کسب و کارهای کوچک تحت تاثیر COVID-19 می توانید دریافت رایگان مشاوره, برنامه های کمک

Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:05 PM EDT Jul 1, 2020کسب و کارهای کوچک تحت تاثیر coronavirus د

توسط ABTINNEWS در 11 تیر 1399

کسب و کارهای کوچک تحت تاثیر coronavirus در بروارد رودخانه هند و سنت لوسی شهرستان ها رایگان می توانید کمک از طریق یک در یک مشاوره و آموزشی, آموزشی از طریق مؤسسه فناوری فلوریدا را weVENTURE.

بودجه نیز در دسترس برای 31 کسب و کار برای شرکت به صورت رایگان در آتش 360, فردی شش ماه برنامه مشاوره است که در آن صاحبان کسب و کار مقابله با چالش های خاص برای کمک به رشد شرکت است. آموزش معمولا هزینه $2,500.

"اکثر کسب و کارهای کوچک در حال مرور (coronavirus) خود را به" weVENTURE, مدیر اجرایی, کاترین Rudloff گفت. "ما اینجا هستیم و ماموریت ما این است که منابع برای کمک به کسب و کارهای کوچک."

مرکز کسب و کار اسپانسر شده از طرف ایالات متحده در مدیریت کسب و کار کوچک دریافت $420,000 از Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) عمل به گسترش برنامه ها و خدمات و ارائه آنها را بدون هیچ هزینه. یکی دیگر از $41,500 آمد از دیگر اهدا کنندگان. مراقبت بودجه گذشته از طریق آوریل 2021.

با سابقه کار ضرر و زیان و خسارت اقتصادی با توجه به COVID-19 شیوع آن مهم تر از همیشه است که کسب و کارهای کوچک در درک و استفاده از تمام کمک در دسترس برای کمک به آنها برای زنده ماندن این زمان به چالش کشیدن Rudloff گفت.

"این است برای رفتن به یک تعهد دراز مدت" او گفت:. "ما می خواهیم به راه رفتن با این کسب و کار بیش از سال آینده."

یک لیست کامل از خدمات و برنامه های ارائه شده می تواند به صورت آنلاین در weventure.fit.edu/programs-services. کسب و کارهای کوچک علاقه مند به شرکت می توانید با دفتر تماس بگیرید در 321-674-7007 یا weVENTURE@fit.edu.

مناسب بخش خصوصی و غیر انتفاعی دکترا/تحقیق در دانشگاه ملبورن است.

Catie Wegman جامعه ایران را که نیز تولید "درخواست هاردکور,," گاه به گاه از ویژگی های برای پیدا کردن پاسخ خود را به سوال در مورد هر چیزی و همه چیز را — بیشتر عجیب و غریب ، حمایت از کار خود را با یک TCPalm اشتراک. تماس با او در catie.wegman@tcpalm.com یا 772-221-4211 و او را دنبال کنید @Catie_Wegman در توییتر و @catiewegman1 on Facebook.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب