گنج ساحل دادگاه اجازه می دهد برخی از فرد تماس پس قبلا تعلیق منصفه

سارا مارینو Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:08 PM EDT Jul 21, 2020منصفه در گنج ساحل به آرامی در حال مرحله ب

توسط ABTINNEWS در 31 تیر 1399

منصفه در گنج ساحل به آرامی در حال مرحله به مرحله بعد از قبلا بودن معلق به طور کامل به دلیل COVID-19.

هر سه گنج در سواحل استان ها در حال حاضر در فاز یک یا دو مورد اقدامات احتیاطی.

لیزا DiLucente-Jaramillo های مدیر منابع انسانی برای نوزدهم قضایی مدار دادگاه گفت: Martin شهرستان را به فاز یک که در آن دادگاه به طور موثر به روی عموم بسته شده و در فرد رسیدگی نادر است.

سنت لوسی و رودخانه شهرستان را به فاز دو که اجازه می دهد تا یک تعداد محدودی از افراد در دادگاه برای برخی از دلایل آنها باید پوشیدن ماسک یا دیگر حمایت می کند.

روز جمعه اعلام شد توسط نوزدهم مدار که تمام منصفه در مدار بودند معلق از جمله محاکمه در اوکیچوبی شهرستان است. شنبه بعد از ظهر DiLucente-Jaramillo اعلام کرد منصفه خواهد بود به آرامی و مرحله به مرحله به عقب.

بیشتر: Coronavirus: فلوریدا دادگاه عالی تاخیر منصفه تا جولای 2 به منظور کاهش خطر عفونت

ایالت هیئت منصفه در رسیدگی به حالت تعلیق باقی می ماند از طریق جولای 26, منظور از فلوریدا رئیس دادگستری چارلز canady را از دست. فلوریدا دادگاه باید به دنبال دستورالعمل های اضطراری پس از یک راهپیمایی 13 هنگامی که canady را از دست معلق منصفه و محدود در شخص رسیدگی به اعمال اجتماعی فاصله.

سارا مارینو است TCPalm اخبار خبرنگار پوشش Martin County است. شما می توانید رسیدن به سارا در توییتر @saradmarino یا ایمیل خود را در Sara.Marino@tcpalm.com. اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن