داستین جانسون باز گشت از پیروزی در مسافران مثال دیگر از مشتری ساکن توانایی رسوا

کریگ Dolch ویژه به TCPalmمنتشر شده 5:40 PM EDT Jun 29, 2020داستین جانسون استعدادهای بسیار زیاد و ورزشکاری هستن

توسط ABTINNEWS در 10 تیر 1399

داستین جانسون استعدادهای بسیار زیاد و ورزشکاری هستند و بدیهی است که یک برکت و رحمت هنگامی که او گلف بازی می کند.

اما آنها همچنین می توانند یک نفرین.

چون هر بار که مشتری ساکن برنده PGA Tour رویداد — که اغلب شما تعجب می کنم که چرا او نمی برنده شدن بیشتر است.

یکشنبه پیروزی در مسابقات قهرمانی مسافران در کرامول, کانکتیکات بود مثال دیگری از جانسون توانایی مات کردن. زمانی که 6 پا-3, 190 پوند جانسون بازدید گشاد گشاد راه رفتن او وجود دارد چند بازان در این سیاره است که می تواند ضرب و شتم او.

جانسون مورد نیاز نهایی-سوراخ مرغک به ساقه تحت همتراز (69) در پنجشنبه دور اول ترک او گره خورده است و برای 79 محل. او در بازی بعدی خود 54 سوراخ در ترکیب 18 زیر به طور متوسط 64 — به ضرب و شتم کوین Streelman توسط یک شات برای جانسون 21st حرفه ای PGA Tour برنده شوید.

آن را به حال شده است و تقریبا 40 سال (1983 به دقیق) پس از یک بازیکن آمد از آن دور سرعت را به نفع خود مسافران قهرمانی. جانسون دارای یک چرخ دنده است که تنها ستاره های بزرگ مانند تایگر وودز و Rory McIlroy می توانید به.

اما حتی در پیروزی Johnson, آیا چیزهایی که شما سر خود را تکان. هدف قرار دادن یک توپ خارج از محدوده در 13th سوراخ یکشنبه, حتی با فقط یک زن و شوهر از اینچ یا داشتن بخت خوب خود را برای رانندگی در شماره 15 به پلاگین در یک بانک فقط بالای آب -- او تا به حال به بازی به ضرب گلوله در پای برهنه خود را — که برخی از آن لحظات.

جانسون هرگز کسل کننده است با یک باشگاه را در دست خود. WWJD می تواند ایستادن برای آنچه خواهد جانسون انجام دهید ؟ ما نمی دانیم اما آن را تقریبا همیشه جالب است.

جانسون در روز یکشنبه برگزار شد و در آن مشخص شده 13th فصل متوالی او حداقل یک پیروزی در تور PGA خط او سهام با جک نیکلاس و آرنولد پالمر.

"در هر زمان شما ذکر شده و با آن بچه ها شما رو به احساس خوبی در مورد آن چرا که آنها بهترین است که تا کنون بازی" جانسون گفت.

یکی می تواند استدلال می کنند جانسون نباید ذکر شود در همان جمله را به عنوان نیکلاس و پالمر چرا که او موفق به پیروزی در طول سال 2014. PGA Tour می گوید Johnson, خط, دست نخورده است زیرا آن را آغاز شال فصل 2013-14.

هر آنچه. چه جانسون انجام داده قابل توجه است صرف نظر از معانی.

"برنده 13 سال راست روی تور بسیار دستاورد بزرگ" جانسون گفت.

یک مکان جانسون متعلق کنار جک و Arnie جهان, گلف, سالن از شهرت. تنها 29 بازیکن را به دست آورد بار دیگر در تور PGA و فقط یکی از آنها Johnny Farrell است در سالن از شهرت. (فارل پدربزرگ لیک ورث ساکن MaryKay مک گوایر Willson شد فینالیست این سال است.)

جانسون یکی از عمده 2016 آمریکا باز زمانی که او نشان داد توانایی قابل توجه به تمرکز برنده هنگامی که او نمی دانست اگر او مواجه می شود یک پنالتی به ثمر رساند.

"برنده شدن در ایالات متحده باز در Oakmont است بزرگترین پیروزی برای مطمئن," او گفت:.

البته جانسون می توانست برنده چندین رشته به حال او متمرکز بهتر است.

مانند 2010 PGA زمانی که او بود زدم یک حذفی در سوت زدن تنگه به دلیل نقض قوانین در 18 سوراخ. (جانسون بستری او تا به حال او را بخوانید و حکومت بعدی به قفل خود را اعلام کرد که بازیکنان نمی تواند زمین را در یک زباله پناهگاه.)

همچنین وجود 2011, انگلیسی, باز, زمانی که جانسون را بهترین فرصت در برگزاری نوعی شراب کوزه به پایان رسید که او با ضربه 2-آهن در خارج از مرزهای این par-5 14th, سوراخ. یا 2018 کارشناسی ارشد, زمانی که او قریب به اتفاق مورد علاقه تنها به برداشت چرا که او خود را در خانه های اجاره.

در 36 جانسون آمده است یک راه طولانی از شیوه زندگی خود را که در آن مربی بوچ هارمون توصیه او نیاز به کاهش خود را در "فعالیت های شبانه" و باعث شد او را به یک فرصت مطالعاتی از این ورزش در سال 2014 به دنبال کمک های حرفه ای برای "چالش های شخصی."

داشتن دو فرزند با شریک Paulina Gretzky — و بدون شک این حکمت از یک Paulina پدر Wayne — کمک کرده جانسون ، خود بازی نمی نیاز به مقدار زیادی از ادویه.

جانسون مشروع شات در رسیدن به 30 حرفه ای PGA Tour برنده که خواهد جای او را در میان 18 بازیکن در تمام دوران است.

که heckuva حرفه ای برای هر کسی است. هنوز هم شما نمی تواند کمک کند اما معمولا مایل بیشتر از داستین جانسون عادلانه است یا نه.

اما او مطمئن است که سرگرم کننده به تماشای.

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن