیروی باد تمدید بیرون تا 80 مایل از مرکز.

رزرو نیروی هوایی هواپیمای شناسایی در بر داشت زودتر شنبه که طوفان گرمسیری تشکیل داده بود از تقویت افسردگی گرمسیری.

اواخر شنبه اضافی تقویت شد هوا می افتد در طی 48 ساعت آینده.

آرتور بود و انتظار می رود برای تولید به طور کلی کمتر از 1 اینچ باران در جنوب فلوریدا از طریق پنج شنبه شب 1 تا 2 اینچ از بارش باران بیش از مرکزی و شمال غربی باهاما و 1 به 2 اینچ طول سواحل کارولینای شمالی در شب یکشنبه و دوشنبه.

اقیانوس متورم تولید شده توسط آرتور بودند موثر بر بخش هایی از شرق سواحل شمالی و مرکزی فلوریدا در شب شنبه. کسانی که متورم شد و انتظار می رود به گسترش شمال طی چند روز آینده و می تواند تهدید کننده زندگی و گشت و گذار و تبدیل جریان در سراسر ایالات متحده آمریکا و جنوب شرقی و اواسط سواحل اقیانوس اطلس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن